2012年2月3日星期五

石天欣 新高登女神 蔣家旻 少年佘詩曼

2012歌影視新龍女檢閱


石天欣 新高登女神


前排《缺宅男女》同《換樂無窮》同時出街,兩套劇都有份參演嘅90後新人石天欣,旋即成為宅男新寵。

「工作量都OK,我覺得自己算好彩。其實我有上高登同埋香港討論區,睇下人哋俾套劇嘅評價。」

當年樂瞳就係被高登仔煲到鹹魚翻生,唔知高登娘娘有冇理想呢?「我唔知女神點定義,我係外星人,我成日想演精神病角色。(而家重未正式簽TVB經理人合約,自己想唔想簽?)有好有唔好,睇公司決定,自己控制唔到。」

石天欣 新高登女神

石天欣 新高登女神

石天欣 新高登女神

石天欣 新高登女神

石天欣 新高登女神

石天欣 新高登女神

石天欣 新高登女神

蔣家旻 少年佘詩曼


因《天與地》大熱,飾演少年葉梓恩(佘詩曼)一角嘅蔣家旻同其他四子都受到關注,但蔣家旻就坦言自己最鍾意嘅唔係飾演家明嘅張景淳,而係演「舊愛」黑仔嘅楊潮凱。

「我覺得阿凱(楊潮凱)係個好勤力、好準時嘅人,總之喺工作上嘅嘢係要做到最好,就算我哋冇乜時間夾band,但一有時間佢酒就會練吉他,而且佢好細心、好專一,成熟得嚟又冇機心,係好好!」可惜阿凱名草有主,家旻埋唔到身,不過佢就開出擇偶條件,等有緣人追佢。

「我要對方好俾到安全感我,要有事業心嘅,但又唔可以冇時間陪我同埋要孝順,再加上專一囉!」條件好基本啫!有心嘅巴打,去馬啦!

蔣家旻 少年佘詩曼

蔣家旻 少年佘詩曼

蔣家旻 少年佘詩曼

蔣家旻 少年佘詩曼

蔣家旻 少年佘詩曼

新Monday 第592期

Orignal From: 石天欣 新高登女神 蔣家旻 少年佘詩曼

沒有留言:

發佈留言