2012年2月23日星期四

me 271 falachen

ME! 週刊 第271期

cover face


陳法拉"我只想做葉德嫻"


2012年02月24日

訪問中段,明明心平氣和的陳法拉,突然扯火,「出面話我戲屎寫衰我,係咪要有一日,一個奧斯卡獎座放喺度,大家(記者)至肯收聲?」
成都出生美國留學,拎過華裔小姐亞軍,兩度拿 TVB最佳女配角,卻屢被傳媒狠批,法拉深信,可以「技術」擊倒流言,是故,夢想攀上奧斯卡,也可理解吧!
話口未完,又轉口吻。女人善變,我又再次領教到。
「但人生唔係為獎座;
「我只想做葉德嫻,遇到好作品。」
我只想講, 65歲的柏林影后回港當日,傳媒一樣冇留手,奉上「怪異生活」四字封面贈興,桃姐依然不慍不火。
這世界沒有懷才不遇,被傳媒逼得太緊的法拉,放鬆啲啦!

陳法拉
Fala Chen
米黃色絲質併喱士連身長裙(未定價) Moschino
銀色啷啷手鈪 $9,650
白色樹脂纖維綴窩釘手鈪 $22,000
both Louis Vuitton

Profile


陳法拉 Fala Chen
出生日期: 1982年 2月 24日(雙魚座)
出生城市:四川成都
身高: 5呎 7吋
體重: 103磅
三圍: 34-24-34
語言:普通話、四川話、廣東話、英語及日語。
學歷:美國 Emory University商學院工商管理學士
簡歷: 97年,移民美國。 02年,參選全美亞裔小姐,獲得冠軍。 05年,參選國際華裔小姐,獲得亞軍。 07年,憑《舞動全城》獲得最佳女配角。 11年,再憑《巾幗梟雄之義海豪情》奪獎。
代表作品:電視劇《溏心風暴》( 07),《蒲松齡》( 10),《潛行狙擊》( 11),《東西宮略》( 12)。電影《 Laughing Gor之變節》( 09),《 72家租客》( 10),《我愛 HK開心萬歲》( 11)。
微博: http://www.weibo.com/chenfala

陳法拉坦言父親對其影響最大,好多決定都要問準阿爸。
83年
法拉坦言父親對其影響最大,好多決定都要問準阿爸。

陳法拉阿爸陳鳳聲係音樂家,耳濡目染下,自細已識彈鋼琴。
86年
阿爸陳鳳聲係音樂家,耳濡目染下,自細已識彈鋼琴。


05年
參選華姐前,法拉(右)去過日本做《 JJ》雜誌 model,三點式法拉,應該冇機會再見到。

陳法拉
05年
當年華姐輸了給李亞男,但發展卻標青很多。《蘋果日報》圖片

"我唔係偶像"


訪問出街之日,法拉剛好 30歲,女人三十……
「唔好提歲數!
「我唔再係青春偶像,踏入人生第二階段,事業要更上一層樓。」溫柔外表,原來好大志氣。
選美出身,年齡是公開秘密,慨嘆自己 23歲入行,起步太遲,「好彩呢幾年追番好多!」
追番的定義,包括一而再獲獎最佳女配角,得到自己公司肯定,去年,更「升呢」擔正。終於,不再局限做一個宅男女神了。
「做新人,冇壓力,乜都可以發生,拋個身出去做,唔夠好,咪下一套囉!
「識反應,唔怯場,做到 ABCDE 5種喊,大家已覺得呢個新人勁呀!
「拍《蒲松齡》開始,明白到原來喊戲都有好深學問。」
最近,跟郭晉安合作,一場感情戲,他倆拍足一個晏晝,安仔耐心跟她試戲兼評分,由 70分到 90分,試到好為止。
「我唔相信一套戲會進步過一套,經驗要當下累積,唔可能等下一部戲,由頭再試過再練過。」
心急上位,正是她所謂「遲入行」的條件反射。
刻下,心態調整適時,就連語言,也有十足把握,「唔使再每個字問人。」
所欠的,大抵就只有演技的磨練了。

陳法拉
11年
再次獲得「最佳女配角」,法拉話,對自己要求愈來愈高。《蘋果日報》圖片

陳法拉跟男友薛世恆感情穩定
11年
跟男友薛世恆感情穩定,旁人睇,未嫁都等如嫁咗!

