2012年2月17日星期五

老公破產 陳慧珊加價接《衝上雲霄2》

忽然1周 第864期

娛一叮


老公破產 孭起頭家 陳慧珊加價接《衝上雲霄 2》


2012年02月17日

陳慧珊(Flora)06年與經理人鍾家鴻(Mike)在美國秘婚, 07年懷孕宣布息影,閒時只客串演出,全力照顧 4歲大的女兒。而老公鍾家鴻投資的市場推廣公司生意不濟欠下巨債,月前終於爆煲,他無奈申請破產。

一家重擔從此落在陳慧珊身上,城市電訊王維基馬上向她招手,可惜她與無綫仍有部頭合約。據知樂易玲只等陳慧珊點頭,便會在 4月開拍的《衝上雲霄 2》加一女主角,俾型仔機師吳鎮宇同靚女空姐陳慧珊歸隊再續前緣。再拍劇仲有人工加,對陳慧珊來說真是雪中送炭。

陳慧珊與經理人鍾家鴻結婚翌年誕下女兒鍾律然(Mira),之後她只拍過無綫電視劇《搜下留情》、國內劇集《丈母娘來了》、《杜拉拉升職記》和電影《保持通話》,產量極少。

3分鐘後,陳慧珊一副有女萬事足嘅樣抱住囡囡行出學校,仲同老公鍾家鴻(Mike)share一把遮,但老公個樣依然毫無笑容
抱女即笑
3分鐘後,陳慧珊一副有女萬事足嘅樣抱住囡囡行出學校,仲同老公 share一把遮,但老公個樣依然毫無笑容。

上周一( 6日)下午,陳慧珊鍾家鴻(Mike)兩公婆湊女放學,泊好車後,一人一遮行去學校接囡囡,行到離行離列全程無交流,睇嚟大家都為破產事煩惱
2月 6日貌合神離
上周一( 6日)下午,陳慧珊兩公婆湊女放學,泊好車後,一人一遮行去學校接囡囡,行到離行離列全程無交流,睇嚟大家都為破產事煩惱。

03年嘅電視劇《衝上雲霄》內, Sam(吳鎮宇)同 Belle(陳慧珊)最終都冇喺埋一齊,唔知《衝 2》會唔會有情人終成眷屬呢
預埋妳歸隊喎!(設計對白)
03年嘅電視劇《衝上雲霄》內, Sam(吳鎮宇)同 Belle(陳慧珊)最終都冇喺埋一齊,唔知《衝 2》會唔會有情人終成眷屬呢?

五毫膠袋錢都慳


鍾家少了老婆搵錢,老公鍾家鴻近年投資的市場推廣公司,好景不常,更孭上龐大債務。據知情人士說:「 Mike其實好努力,一開始就借 咗大筆錢 嚟搞好間公司,點知生意愈做愈差,舊年已經知唔掂,但佢想好頭好尾捱埋過年,終於都要行到破產呢一步。」

上周一( 6日),鍾家鴻載住老婆陳慧珊到達跑馬地,他下車後叫老婆幫手看車,連停車場錢都慳番,獨自行入超市。十分鐘後他徒手拎住三大袋麵包步出,他把麵包遞給車廂內的老婆,再走入超市自行取走兩個免費的透明膠袋,看來他在宣布破產前已經慳得就慳。

其後兩公婆到英基旗下的曉新國際幼稚園接囡囡放學。當日天色灰暗下 着雨,陳慧珊木無表情行入學校,在旁的老公則繼續愁爆,跟女兒 Mira亦沒有太多交流,一家三口開車直返薄扶林冠冕臺寓所。其實陳慧珊一家每月的開支都不少,囡囡讀國際學校的學費、養車、租樓以及請工人,估計每月都要約 12萬。 3月 20日鍾家鴻將會遭法庭頒破產令,陳慧珊便要 孭起頭家,故她已打算全力復出。

