2012年4月16日星期一

鍾嘉欣胸有成竹:夠班爭視后

鍾嘉欣出名不蒲不玩,像牛一樣勤力,病假免問,雖捱出出頭天,穩站無綫花旦位置,但每年的視后人選總是沒有她的份兒。昔日零信心愛靠邊站的嘉欣,今日一臉自信地說已有資格角逐視后。

好多人都話我乖,亦都聽過有人話我太乖而唔適合做呢行,起初聽到以為係讚,仲諗咁講即係覺得我係好人,適合係咪指個人要功利啲進取啲?係咪因為我係好人而唔適合?之後開始慢慢明白,話我唔適合做呢行,意思係咪我會被人Foul出局?即係話我唔掂、唔夠醒目啫?但我絕對唔係蠢唔係低能!今年入行第八年,所以唔信話我唔啱做呢行呢個講法。

唔識擦鞋
外間話我性格太乖而輸蝕,否則際遇會更好,其實最主要睇自己點諗。當見到有人識同監製打交道多咗工作機會,有時都覺得唔咁做係咪蝕底。但諗深一層,其實人哋要同高層打關係都好辛苦,一啲都唔簡單,畀着係我仲慘過畀人鎅一刀!所以各人行嘅路唔同,只要達到同一個目標,唔會理過程。我唔認為口才好、人靚、識打關係就上到位,呢行真係好多人辦你睇!

近年好多人都話我係時候攞視后,以前我冇信心,但今年開始,覺得真係係時候向呢個目標進發,我唔係話今年要攞,起碼可以角逐呢個類別。我唔係話依家係一姐,而係要有信心,唔可以成日話唔得,有信心咩都得。

零殺傷力
當見到有人發展際遇好,我都試過嫉妒,係人之常情。妒忌心人人都有,我會諗大家都一樣努力,點解你可以有咁好成績,而我唔得?但諗到呢點,就會同自己講:妒乜鬼忌?算啦!我唔鍾意同人爭,我只會爭氣。

有冇人妒忌我?哈!一定有!但我唔講得,真係唔開名大家都估到!但我其實冇殺傷力,所以妒忌我做咩?好似以前選美,當年我唔係大熱,真係冇人妒忌我。但當我得咗冠軍,真係有啲人唔同我傾偈!本來選美前都預咗畀人批,但又冇喎,個個都好融洽!我好多謝台灣小姐,雖然大家嘅參選號碼差好遠而唔係成日一齊,但佢真係畀好多鼓勵我,好記得佢話:「我認為你可以當冠軍,不要灰心,甚麼大熱全部都是新聞,你整個Package都很好。我知我不可以,你要爭氣!」

(明日待續)

口述:鍾嘉欣 筆錄:專案組

不愛與人爭的鍾嘉欣靠努力及實力而爬上花旦位置。

不愛與人爭的嘉欣靠努力及實力而爬上花旦位置。

勇奪華姐冠軍的鍾嘉欣,對當年的台灣小姐心存感激!

勇奪華姐冠軍的嘉欣,對當年的台灣小姐心存感激!

曾奪飛躍女藝員獎的鍾嘉欣,現正向視后寶座進發。

曾奪飛躍女藝員獎的嘉欣,現正向視后寶座進發。

Orignal From: 鍾嘉欣胸有成竹:夠班爭視后

沒有留言:

發佈留言