2012年2月10日星期五

無綫瞄準呂晶晶 力挖萬綺雯

隨着有不少電視台加入戰團申請免費牌照,無綫幕前幕後均出現人才荒。為儲彈藥迎戰城市電訊開台,無綫近日原來秘密斟洽亞視台柱姐仔萬綺雯及身材出眾的呂晶晶過檔,更由無綫高層樂易玲親自出馬!

無綫早前鬧小生、花旦荒,各高層都諗計出招挽留人才及進行挖角,但由於很多藝人選擇北上挖金,故無綫亦向亞視藝員招手。早前無綫成功簽了「亞視一姐」陳煒,並落實四月拍攝新劇《法網追擊》。據知,無綫高層樂易玲亦主動致電「長腿姐姐」萬綺雯,極力游說對方合作,而六月將約滿亞視的呂晶晶亦是無綫的挖角目標。


呂晶晶樣靚身材正,過檔無綫可能有更大發揮。(資料圖片)


萬綺雯昨日接受電話訪問,承認曾有無綫高層聯絡她:「其實乜都未仔細傾,除咗TVB,好多間都同我傾過,TVB嘅平台的確好大。(陳煒都咁講!)佢講得好啱,我哋之前都出嚟飲過茶,不過暫時乜嘢都未知。我仲同大陸傾緊合作,依家做邊都冇所謂,最緊要係有自由度,可以試新嘢,我都係睇劇本同角色為主。」萬綺雯坦言與王維基亦有聯絡。


「長腿姐姐」萬綺雯效忠亞視多年。(資料圖片)

樂易玲

陳煒已與無綫簽約。

人民幣較吸引


另一亞視姐仔呂晶晶坦言早前曾到無綫,與高層傾談合作事宜。她說:「嗰陣真係好有興趣,不過依家我已經接咗幾部大陸劇,未有檔期,等我完成手頭上工作先再傾。(無綫開嘅條件好唔好?)其實仲未傾到金錢方面細節,但佢哋都好有誠意,仲有傾吓合作拍電影嘅嘢,我都想試吓。(怕機會溜走?)依家大陸嘅價錢真係好吸引,都係搵咗錢先。」

Orignal From: 無綫瞄準呂晶晶 力挖萬綺雯

沒有留言:

發佈留言