2012年2月23日星期四

熊黛林郭富城疑似分手 戀情告急

熊黛林與城城感情亮紅燈:祝佢早日成家
[20:00] 2012/02/23

【on.cc 東方互動 專訊】 名模熊黛林出席手錶活動時,被問到緋聞男友郭富城否認曾送鑽石吊咀給她,她即委屈表示不想再回應對方的事情,揚言要努力工作:「等大家問佢嘅嘢還佢嘅嘢,我還我。(咁講令人聯想你哋分手?)冇認過拍拖,點會分手?(係咪佢唔畀你講佢啲嘢?)唔係呢啲,不過唔想再講佢。(係咪佢公司或經理人小美施壓?)我唔知點講,唔識小美,唔回應。」

至於與城城是否有共識不提大家?她就沒有回答。問到跟城城現時的關係如何?她聲稱彼此只是朋友關係:「我想做番自己,(係咪之前寫得太多結婚o既嘢?)都係呀,再講我冇人要啦!」她又指現時感情狀況是未婚,可謂甚麼都沒有,還祝福城城快找到另一半成家立室。

熊黛林委屈地表示不想再提郭富城。
熊黛林委屈地表示不想再提郭富城。
熊黛林聲稱自己與郭富城只是朋友關係,現時亦沒有人追求。
熊黛林聲稱自己與郭富城只是朋友關係,現時亦沒有人追求。

Orignal From: 熊黛林郭富城疑似分手 戀情告急

沒有留言:

發佈留言