2012年2月16日星期四

賈曉晨(JJ)冧吳卓羲 梁烈唯有運行

轉型打女渴望被愛
JJ冧吳卓羲「佢成日電我」


賈曉晨( JJ)早前在無綫劇集《缺宅男女》飾演自閉少女,獲不少觀眾溺愛,劇中的她集萬千寵愛於一身,但慘遭吳卓羲欺騙感情,現實中 JJ同樣垂青男方,直認拍劇時曾過電,她說:「佢成日都電我㗎,戲中都過到電。」

入行多年的賈曉晨近期憑無綫劇集《缺宅男女》高采貽一角,令不少觀眾留下深刻印象,劇中飾演自閉少女更與吳卓羲有感情戲, JJ直言雖然已非首次拍劇,但今次角色令她深深體會到作為演員的滿足感,她說:「因為之前啲角色都會比較性感、比較女人啲,第一次做一個咁清純嘅女仔,係個好開始。」

JJ拍完《打擂台》後習武一年,主要學扇拳,有板有眼。\n

JJ拍完《打擂台》後習武一年,主要學扇拳,有板有眼。



密實清純獲讚


JJ坦承拍《缺宅男女》時勁冧對手吳卓羲,讚他人品好又搞笑。劇照

JJ坦承拍《缺宅男女》時勁冧對手吳卓羲,讚他人品好又搞笑。劇照

令 JJ最感開心是劇集出街後,獲 fans大讚,她說:「佢哋見到我話,嘩!估唔到原來你咁清純。成件事其實反而對我嘅得着多過觀眾所知道,因為真係改變咗我一向嘅形象。」
JJ首次獲監製賞識,更與吳卓羲有段情,但最終被他欺騙感情,可有被吳卓羲電親? JJ說:「佢成日都電我㗎,戲中都過到電,但拍完就冇囉,我都唔係佢鍾意嘅類型,不過自己都好欣賞佢,佢人又好好同好笑,佢係一個好簡單嘅男仔,如果佢單身都可以考慮吓。」
外表弱質纖纖的 JJ原來不像戲中般受保護,年多前她拍完電影《打擂台》後一直有習武,經陳觀泰介紹下更成為周強師父大聖劈掛門下女弟子,見 JJ耍扇拳時亦有板有眼,但她表示由於疏於練習,故目前狀態難以登大雅之堂:「因為之前拍電影前開始有練武學咗一年,起初成日練,但有段時間太多工作,少咗練習,連師傅都話我懶咗。」

組織溫馨家庭


跟師傅學武的 JJ,因工作疏於練習而被罵懶。

跟師傅學武的 JJ,因工作疏於練習而被罵懶。

另外, JJ提到在《缺》劇中的高采貽是受哥哥過份保護的單純女孩,現實中她亦希望可以受到保護及被愛:「喺濟南嚟咗香港七年乜嘢都要靠自己,精神上真係好辛苦,我都好想嫁人有個溫馨家庭,受到保護。」問到她目前可有男友呵護時,她說:「都有㗎,不過都係外國返嚟嘅男仔。」

採訪:王崇穎、汪芷寧
攝影:陳志嵐、葉君海

梁烈唯人氣升有運行


梁烈唯剛跟無綫續約有人工加,並打算結婚。\n 

梁烈唯剛跟無綫續約有人工加,並打算結婚。


梁烈唯在無綫劇《缺宅男女》演關二哥,演技備受讚賞,唯唯回想過去事業低潮時,慶幸有不少朋友支持,他說:「嗰陣有好多人叫我努力,華哥(黃日華)都話雖然我係做咗好多年,但做人唔好怕蝕底乜嘢都做,觀眾喺電視機見得你多,就有印象。」

現時事業總算有起色,唯唯又剛與無綫續約,加人工,並打算今年與同居女友結婚。之前有傳唯唯沒工開,潦倒得在茶餐廳做夥計,他解釋:「嗰間餐廳係我表哥開嘅,我得閒去幫手,學做生意,吸收唔同經驗。」他續說:「有啲嘢真係時也命也,做人真係唔好太執着。家工作上雖然唔係平地一聲雷,但叫做穩步上揚都覺得開心。」
採訪:何慧斯 攝影:仇志中

Orignal From: 賈曉晨(JJ)冧吳卓羲 梁烈唯有運行

沒有留言:

發佈留言