2012年2月7日星期二

亂世佳人 賈曉晨

FACE週刊 第246期

面對面


亂世佳人 賈曉晨


2012年02月08日

「北方有佳人,絕世而獨立。一顧傾人城,再顧傾人國。寧不知傾城與傾國?佳人難再得。」從現代的角度來看,這首漢朝歌曲〈北方有佳人〉根本是一首廣告歌, sell的是北國佳人的冰姿麗妝。被山東濟南水土養大、擁回族血統的賈曉晨( JJ),跟這首曲搭不搭,見仁見智,至少同為女人的我,也被她電倒,倒是事實了。

訪問當日,正是「反蝗」廣告出街之時,加上財政預算案公布,同日 C1又指 TVB清算叛將而冷待劇集《飛虎》。一天內,國事、網絡和電視城硝煙四起。問參演《飛虎》的 JJ有何看法,倒不如看她如何拆解同胞間的族群仇恨更有意思。

賈曉晨

「其實我有時都好嬲,體會好深,我要努力不停在香港交稅,再等 7年先再攞到身份證,但原來可以衝過關、生個 BB,就可以搞掂,咁對我呢啲靠努力、一步一步做嘅人嚟講好唔公平。我都交咗咁多年稅啦,佢哋(雙非孕婦)分薄緊嘅資源我都有份畀,但係派錢又唔見有派畀我喎,所以自己都唔鍾意呢啲行為。但將心比己,佢哋都唔係壞人,只係為咗自己後代着想,根本出問題嘅係個政策……」

比起北大孔某、唱蝗網友,在亂世中,像這樣一個沒被傲慢與偏見蓋過理性與感情的人,其實比傾國佳人更難得。

拂了一身 還滿



"以前後生啲會有力啲,後來被人鬧得多姣,眼神已經溫柔咗。"

來港 7年、今年 29歲的 JJ,把廣東話愈說愈靈光,我聽回錄音,差點錯認作衞蘭,這全靠她去年在 TVB一劇接一劇,磨練而來。
拍劇真係幫咗我好多,迫你要講好多嘢,學得好快,我都想繼續拍多啲電視劇。就算舊年《打擂台》攞咗金像獎「最佳電影」,但因為係藝術片,又唔係超級多人會追睇,所以舊年大家都覺得我失咗蹤。其實舊年係在 TVB嘅「耕田期」,有好多人問我「你去咗邊呀?」,今年就出(劇)囉。
除了剛播畢的《缺宅男女》飾演單純自閉妹外, JJ有份演出的劇集還有《飛虎》、《怒火街頭 II》、《耀舞長安》和《名媛望族》,難怪有報道指多得老闆「殼王」陳國強帶挈,在 TVB的劇集戲分愈加吃重。
真係有眼睇嘅人係見到我做嘢係一步一步,我冇突然間變咗做女主角,又或者好多戲分,我都係每次多啲加啲咁,都係監製用完呢次覺得 ok,下次再搵我就多啲戲分,高層係從來冇參與過任何嘢。咁我都想佢哋可以參與添!但我都見唔到所謂嘅老闆啦,佢哋又點會記得我哋啫?同埋係報道講啫,都冇人證明到佢(陳國強)係我哋老闆,佢曾經可能買過我哋公司( SNAZZ),但好似一早已經賣咗。
其實拍劇係監製想用你,你先會有戲拍,如果唔係,你喺邊度都冇用。舊年我一個騷由 300蚊加到 1,000蚊,絕對係加咗 120%,但你知唔知新人出嚟仲高過我呀?你本身過低嘅話,加咗當然覺得好多,但我加完都仲係人哋最低人工咋。

