2012年4月17日星期二

王維基嫌闊面 廖碧兒拒打botox冇劇拍

FACE週刊 第256期

貨不對辦


王維基嫌闊面 廖碧兒拒打 botox冇劇拍


2012年04月18日

「拜金女」廖碧兒去年飛陳豪後不獲無綫續約,轉戰內地又冇乜起色,當家花旦幾乎玩完。

廖碧兒最近以部頭形式簽約王維基的 CTI電視,無綫立即搬出她有份演出的倉底劇《盛世仁傑》,為免 CTI開台才播變幫人宣傳。即將為 CTI新劇演出的廖碧兒,近日卻身形暴脹, pizza面尤其明顯,據知連王維基亦曾開口勸她打 botox瘦面,但遭廖碧兒拒絕,新劇隨時要換人!

廖碧兒今年 3月出席一個癌症基金活動時,包包面現晒形,難怪連王維基都嚇親。
大圓面、粗碌臂、水桶腰
廖碧兒今年 3月出席一個癌症基金活動時,包包面現晒形,難怪連王維基都嚇親。

廖碧兒去年不獲無綫續約,轉投佘詩曼的經理人公司諗住北上掘金,可是一直不受重用,做慣花旦的她,在內地劇《深宮蝶影》中只做行行企企的妃嬪,期間只回港在 now TV主持英文節目,開工日子少之又少。

去年傳出搭上李澤楷表弟林忠豪,可惜拍拖幾個月分手。最近在微博發現廖碧兒放上不少喪食相,難怪暴肥!
去年傳出搭上李澤楷表弟林忠豪,可惜拍拖幾個月分手。最近在微博發現廖碧兒放上不少喪食相,難怪暴肥!

今年 2月王維基(右)舉行晒冷電視台動土禮,廖碧兒脹爆出席,當日所見,王維基與她交談不多。
今年 2月王維基(右)舉行晒冷電視台動土禮,廖碧兒脹爆出席,當日所見,王維基與她交談不多。

騎呢母女


《盛世仁傑》是 3年前倉底貨,不過已有網友話廖碧兒塊面闊得好誇張。她飾演郭羨妮的女兒,睇到網友 O晒嘴,其實郭羨妮只係繼母 啫。




內地唔掂


廖碧兒在內地拍劇,早前的《深宮蝶影》只係行行企企,最近拍《盛宴》亦只屬大配角。




新劇換角


CTI原定 8月開拍的重頭劇,屬黃日華父女上陣的鬼片,不過廖碧兒的角色最近卻「 hold住」,隨時換人
CTI原定 8月開拍的重頭劇,屬黃日華父女上陣的鬼片,不過廖碧兒的角色最近卻「 hold住」,隨時換人。

今年初王維基旗下的 CTI電視台四出挖角,與廖碧兒一傾即簽下 3套劇集的部頭合約。 2月 CTI在將軍澳舉行電視大樓動土禮亦預埋廖碧兒,不過廖碧兒的身邊人透露,當日久未在港露面的她突然變了包包面,嚇親王維基。廖碧兒身邊人說:「 嗰日廖碧兒面腫腫肥過以前好多,又唔 set頭,王維基見到佢都嚇咗一跳,過幾日 CTI就有人打去同廖碧兒講,勸佢減肥,但係佢舊年整傷條腰唔做得運動嘛,王維基就叫佢試吓打 botox瘦面啦,否則上鏡唔靚,但係廖碧兒話:『我唔覺得自己肥喎。』死都唔肯打 botox囉。」

知情人士又透露:「本來 8月有套劇開鏡,拍黃日華同關楚耀嘅,但王維基嗰邊想 hold住先,考慮換走廖碧兒或者延期。」對於勸廖碧兒人工瘦面, CTI電視發言人鄭小姐上週對本刊解釋:「當然演員扮靚啲嚟拍劇係最好啦,但我哋都好尊重佢哋嘅決定。」

上週廖碧兒仍身處內地拍劇,其經理人 Gary在電話回應:「 Bernice(廖碧兒)之前傷 咗條腰,係唔可以做運動,加上佢不嬲容易腫!家喺內地拍緊劇,身形會瘦番啲啦!打 botox係冇可能,冇聽過拍劇有咁嘅要求,就算有咁嘅要求都唔會咁做。」今時今日打 botox都唔係新聞啦,好過面腫腫搞到冇得翻身吖!

頭炮靠台灣奇兵


王維基旗下的 CTI電視台,未獲得發牌已大鑼大鼓宣布將拍攝多齣電視劇,明撼無綫慣性收視。據知原定最快開拍的是一部殭屍劇,主要演員原定有廖碧兒但尚未落實,男主角方面則有尹子維及台灣過江龍唐禹哲,可謂奇兵盡出!

唐禹哲《幸福蒲公英》
唐禹哲《幸福蒲公英》

尹子維
尹子維

王維基 50億打 TVB




一向只有亞視反對政府發出新的免費電視牌照,但早前城電 CTI以 50億出售寬頻網絡, TVB終於忍唔住發炮,指 CTI申請電視牌照時是擁有寬頻網絡,但如今經營條件已有變,促政府重新考慮。

CTI發言人鄭小姐回應事件時強調:「雖然賣咗寬頻網絡,但未來 20年仍然係用香港寬頻嚟做電視嘅傳送工具,基本上經營方法係冇變。而 50億係全數用嚟發展電視業務,足夠未來幾年開支。」 50億咁重火力,難怪無綫緊張嘅。

樂大媽都有叫


做藝人靚仔靚女係着數啲,過往有唔少藝人被電視台高層「欽點」變靚,變靚咗觀眾睇得開心啲,何樂而不為呢?

鄭嘉穎脫毛賺百萬


06年樂易玲欽點鄭嘉穎接受〈變型 D〉廣告代言人,簽下百萬合約,需要脫掉濃密的胸毛,滑滑拍廣告
《忽然 1周》圖片

06年樂易玲欽點鄭嘉穎接受〈變型 D〉廣告代言人,簽下百萬合約,需要脫掉濃密的胸毛,滑滑拍廣告。

楊秀惠跟大隊執靚


楊秀惠跟大隊執靚
《蘋果日報》圖片

前年傳出樂易玲帶隊到台灣「大改造」,楊秀惠是嫌疑人之一,當年她否認有隨隊,但說:「我覺得係咪應該整少少俾大家寫吓,我想整高個鼻。」

蔡淇俊 24歲箍牙


蔡淇俊因為牙齒生得唔夠齊, 08年樂易玲建議他箍牙,當時蔡淇俊已 24歲,箍牙後的他不但牙齒雪白,更變了雙眼皮
《蘋果日報》圖片

蔡淇俊因為牙齒生得唔夠齊, 08年樂易玲建議他箍牙,當時蔡淇俊已 24歲,箍牙後的他不但牙齒雪白,更變了雙眼皮。

Orignal From: 王維基嫌闊面 廖碧兒拒打botox冇劇拍

沒有留言:

發佈留言