2012年4月25日星期三

疑患社交焦慮症難出外闖 黎耀祥樂被無綫再縛三年

祥仔黎耀祥86年訓練班入行,做了綠葉多年,09年首部擔正的《巾幗梟雄》,便憑「柴九」登上視帝寶座,翌年再憑《巾幗梟雄之義海豪情》中的「劉醒」再下一城,正式穩坐一線男主角位置。去年祥仔首部擔正的時裝劇《法證先鋒III》,以平均收視40點、最高43點的佳績,成為去年收視之冠,雖然未能憑該劇再締造歷史,成為首個三連冠視帝,但足證他有收視保證實力,難怪無綫提早一年跟他續約,原來疑患上社交焦慮症的他,也害怕向外闖,才甘心被娘家再縛三年。撰文:杜淑霞

攝影:徐錦池 場地:busy suzie蒲莆爐端燒(23690074)

入行踏入第26個年頭的祥仔,近年發展愈來愈順利,首部擔正的時裝劇《法證先鋒III》,開播便創下佳績,首集以最高36點收視,成為去年劇集首播收視最高劇集,最後更成為去年最高收視劇集,祥仔的人氣及實力絕對毋庸置疑。

難得收視保證

既然祥仔成為收視保證,就連他三年前的作品,有傳是倉底貨的《盛世仁傑》亦因而重出生天,縱然祥仔在劇中少有飾演反派,但奸到出汁的「武承嗣」,同樣被受觀眾激讚,竟然在8點半檔時段,可以錄得平均31點、最高36點的收視,絕對是近年不俗成績。

無綫正值被狂撬人手、求才若渴之際,對祥仔此等有收視保證的演員,自然對他特別珍惜,今年年底才約滿,無綫原來在年頭已主動要求續約,「今次公司係比以往早咗啲搵我傾續約,同埋年期亦都由以往兩年加到三年,當然係有加薪,超過百分之十,都算幾理想㗎!」

怕面對陌生事物

98年曾離開無綫4年向外闖的祥仔,早前向公司派定心丸,表態不會受挖角潮影響過檔,原來當中除了他對公司有歸屬感外,還因為他疑患上社交焦慮症,根本怕面對陌生人及環境,「我六、七年前幫『心晴行動』拍攝特輯時,知道原來社交焦慮其中一個症狀,係會連出門口見到隔籬鄰舍,都會怕唔知點面對而唔出門口住,我中學時候就係咁樣,所以相信我都有呢個問題,但係唔算嚴重囉!」

祥仔的社交焦慮情況,雖然未嚴重至要睇醫生,但肯定影響了他向外闖的決心,「首先我試過去內地工作,真係唔係大家想得咁好,加上我真係好怕去陌生環境,又好怕同陌生人相處,有意見都唔知講唔講好,怕人哋唔知會點諗,喺公司大家都熟晒,有咩都可以放心去做,唔使顧慮咁多,反而可以專注喺角色上,咁樣嘅工作環境我會最舒服囉!唔係話一定唔會出去拍嘢,但係真係要好適合先會考慮。」

祥仔因社交焦慮,影響了他向外闖的決心。
祥仔因社交焦慮,影響了他向外闖的決心。
祥仔自言,由學生時代已不懂與人溝通。
祥仔自言,由學生時代已不懂與人溝通。

預備帶新人

早前金牌監製李添勝向本報投訴,其榮休之作《神探高倫布》受挖角潮影響,仍未搵到女主角人選,祥仔提議由周秀娜出任,雖然仍未有眉目,但祥仔認為就算由公司的新人演出亦無妨,「以前係前輩帶我,依家我都係時候帶吓新人,唔畀機會新人,佢哋又點會有進步,咁樣青黃不接的情況,只會更加嚴重,況且呢個角色年紀同我係有一段距離,搵個後生啲對手仲適合。」

Orignal From: 疑患社交焦慮症難出外闖 黎耀祥樂被無綫再縛三年

沒有留言:

發佈留言