開始在 高潮之後


在濟南中醫大學讀針灸及推拿、自言「唔入行就應該做個江湖郎中」的她, 03年簽約香港經理人公司來港發展,憑在《味分高下》擔任味之天使「梳打」而廣為人識,但經典一役仍是在參加《獎門人》以高潮眼啜乒乓波。
我唔係一出道就一帆風順,我都做咗好多我唔想做嘅嘢。其實我係超級唔想做「味之天使」,經理人最清楚,當時佢仲幫我傾緊套電視劇,已經有七成得,我仲好開心話有得拍古裝添,跟住仲有一部電影想搵我做女主角。突然間因為 Wilson(監製錢國偉)搵我做「梳打」,全部都冇晒!我嚟香港係拍戲,冇想過要做呢啲!當時我一路喊住做,但估唔到呢條路會幫到我人氣。
路不轉人轉,國內同胞的優勢依然是肯搏肯捱,加上 5呎 4吋高、 33B身材, JJ不難鶴立雞群,偏偏「姣」字上身,成了註冊商號。
第一次入電視就做一個花瓶咁企喺到,啲衫性感加上我天生對眼戚戚哋,個樣望落好似好姣咁,但我同自己講就算做布景板都要做最靚,所以每次都要企到最好睇!於是開始有人留意到呢個女仔好搶眼,就搵我拍《內衣少女》呢類角色,跟住公司幫我出寫真集,啲人就覺得我賣性感。其實我只係有咩就做,從來都冇揀過嚟做。但估唔到我吹乒乓波贏晒啫!
好似之前杜琪峯搵我拍《單身男女》要性感嘅,跟住到《奪命金》又完全唔同,因為演員就係要你做咩似咩,所以冇理乜嘢形象㗎,你叫我性感我一樣做,你叫我扮妹都照扮。所以做《缺宅男女》時,啲人同我講「估唔到你咁清純!」,咁我係演員嚟嘛!我希望大家唔好只係記得我吹乒乓波囉,起碼有個角色大家記得,好似 Laughing哥咁成功。

在今年重頭劇《怒火街頭Ⅱ》, JJ取替上集已死咗嘅 陳敏之,扮演新移民揼骨妹心心,和李璨琛成一對
在今年重頭劇《怒火街頭Ⅱ》, JJ取替上集已死咗嘅 陳敏之,扮演新移民揼骨妹心心,和李璨琛成一對,但 JJ話:「日日在微博都見大家留言叫阿 Sam(李璨琛)唔可以同我一齊。」


在《缺宅男女》扮清純大學妹, JJ說:「最常搵我拍戲就係張乾文(《缺宅》監製),我好感激佢第一個畀機會我拍《絕代商驕》,然後又搵番我拍《缺宅》。」《壹週刊》圖片


JJ與馬國明在《飛虎》演雌雄大盜,戲分貫穿全劇,劇集被安排在週末炮灰檔播放,佢話:「其實一開拍就已經知係電視電影嚟,放在嗰個時間好正常。」網上圖片

唔通我包到 上條頸去咩


尤其初初拍電影,唔會畀你做主角,通常小老婆、第三者都搵我做,慢慢大家都將我定咗型係姣姣哋。但係大家都只留意到性感,喺《打擂台》我都好清純㗎,但係冇人知。(金像獎)頒獎禮唔通我包到上條頸去咩?咁我天生有呢樣嘢(身材)冇辦法,咁條裙擺喺度好靚,點知一着上身就咁勁效果,自己買咗唔通唔着咩?我諗住結婚時着多次㗎!
影相、做戲都要交戲,但係大家畀我影相嘅衫有幾清純吖?冇理由個妝同件衫係性感,但你個表情就扮清純……我就一係做、一係唔做,唔會成件事做一半。我已經留直把頭髮,但眼神……唉,如果你好冇神嘅話,感覺係純但大家睇過就算,但如果你眼神加啲力,人哋都會睇多你兩眼,呢個都係一種專業。
其實我已經減咗(電力)喇,以前後生啲會有力啲,後來被人鬧得多姣,眼神已經溫柔咗。本身我對眼天生好剔,我畫眼線都改向下畫,之前黐雙眼皮膠紙我都專登黐到闊咗,等對眼望落圓啲。我自己都有諗辦法等自己望落去冇咁姣,我都好專業㗎!拍《缺宅》時我同監製講,個女仔係自閉嘅又唔敢講嘢,齊蔭會啱啲喎,咁監製又覺得都啱喎。好似「關二嫂」係好爆,當戲裏面個個都係好人,佢嘅對白又咁搶,係好容易跑出,而我個角色係唔爆又好平,但我惟有做好啲內心戲。


