2012年4月12日星期四

放逐內地似跌墮百層樓 蕭正楠甘願從頭做起

蕭正楠(Edwin)最近在劇集《當旺爸爸》中,飾演馬來西亞華僑情癡男「葉貴」備受外界讚賞,連拍檔鍾嘉欣都大讚他夠可愛。不過,Edwin不會因此而飄飄然,只因入行十年的他,經歷實在比同年資的藝人多,出道即大紅的他,因一句話被放逐內地4年,就像急墮百層樓一樣,令人驚心動魄,今天的他寧願享受從頭做起的實在。

Edwin02年以歌星身份入行,當年跟麥浚龍及余文樂鼎足而立,一度被專稱「蕭公子」的他,紅到不得了,意氣風發的他,在奪得新人獎的台上一句「邪不能勝正」帶走了一切,之後被迫到內地拍劇,4年後捲土重來,在無綫以新人姿態做起。

為母回港發展

Edwin坦言當年被迫到內地,猶如放逐一樣,一夜間一無所有,「嗰時知道真係好震驚,就好似喺101大樓跌落嚟一樣,雖然返內地前,已經好多負面新聞,萬箭穿心,開始喺頂樓跌緊落嚟,但係都仲喺香港,要離開呢度返內地,就好似再由70、80樓再急跌落地面一樣,真係好難接受,當時真係有諗過不如轉行,但係真係唔甘心。」

在內地捱了4年,Edwin亦因不甘心及媽媽一句話,再返港從頭做起,「返嚟過年時媽咪話好想喺電視見到我,問我可唔可以返嚟做,嗰陣時我都31歲,要博都係最後一次,於是咪決定返嚟。我都預咗要好似新人咁,唔會有男主角你做,但係總好過嗰陣時,紅得太快,一切都唔實在,依家慢慢嚟感覺好真實,希望發展可以愈嚟愈好啦!」

蕭正楠甘願從頭做起

Orignal From: 放逐內地似跌墮百層樓 蕭正楠甘願從頭做起

沒有留言:

發佈留言