2012年4月23日星期一

黃耀明演唱會 自爆同性戀

達明一派昨晚在紅館舉行尾場個唱,一向性向成疑的黃耀明在台上大膽直認同性戀身份,獲全場觀眾拍掌支持。

明哥唱完《禁色》後在台上說:「第一晚完咗演唱會後傳媒問我係唔係同志,我答案係報紙大家睇到,我唔係同志,如果個意思係地下黨,我唔係地下黨同志,由1988年我借陳小琪支筆寫咗《禁色》,之後再寫《忘記他是他》,我從未隱瞞過我身份,但係既然大家傳媒咁想知,費時一陣又問我,我唔係同志,但係同性戀者,我係gay佬,希望其他同性戀人,唔好好似禁色入面歌詞咁,依家係21世紀,唔需要夢幻有日去愛一個人需要你哋批准,唔需要大家再估,我係gay,gay佬,我係鍾意男人。」

黃耀明坦認是同性戀
黃耀明坦認是同性戀

Orignal From: 黃耀明演唱會 自爆同性戀

沒有留言:

發佈留言