去年在電影《打擂台》中 JJ專登剪短頭髮扮功夫少女,唔算特別搶鏡,但在金像獎頒獎禮上,以一襲低胸裙就輕易搶盡風頭。


JJ嘅「高潮眼」已列入「獎門人」經典場面,但佢反而唔忿氣話:「我留意過其他女仔玩嘅時候,都係合埋眼,唔明點解焦點落咗我度!可能天生冇辦法。」



怕被定型為「姣」,原來 JJ更怕談年紀,比她小一歲的我,索性拋磚引玉自揭「中女」身份,已嚇得她哇哇大叫。
唔講年紀呀!反面呀!女仔過咗 25歲都唔想再講㗎啦,除非到我結婚時,就會講「我幾多歲結婚喇!」哈哈!其實我唔係介意、唔係怕老,你有得經歷老,證明你好運囉。
提到年紀自己會好緊張,係因為覺得自己事業又唔成功喇、又搵唔到另一半,好多嘢都未做到,所以唔好好似 deadline咁提住我。我應承咗爹哋媽咪話會接佢哋落嚟香港住,一講已經講咗 7年,但講咗咁多年都做唔到,有時都會覺得有壓力。其實一啲都唔容易,首先住啦,要買夠大啲屋畀咁多人住;第二證件啦,我都仲攞緊工作證。家啲樓價愈來愈貴,令我覺得成件事(置業)好遙遠。我覺得我真人應該係鍾嘉欣個角色,買唔到樓畀屋企人住嘅樓,而我唯一願望就係可以一家團圓。


JJ來港即獲《美女廚房》監製錢國偉邀請並成為「美少女廚神」,之後更在《味分高下》中以天使妹「梳打」跑出。


讀大學時, JJ已參演當地電視劇及電影,在電影《茶色生香》中有出浴鏡頭,「其實好多拍咗都冇咩人睇過㗎!」

奇勒雞堡


有關 JJ的緋聞,近年都圍繞着 TVB藝員、有「翻版古天樂」之稱的沈震軒,更有指兩人已共賦同居。「我桃花一路都有,圈外圈內人都有,但我考慮緊好多嘢。我自己一直想低調,因為好怕麻煩,又要解釋又要講,雖然呢排興公開,但自己都唔鍾意。所以呢個係我唔成功嘅原因,哈哈!」
但談到吳卓羲的「姐仔屠夫」稱號時, JJ笑得人仰馬翻並說:「佢咁靚仔,同花旦拍拖有幾奇?除非佢好醜樣,我就會鬧『你做咩溝咁多靚女呀?』卓羲咁靚仔,益咗對方添啦!假如我鍾意佢,第一都係因為佢靚仔,跟住先係覺得佢性格好。因為我初戀男友唔靚仔,所以一定要搵個靚仔,同靚仔拍過拖,『更』(今)生無憾呀!」其實我想說,你個「奇勒雞堡」都唔失禮啫!


偶像是古天樂嘅 JJ,自 10年與沈震軒因拍攝旅遊節目而傳出緋聞,更被多次拍到二人拍拖相,有指公司棒打鴛鴦, JJ話:「其實公司只係希望我哋以事業為重先,咁我都係咁諗。」



撰文:孫月華
攝影:林子賢@Popcorn Production
髮型: Kel@HH
化妝: Zoey Chin@STAGE Bridal Academy
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Y&Y、 CANARY
場地提供: Hill oyster bar& grill

Orignal From: 亂世佳人 賈曉晨

沒有留言:

發佈留言