2012年2月23日星期四

葉翠翠冧爆激讚︰好在有家雄

 

前港姐葉翠翠與韋家雄在新劇中首度合作,更跨越身高差距共譜戀曲。現實中二人亦默契十足,家雄為「追」翠翠努力減肥,又異口同聲表示高度無礙戀情,翠翠更大讚家雄:「好在有家雄。」實行最緊要啱feel!



港姐出身的翠翠自言錯過不少機會,現希望重新出發。



高妹葉翠翠與韋家雄在新劇《4 in Love》中共譜長短腳之戀,現實生活亦因而傳出緋聞。首次拍攝金牌監製戚其義劇集的翠翠,明白每個角色均得來不易:「開頭公司叫我試造型,以為又客串,即係連名都冇嗰啲,冇諗過咁重戲份,真心多謝阿戚。(等咗好多年?)以前有咁諗,但依家唔會再計算,只怪自己以前冇把握機會。」問到是否因與黃有龍的一段情影響事業?她說:「其中啦!始終時間可以證明一切。」


翠翠與家雄搞鬼合照,默契十足。

最緊要啱feel


戲裏戲外,家雄為「追」翠翠絞盡腦汁,更瘋狂減肥迎合女方的竹竿身形:「翠翠話要減10磅襯番個角色,變相我咪又要減囉!」而翠翠亦甜爆說:「好在有家雄咋!如果唔係都冇呢個效果。」對於屢被指「高攀」翠翠,家雄笑說:「總搵到個矮過我嘅!之前衰在喺微博寫咗要keep住啲情懷先畀人炒作。」問到現實中會否介意「長短腳」?二人啱嘴形的指「最緊要啱feel」。翠翠更自爆於國外登台時曾遇上心儀男士,可惜礙於「冇guts」交換電話而告吹。

呻淋雨戲難頂


此外,談到最難忘的一幕,「高矮配」心有靈犀地大讚在石板街的浪漫談情戲,翠翠又大呻淋雨一場戲最難頂,她說:「開頭覺得炎炎夏日拍淋雨戲好好玩,點知第二次再拍嗰陣咁啱發燒,一淋水就好凍,骨頭都震散埋,Roll機嗰陣個嘴都係咁震。」

採訪:阿彭

攝影:林蔚恩

場地:柏景餐廳@皇家太平洋酒店


Orignal From: 葉翠翠冧爆激讚︰好在有家雄

沒有留言:

發佈留言