2012年4月23日星期一

能歌善舞演技好 胡定欣上位睇遲早

胡定欣既「能歌」(1999年參加全球華人新秀歌唱大賽晉身最後四強),又「善舞」(2008年參加《舞動奇跡》比賽奪季軍),更有演技(《2008年萬千星輝頒獎典禮》獲「飛躍進步女藝員」獎),但她卻欠缺運氣,多年來只在電視台擔任二線角色,未能擔正做女主角。胡定欣表示,她正努力付出,等待機會上位。

撰文、攝影:雯雯 化妝:Jessica Chan,Francis

髮型:Matt Chiu,Hei@Xenter 服裝:Izzue

胡定欣於新劇《拳王》中飾演聾啞女「丁恩慈」,被鄭嘉穎訓練成女拳手,定欣表示:「需要短時間內打得似模似樣,運動量好大,舉啞玲做Sit-Up,排汗後身體線條好咗,仲有老鼠仔?!連教練都話我有天份,(拍戲要面對職業拳手對打?)係呀,佢話冇出力,但受咗一拳打正面頰,雖然我已經用手擋住,但都覺得震盪力好大。嗰一刻有諗過『我唔打拳啦!』(?家遇到色狼都唔驚?)有作用,不過希望唔會遇到色狼。(會轉型做打女?)冇刻意諗,但如果機會嚟到我都想嘗試。」

陳國邦狂追 暗?鄭嘉穎

問到胡定欣學手語一事,她謂:「因應劇本而學習,老師教我錄喺手機度溫習。劇中我同陳國邦都有用手語溝通,鏡頭以外都有同佢打手勢溝通。(同邊個有感情線?)劇中陳國邦鍾意我,另外又講我暗戀師傅鄭嘉穎,(擔唔擔心同嘉穎傳緋聞?)唔會,大家好同事,只會傳佢同李詩韻有緋聞,因為佢哋有接吻戲。(一直以來未有機會演出女主角?)希望有呢一日,我都想Step By Step,o依家監製畀我戲份越來越重,好大發揮,希望將來有機會嘗試,做得更加好,唔會令大家失望。」

情路多戀事 懶理封姣精

胡定欣在劇中感情多姿多采,現實生活中感情亦一樣多線發展,皆因有報道指31歲的胡定欣除了跟馬國明拍過拖外,更曾跟吳浩康、馬德鐘、吳卓羲、電視台監製潘嘉德、郭政鴻等七男傳緋聞,甚至被封「姣精」,不過她並不似「丁恩慈」啞子食黃蓮,相反笑對緋聞,拋下一句:「入行第一日已經有人係咁叫啦!」相信胡定欣似乎適合拍《太極》多。



Orignal From: 能歌善舞演技好 胡定欣上位睇遲早

沒有留言:

發佈留言