公司搞唔掂要破產,鍾家鴻惟有處理番家事,一支公行入跑馬地街市買魚,唔單止同師奶迫,記者仲聽到佢同老闆傾閒偈,熟晒架步
全職煮飯佬
公司搞唔掂要破產,鍾家鴻惟有處理番家事,一支公行入跑馬地街市買魚,唔單止同師奶迫,記者仲聽到佢同老闆傾閒偈,熟晒架步。

去完街市,鍾家鴻車住老婆再去超市,陳慧珊選擇坐在車廂慢慢等
去完街市,鍾家鴻車住老婆再去超市,陳慧珊選擇坐在車廂慢慢等。

鍾家鴻喺超市逗留十分鐘買咗三袋麵包,之後仲折返超市攞走兩個透明膠袋,係咪咁慳呀
愁爆捱包
鍾家鴻喺超市逗留十分鐘買咗三袋麵包,之後仲折返超市攞走兩個透明膠袋,係咪咁慳呀?


力誘陳慧珊歸隊


陳慧珊多年來形象入屋,自 07年宣布停產後,不少電視台仍對她虎視眈眈。其老公破產消息傳出後,城市電訊的王維基更以一部近似《衝上雲霄》的電視劇藍本向她作招徠,講明會預留第一女主角給她。不過與無 綫仍有部頭約在身的陳慧珊,返無綫拍《衝上雲霄 2》機會較大。

「 Flora同樂小姐向來關係好好,今次佢屋企有事,樂小姐已經幫佢諗定後路,即刻喺 4月開拍 嘅《衝上雲霄 2》加多個女主角俾佢做,酬勞仲會由前年拍《搜下留情》時 嘅兩萬蚊一集,加到每集三萬蚊。而且會盡量就 Flora時間,等佢可以照顧囡囡。條件開得咁好, Flora已經心動,加上經濟問題真係要解決,應該好快會落實。」知情者說。

《衝 2》是無綫今年開拍的重頭劇之一,早前吳鎮宇已落實演出,如果加埋陳慧珊,陣容就更加吸引。本周三(15日),樂易玲向本刊表示:「佢(Flora)同公司嘅合約形式較特別,雙方要一早傾定,要完全配合佢嘅私人生活。其實《衝上雲霄 2》個劇本仲未 pass,所有嘢都未定。我 哋都好想搵佢返 嚟拍劇。」至於老拍檔吳鎮宇,至截稿前都未有回覆。


02年陳慧珊憑《絕世好爸》攞過 TVB最佳女主角,再拍劇的話,分分鐘再攞視后囉!《蘋果日報》圖片


陳慧珊與無綫高層樂易玲份屬好友,今次游說陳拍《衝 2》,樂小姐下了不少嘴頭。《蘋果日報》圖片

兩度做鍾太


陳慧珊在美國波士頓大學修讀新聞系, 94年隨前夫、大學教授鍾偉明返港發展,曾在無綫明珠台新聞部任主播及編導。早婚的她經歷過兩段婚姻,現任老公鍾家鴻與前夫都是姓鍾。

當紮期



前夫鍾偉明《蘋果日報》圖片

96年陳慧珊獲監製鄧特希賞識,轉往翡翠台當藝人,演出首部電視劇《壹號皇庭 V》一舉成名,此後拍了不少劇集如《鑑證實錄》、《妙手仁心》系列及《衝上雲霄》等, 02年憑劇集《絕世好爸》獲封視后,成為無綫四大花旦之一,她又出過唱片闖樂壇。

變動期



現任老公鍾家鴻

01年陳慧珊與鍾偉明離婚,戀上前夫好友兼當時的經理人鍾家鴻。 04年她離開無綫,先後在亞視、內地及新加坡拍劇。 06年她與鍾家鴻展開第二段婚姻,同年她重返無綫主持節目, 07年因懷孕而停工。

Orignal From: 老公破產 陳慧珊加價接《衝上雲霄2》

沒有留言:

發佈留言