2012年2月28日星期二

樹仁講talk招兵 王維基豪請U仔撼TVB

FACE週刊 第249期

Main Camp


樹仁講 talk招兵 王維基豪請 U仔撼 TVB


2012年02月29日

上週五( 24日),「電訊魔童」王維基,帶同廖碧兒、周家怡、張可頤、黃日華、林文龍等前無綫藝人,於將軍澳工業邨進行其新電視製作中心的動土禮,選址只與無綫電視城隔幾條街,擺明車馬向 TVB宣戰。

王維基表明會再簽有分量藝人及幕後外,上週二( 21日)他更與一眾幕後及高層踩入樹仁大學開招聘會,希望收大量大學生撼無綫!王維基更好大信心話:「只要收視最高嘅劇集,全組會分 100至 150萬!」實行打銀彈戰!

樹仁講talk招兵 王維基豪請U仔撼TVB

想 hea去將軍澳電視台!
舊世界對創作人唔重視!
人哋用膠片當玻璃窗、拉海報就當屋外街景,我就會用實景拍劇!
在兩個多小時的招聘講座,王維基除介紹新電視台規模,亦有不少暗寸無綫是舊世界及制度過時內容!

王維基連同正熱播的無綫劇《 On Call 36小時》前編審孫浩浩、潘漫紅,《潛行狙擊》前編導蘇萬聰等 10多名幕後 fit馬,浩浩蕩蕩到樹仁開招聘會,當王維基逐一介紹 fit馬之前在無綫主理過的電視劇,全場師生即報以歡呼聲。

樹仁講talk招兵 王維基豪請U仔撼TVB
迫爆社堂
難得王維基拖馬到樹仁請人,禮堂 400多個座位,早就坐爆,不少同學甚至要企在旁聽。

樹仁講talk招兵 王維基豪請U仔撼TVB
眾星撐動土
上週五,一眾已加盟王維基的前無綫藝員,出席王的動土禮,齊齊為老闆造勢。

前無綫《 On Call 36小時》編審孫浩浩、潘漫紅
前員工爆料
當日除了王維基上台介紹公司,前無綫《 On Call 36小時》編審孫浩浩、潘漫紅在席上就爆:「根本不想加楊怡及 黄智雯係親姊妹關係,不過上頭要求指定劇情,醫生劇根本唔應該加樣板內容!」

我有好多個 25億


甫上台王向在場 400多名同學大派定心丸,「我 5張( 50歲)啦,如果攞 20-25億放入銀行收息,可以食過世,但我好鍾意玩呢行(電視台),所以會投資 5年,大約 20-25億,雖然家仲未開始拍劇, 300員工幾萬蚊分量加器材,每個月 1千幾百萬唔算好多,我仲有好多個 25億!」

確實記者見王的電視台無論編劇及藝人的招聘薪金,比無綫都為高,好似無綫的編審,新入職有 11,000元,王則有 12,000元,而無綫新藝員只有幾千元,王就以 10,000元作起薪點,王解釋:「我哋出嘅價比其他電視台高,因為人才應該受到尊重,舊世界(無綫),觀眾永遠唔會知道幕後精英,但我覺得,應該同等看待!」

爭取表現


為了令王維基中簽為演員、司儀或幕後,各同學都有備而來,唱歌,唔收錢都出齊!

即場唱歌
美國西雅圖音樂學院學生
夏啟華





本來只是講座,但到發問環節我就主動舉手攞咪,我係學院學生,所以即場騷吓歌喉,唱一曲〈我真的受傷了〉,王維基都有讚我靚仔有歌藝。我諗我有七、八成能被取錄!獻唱完即場被工作人員拉到一邊影相、留電話。

免費打工
樹仁經濟及金融系 Yr.1
謝同學





我知自己未畢業,好難要求對方請我做全職,所以我咪主動提出,為了入電視台工作,就算唔收錢都肯做,當學嘢!

整靚 CV
樹仁新傳系 Yr.4
簡彩欣





我面試第一句就係話我不要做花瓶!
我覺得靚女都需要有才華,所以我不斷增值自己及參加多個司儀及 DJ比賽,亦喺港台節目〈 Teen Power〉做過,希望令自己履歷更豐富。

對鏡練戲
浸大電視電影系 Yr.3
何樂儀





我係港台節目〈 388放題〉的 DJ Edna, Henry哥哥的拍檔,當初入讀電視電影系,為了就是想在電視圈工作。對於這次面試,我早幾晚已在家對鏡練口才,雖然面試時有少少窒,但總算完成了,希望可以做到吧。

開 9組劇組



直擊揀蟀
王維基及一眾高層,主力接見投考演員及司儀的同學,要得到 9位考官認同,絕不容易,加上在場有兩部攝錄機拍低同學靚樣,看看是否上鏡。

除了用高薪吸大學生,王亦豪推獎金啟發創作,「我將會開 9組劇組,當電視台開播後,會論收視行賞,如果收視最高嘅劇集,全組(台前幕後)會分 100至 150萬獎金作鼓勵,希望激勵員工!」不過王維基亦清楚向在場同學表示,「如果大家(同學)想 hea,請去將軍澳嗰個電視台,如果要搏殺,認真做啲嘢,咁就揀啱啦!」


請 700大學生


王表示會請近 700名同學入不同部門,但記者見單是樹仁應徵演員及司儀的同學已近 200名,見他們化行妝外,不少亦有備而來,除了有同學即時在王維基前獻唱,亦有考生帶齊以往演出履歷,希望吸引對方,本刊就直擊王維基揀蟀過程,他除了要求考生 2分鐘自我介紹外,亦預先給考生 1個臨時表演,全程亦會拍 video做紀錄,他向記者解釋:「希望了解考生之餘,亦了解考生反應及上唔上鏡。」
同場亦進行助導及編劇面試,負責面試的總導演蘇萬聰透露,「我會以 8人一組做小組討論,問佢哋鍾意咩電視劇或電影,再要求佢哋講出原因,藉此了解佢哋對電影認識及概念!不過我哋好睇對電視工作有冇熱誠,因為經過兩輪面試,成功取錄,會上 4個月培訓班,如果同學有心,唔該帶埋自己作品,等我哋認識你!」

余可穎 樹仁中文系 Yr.4





之前做話劇都有幫過手做 P.A.,今次聽完呢個講座,覺得入面啲人際關係好好,返工應該會好開心,好想做助導。

MAX 浸大電影電視系 Yr.3





見好多人排隊面試,我都喺度執靚份 CV,將做過嘅 freelance寫埋落去提升吓自己競爭力。

李芷慧 樹仁新傳系 Yr.4





整個面試過程都好似同考官傾吓偈咁,我哋有幾個考生喺學校入面本身都有拍開劇,感覺都 ok!

小組應考


投考編劇及助導同學,分 8人一組, 15分鐘時限,回應 10條試題,考官再揀合適同學入第二輪面試。




考官 總導演 《潛行狙擊》編導 蘇萬聰
我哋揀同學除咗睇對電視製作觸覺,最重要係有冇熱誠!

試題曝光


據知應考編劇及助導的同學需要解答 10條試題,以下就是部分內容,想應考同學請諗定答案!
1.請講出你最鍾意的電視劇及電影,並說明原因。
2.在大街上拍攝期間,被不少 fans影相打擾,應如何解決?
3. P.A.的工作做甚麼?
4.拍攝時如服裝不夠臨時演員穿着,應如何解決?

實面試




王維基或其團隊將會去多間大學及大專院校招募新血,有心入行的同學,要睇實時間!

Orignal From: 樹仁講talk招兵 王維基豪請U仔撼TVB

沒有留言:

發佈留言