2012年4月12日星期四

樂瞳初吻獻「家明」 羅鈞滿三棲發展娶老婆

樂瞳初吻獻「家明」

無綫小花樂瞳在劇集《當旺爸爸》中飾演任性妹丁,除了演技被讚有進步外,她更獻出螢幕初吻予「家明」張景淳。當日兩人在圖書館拍咀戲,樂瞳笑言是「清純之吻」,但因太熟落而難免尷尬:「都唔係濕吻激咀嗰啲,反而好好笑!(緊張?)冇呀!投入咗,只係諗點做好啲,好似家明仲緊張啲喎!(點準備?)當日好早拍,都唔敢飲咖啡怕有味。」張景淳亦一樣寧願捱餓,也不敢進食怕有口氣,問到奪取樂瞳的螢幕初吻,有否擔心被宅男圍攻?他說:「唔怕!我哋演得認真,觀眾都會認真看待,希望令人睇得舒服。」

張景淳奪去「宅男女神」樂瞳的螢幕初吻,心情難免緊張。
張景淳奪去「宅男女神」樂瞳的螢幕初吻,心情難免緊張。

樂瞳與張景淳老友鬼鬼,拍咀戲很不習慣。
樂瞳與張景淳老友鬼鬼,拍咀戲很不習慣。

樂瞳與張景淳老友鬼鬼,拍咀戲仍互相尊重不敢亂食嘢。
樂瞳與張景淳老友鬼鬼,拍咀戲仍互相尊重不敢亂食嘢。

羅鈞滿 三棲發展娶老婆

無綫藝人羅鈞滿(Moon)於劇集中經常要面對錯綜複雜的感情關係,但在現實中他卻是專一的好男人,更自爆有女友:「我喺劇集《結.分@謊情式》大搞四角戀,但現實中我好專一,其實我已經拍咗拖差唔多一年,而且感情穩定!(女友係圈中人?)佢唔係藝人,不過我哋性格好夾!」

Moon更發表「求婚」宣言:「其實我年紀都唔細,都好想快啲事業有成,可以快啲同女友結婚!」為了賺「老婆本」,他希望可以歌影視三棲,他笑言:「我喺《天與地》飾演少年版鼓佬,其實我真係識打鼓,而且歌藝都OKo架!如果將來可以歌影視三棲搵錢都唔錯,哈哈!」

羅鈞滿 三棲發展娶老婆
Moon渴望儲夠「老婆本」,早日成家立室。

Orignal From: 樂瞳初吻獻「家明」 羅鈞滿三棲發展娶老婆

沒有留言:

發佈留言