2012年2月27日星期一

英皇春茗 林峯恭喜鄭嘉穎加盟英皇

林峰短訊恭喜鄭嘉穎加盟英皇
[20:21] 2012/02/27

【on.cc 東方互動 專訊】 林峰來去匆匆現身英皇春茗,透露只能於現場逗留10分鐘,及後便返回《雷霆掃毒》劇組報到,對於未能見證鄭嘉穎簽約歷史性一刻,阿峰說:「都係,今次可以明正言順做師兄弟(有傳你阻礙佢簽約?)我都唔知有咁o既事,尋日先知佢落實簽,一陣都會傳個短訊畀佢恭喜。」

林峰逗留10分鐘,便趕返劇組。
林峰逗留10分鐘,便趕返劇組。

林峯否認 阻鄭嘉穎加盟英皇
2012-02-27 20:37:00

英皇的一班歌手如容祖兒、謝霆鋒、古巨基、林峯和Twins等人,今晚出席在會展舉行的公司春茗,更與鄭嘉穎和羅力威舉行簽約儀式。

不過有傳聞指林峯不滿嘉穎做「爭食」,於是出招阻欄,匆匆到來逗留10分鐘的林峯說:「唔會有呢件事,我都係噚日先知佢加盟,我同嘉穎好熟,明正言順做師兄弟仲好,公司一向多人材,高層個個都會撐。」

英皇的一班歌手如容祖兒、謝霆鋒、古巨基、林峯和Twins等人,今晚出席在會展舉行的公司春茗

Orignal From: 英皇春茗 林峯恭喜鄭嘉穎加盟英皇

沒有留言:

發佈留言