2012年2月20日星期一

《五覺大戰》蔡慧欣上下走光

錢國偉力撐節目養眼不色情
[23:22] 2012/02/20

【on.cc 東方互動 專訊】 無綫遊戲節目《五覺大戰》昨晚首播,落選港姐蔡慧欣以AV女優打扮,低胸短裙護士Look上陣,在飄移中的車廂內左拋右拋,搞到上下失守,節目出街時更要以後期製作加上遮掩,實在有賣弄性感,以鹽花搶收視之嫌,結果狂接觀眾投訴!

節目監製錢國偉接受訪問說:「網友心邪!我監製節目次次都有投訴,一個有影響力節目就有投訴,如果唔係咁有趣味,邊有28點收視!唔好話色情,只係養眼鏡頭!(糟質港姐?)8個天使會輪流玩!(點解要制服誘惑?)唔好話似AV,係要扮演唔同行業去,之後會扮學生做功課、空姐捧餐!」

《五覺大戰》蔡慧欣上下走光

錢嘉樂「西」到蔡慧欣好開心
[21:02] 2012/02/20

【on.cc 東方互動 專訊】 錢嘉樂憑著高超的飄移駕駛技術主持《五覺大戰》節目中的飛車環節,但被指不顧及後座乘客蔡慧欣的安全和儀態,慘令她上、下走光,被迫在鏡頭前打格仔遮掩重要位置。

錢嘉樂透過電話解釋:「冤枉呀!我身為動作指導,當然有保護佢,怕佢撞親,絕對做足安全措施,我成日都問住佢得唔得?佢話得我先繼續!(架車『西』到佢走晒光?)衫我就控制唔到,我在前面開車,睇唔到佢後面有冇走光,不過出發點係玩個遊戲,佢不知玩得幾開心,絕對唔係針對女性,亦唔係特登搞到佢難受,就算係男性都會咁玩。」

Orignal From: 《五覺大戰》蔡慧欣上下走光

沒有留言:

發佈留言