2012年4月27日星期五

有話兒:鄭則士自封厚底新人王

「做人一時冇運氣唔出奇,但唔會一世冇運,無論幕前幕後,只要有能力就有機會上位,但機會係為有準備嘅人而設。」這是入行 36年、自封「厚底新人王」的鄭則士( Kent)一番心底話,從不敢以前輩自居的他笑說自己輸青春贏經驗,因此要不停 update自己,一定要站在時代的前端,因為只要稍為落後,隨時可以收工。

鄭則士見盡娛樂圈的光怪陸離,雖對無綫政策有微言,但仍對此公司有道義,暫時未諗過檔。攝影:葉君海 

鄭則士見盡娛樂圈的光怪陸離,雖對無綫政策有微言,但仍對此公司有道義,暫時未諗過檔。攝影:葉君海



雖然有視帝黎耀祥和影帝鄭則士助陣,不過無綫劇集《盛世仁傑》仍逃不過被冰封的命運,事隔四年才破冰而出,成績叫好又叫座,總算為劇集畫上完美的句號。

同祥仔合作舒服


雖然外界一直盛傳黎耀祥與 Kent哥不和,原因當然是「一山不能藏二虎」,不過 Kent哥說:「我同祥仔拍過電影同電視,一直合作得好舒服,就算家佢做咗視帝,都冇改變佢自己嘅特質,我哋冇去諗點去搶對手啲戲,淨係會諗點樣演好嗰個角色。」
劇集的成功,除了有賴演員的表現外,檔期的配合亦同樣重要,不少演員聽見長假期便嘆倒楣, Kent哥淡然地說:「有啲人話復活節係炮灰檔,乜嘢叫炮灰檔?之前《情越雙白線》夠有人話係炮灰檔,結果收視咪又係好好,對於我嚟講有得播已經好開心。」 Kent哥早前曾公開斥此劇曾被某監製「參考」,因而令劇集再三被抽起, Kent哥不吐不快說:「公司政治問題係估唔到,我哋啲小演員冇得出聲。」

鄭則士曾兩奪香港電影金像獎影帝,演技一早被肯定。《忽然 1周》圖片

鄭則士曾兩奪香港電影金像獎影帝,演技一早被肯定。《忽然 1周》圖片

鄭則士的《何必有我》當年感動不少觀眾,合演的還有另一影帝周潤發。資料圖片

鄭則士的《何必有我》當年感動不少觀眾,合演的還有另一影帝周潤發。資料圖片

努力站在最前線


鄭則士與黎耀祥的另一套劇《造王者》被喻為最受觀眾期待。資料圖片 <br />

鄭則士與黎耀祥的另一套劇《造王者》被喻為最受觀眾期待。資料圖片

Kent哥入行 36年,先後擔任幕前和幕後不同的崗位,嘗盡娛樂圈苦與樂,但 Kent哥從不會以前輩自居,更自封「厚底新人王」,他笑說:「我哋輸嘅係青春,贏嘅係經驗,演戲世界就係要有共同語言先可以溝通,只要你一講自己係前輩,好多嘢就會停晒,呢行係要不停去行,你今日狀態好好,唔等於聽日都係,所以要不停 update自己。喺創作過程上,大家應該不停互動,今時今日我都不停睇新嘢,你要企喺時代嘅前線,做唔到就會退後,越退就越遠,脫離咗就可以收工。」
即使經驗老到,亦有老貓燒鬚的時候, Kent哥說:「我試過俾人插,嗰陣啱啱返嚟拍劇,入廠開工唔夠一個禮拜,有演員同我講,話佢都有創作空間,唔能夠聽晒你講,我惟有同佢講對唔住,我冇諗過令你唔開心,只不過想件事好。邊個?我梗係唔會講,亦唔想追究,但係我哋跟住冇再合作。」
Kent哥更有感而發地說:「以前啲前輩寫低晒啲連戲衫、情緒,好注重自己啲成績,家啲哥哥姐姐,叫做有啲人氣,就鍾意舞台嘅感覺多過拍戲。我覺得只要有感情,將生活嘅嘢擺入角色,將角色變成有血有肉嘅人,我家比較唏噓,呢啲情況真係比較少。」

深信有危便有機


對於不少無綫的資深員工相繼離巢,問 Kent哥覺得會否影響劇集質素?他說:「其實我覺得冇所謂,有危就有機,人冇運氣唔出奇,但係唔會一世冇運,機會係為有準備嘅人而設,只要有能力,可以承受到就可以有機會上位。」
至於會否轉投新電視台拍劇, Kent哥說:「我同王維基有傾過,但係我覺得未係時機,今年我會主力返內地拍劇,反正都係年幾後先拍,不如留番到時先算,況且無綫呢個地方等咗幾年先返嚟,拍咗部劇又對我好好,仲欠你乜嘢先?無謂一叫你就即刻走,人要講啲道義。」

Orignal From: 有話兒:鄭則士自封厚底新人王

沒有留言:

發佈留言