陳法拉新劇鍾無艷上身,紅色胎記原來是由法拉度橋
11年
新劇鍾無艷上身,紅色胎記原來是由法拉度橋,「想特別啲,不如用齊國地圖!」

"讀書唔使錢"



Fala Chen
粉綠色併喱士雪紡長裙$100,000
銀色手鈪 $6,100 both Dior

移民美國前,成都生活,男仔頭性格,愛玩也愛刺激,「細個鍾意唔著鞋周街跑。
「小學時,好鬼曳,我係女版柯震東,成日都唔知自己做緊乜?屋企話,女仔讀書要叻……
「嗰陣時,我唔明,點解考親試都要限時寫上答案?我唔想咁做,連名都唔寫就交白卷,結果,被老豆打爆。」
舉家移民亞特蘭大之後,突然生性,「美國教育 system好,主張你自己學,揀 major計學分,達到某個成績就有獎學金,全部自己 plan。
「入間好大學,讀書氣氛濃,順便幫教授打工,幾蚊美金一粒鐘,加埋學校及州際區獎學金,基本上,我讀書唔使錢,學期完,仲有剩錢去買衫。」
一年暑假,她到日本做交換生,被當地雜誌邀做模特兒,回美後,趁周末空檔飛往東京,半工讀,咁辛苦,純為興趣與貪玩。好一副唔憂唔志在口吻,「屋企冇經濟壓力,係我自己 enjoy。」
當事人口中的前半生,順利得有點平淡,莫講話惹同性妒忌,連我堂堂大男人,也恨得牙癢癢!

"要風光出嫁"


陳法拉
Fala Chen
紅色 see-through百摺連身裙(連腰帶)$74,000
金色手鈪 $6,100 both Dior

本以為,精打細算的法拉,對投資梗有一手,怎知,香港樓價過去幾年升到澎澎聲,她卻說沒撈過「高地價」快錢。
「香港樓真係買唔起,同一個價錢,美國可以買成幢。」
法拉坦言,從小到大,甚麼都不缺,唯一缺失,就是生於內地,一孩政策之下,少了手足情。
「不嬲都想有個阿哥。
「我喺屋企,擔任長子角色,乜都有我份,搵我商量,搬屋、揀車買車,全部我做,如果有個阿哥分擔吓,照顧吓就好。」
快啲嫁俾男友,咪可以有倚靠囉?
「婚姻係一世人 commitment。
「我父母係一見鍾情,初戀情人到老公老婆都係同一個人……結婚係我生命中最重要事情,我都向緊呢一日進發,希望大家快啲見到我幸幸福福、風風光光出嫁。」
為保事業,婚事三緘其口,恕我膚淺,傳聞法拉已有四萬呎大屋在手,「大少奶」身份只待當事人親口 say yes而已;四萬呎喎!咁風光,又點會唔幸福呢?

Fala's tips


Q:護膚之道?
A:防曬最重要,一曬親,天生麗質都死,每日塗防曬 foundation,落妝後,即敷美白 mask。

Q:邊一類衫,一定唔著?
A:好誇張或只興一季嘅衫,我都唔會買, classic永遠最穩陣。

後記


陳法拉
Fala Chen
粉藍色水晶紗併 laser cut底裙(未定價)
水晶頭箍$8,400
both Louis Vuitton
裸色露趾高踭鞋$7,580 Rupert Sanderson

關於出唱片,樓梯響足幾年,法拉說,早已錄了三首歌,那麼,何不效法 Eason和祖兒,出住 EP先?
「都唔知仲有冇機會出碟!」
學琴十年的她,諗住試吓寫譜作曲,點知又換來冷水一盆,「公司話:『你識寫譜都冇人識睇!』叫我拎住個電話 lalala幾句就得,原來係咁,我都唔知……」
你可以話佢寸,但我覺得悲哀的,是最正宗的方法反而不合時宜;終於明白,點解 Canto Pop咁難發圍了。

Shop List


Dior中環置地廣場 G41-43號鋪 2524 8266
Lanvin中環國際金融中心 2043號鋪 2234 7323
Louis Vuitton中環置地廣場地下 8100 1182
Maria Luisa銅鑼灣利園 I期 211號鋪 2907 2028
Moschino中環置地廣場 201-202號鋪 2525 4706
Rupert Sanderson中環安蘭街 8號地下 2530 3391

撰文:黃鑑江
形象:黃健華 
攝影: Ray Siu
化妝: Annie G. Chan
髮型: Garius Chan@Il Colpo

Orignal From: me 271 falachen

沒有留言:

發佈留言