2012年4月17日星期二

鍾嘉欣錢唔易搵:磚頭最穩陣

明星跟身光頸靚向來掛鈎,出入名店、到酒店High Tea已是明星基本的生活定律,但入行八年有兩層樓在手的鍾嘉欣,卻一如以往樸實無華,直言心動買個靚手袋都會內疚,她坦言入行時答允家人,不會被同化成Material Girl!

金錢對我嚟講係一個安全感,我父母由原先咩都冇,一分一毫咁湊大我哋,由一個細細嘅單位開始,到依家有個平穩家庭,佢哋真係好叻!雖然我唔係有錢女出身,但自小都好開心,因為父母嘅影響,令我真係覺得錢係唔易搵,所以唔可以亂花。

呢個年代好多人買嘢都係為一時開心,但因為我要好有安全感,加上理財又唔係好叻,所以使錢欲望唔大。好多人都叫我做慳妹,初時聽落都覺得冇乜嘢,以為係一個讚美,但其實真係認識我幾深?講到我好似好孤寒咁就大件事!

「唔使着最靚」

我好相信名利同物質會好影響個人價值觀,我唔想一直堅持嘅價值觀會變,所以成日警惕自己:「唔使着最好!唔使着最靚!」有時都會畀啲靚嘢沖昏頭腦,呢啲欲望永遠都唔會停,但係我應承咗屋企人,入行後唔可以變,我要永遠永遠做番以前嘅鍾嘉欣!我都係人,但有時都怕向來堅持嘅價值觀會畀啲衫褲鞋襪沖走,真o架!有時真係有少少想走o架!

我使錢概念係如果好食、有需要去食,先至花錢去食!或者外間認為娛樂圈嘅女仔一定日日買名牌,但我覺得唔買名牌都好正常。如果我只係一個普通市民,對比番我依家使錢嘅方式就真係唔係慳。今年我目標係買多層樓,磚頭最穩陣,我冇時間亦唔識去投資,咁不如買樓仲好。

買名牌袋內疚

我啲錢會花喺買車畀爸爸、幫父母供加拿大間新屋、請吓屋企人去旅行、又或者平時開工萬歲……買衫褲鞋襪以實用為主,如果買完只係放喺屋企唔用,我唔會再買。嘻嘻!其實近嚟我開始愛上手袋,雖然買得起,但又會有啲內疚。真o架!以前人工有幾多?唔通用兩個月人工去買個袋嚟威咩?

點樣令自己把持住就係可能我每日都同屋企人傾偈,同埋我諗好多嘢,會諗番父母點辛苦養我時,諗到呢啲,就開始覺得唔需要去買呢個手袋!但我覺得唔使諗得咁複雜,對自己喜歡嘅嘢唔好太沉迷太離譜就可以,鍾意嘅咪買個靚手袋畀自己囉!

(明日待續)

口述:鍾嘉欣 筆錄:專案組

鍾嘉欣為父母堅守承諾,入行後應使則使。
鍾嘉欣為父母堅守承諾,入行後應使則使。

不懂投資的鍾嘉欣坦言愛買樓保值。
不懂投資的鍾嘉欣坦言愛買樓保值。

Orignal From: 鍾嘉欣錢唔易搵:磚頭最穩陣

沒有留言:

發佈留言