2012年4月15日星期日

鍾嘉欣分享玉女心經:諗過同林峯拍拖

鍾嘉欣囉囉攣:諗過同林峯拍拖

點解玉女係玉女?身為無綫花旦的玉女鍾嘉欣入行8年,緋聞男友只限無綫小生林峯及武打明星伍允龍,原來她擇偶有其自家玉女心經,拍拖就如煲老火湯,要過渡兩年觀察期才能過關。怕感情缺失的她曾對林峯作出思想鬥爭,曾有一刻心動!嘉欣將一連五日分享對感情、事業及家庭的玉女心經。

早年我同林峯傳緋聞,份份報紙雜誌都咁講,又話我哋好襯,傳到好似要逼到我哋要拍拖一齊咁,搞到我真係有一刻、曾經閃過一個念頭,係咪可以試吓同林峯拍拖呢?真係有呢一剎那o架!可能當時拍劇關係,畀林峯個角色影響咗我,但係呢個念頭真係得一剎那、一閃即逝!因為我好快就知自己有冇Feel,點解唔得?真係唔知呀!拍拖係感覺,我都冇Feel,點拍得成?

慢熱 ! 愛不出口

雖然有拍拖念頭閃過,但我冇同林峯講過呢個諗法,雖然我係好鍾意講嘢,但我份人好慢熱,尤其以前拍戲,同個個都係一句起、兩句止,都係近兩年先開始識同人聯絡,就算我同馬浚偉拍咗4部劇,都係之後先多嘢傾,所以又點會同林峯講?但我一定唔係暗戀林峯,千祈唔好誤會,我同林峯只係同事朋友,哈哈!我明白觀眾當然想男女主角拍拖,正如我當年睇劇集,都想鄭伊健同陳松伶拍拖一樣!

25歲時已經覺得:死啦!我變中女喇!唔鍾意人哋叫我做中女!雖然今年28歲,但我又唔驚會做剩女喎!我真係好想有個家庭,有時父母都叫我唔好掛住做嘢,都會催我,要為自己着想,結婚組織家庭。就算我同林峯或伍允龍傳緋聞,父母都唔會特別去問我,因為佢哋好清楚我點諗,我哋日日都傾偈,點會唔知新聞真與假?我知道拍拖係要講感覺,但唔可以畀一剎那感覺而迷失自己,父母雖然係緊張心急,但都會叫我穩陣小心。

謹慎 ! 2年觀察期

我份人好怪,一定要做幾年朋友先考慮拍拖,一拍拖就想結婚,但其實有幾多個男仔會咁樣先同我做兩年朋友?但係緣分急唔嚟,我又唔會改變性格。我真係希望十年後嘅我已經唔使做呢行,而係轉做另一樣嘢,仲有個好老公同埋兩個BB之外,我屋企人住喺我隔籬屋,大家方便照顧!最緊要身體健康,內外都咁靚,哈哈!我唔係對呢行無心戀戰,而係結婚組織家庭係人生另一個階段,人係要經過不同階段去成長同進步。

悶蛋 ! 無人問價

初入行時,人人都話呢個圈好黑暗,有好多飯局、某啲交易或問價,不過從來都冇人叫我去飯局或問價,唔係話自己想去,而係都想八卦知吓係去邊度食、食啲咩!哈哈!可能我出名乖又悶,嗰啲人都唔想問,可能啲有錢人唔想同一個戇居居嘅明星仔食飯啦!哈哈!有時出嚟見記者,都會覺得自己冇乜緋聞是非,都唔知記者有咩可以問我!我啲新聞來來去去都係話我慳啦、乖啦、好辛苦拍劇同病囉!其實我都想有個緋聞情侶拍檔一齊出騷搵錢,你話幾好?哈哈!

(明日待續)

Profile
鍾嘉欣(Linda)

年齡:28歲

學歷:英屬哥倫比亞大學教育系二年級

入行經過:04年勇奪國際華裔小姐冠軍後,即被無綫羅致旗下。

代表作:劇集《溏心風暴》及《點解阿Sir係阿Sir》、唱片《一人晚餐 二人世界》,以及電影《十分愛》等。

口述:鍾嘉欣 筆錄:專案組

鍾嘉欣入行多年甚少緋聞,緋聞男友來來去去得兩個。

鍾嘉欣入行多年甚少緋聞,緋聞男友來來去去得兩個。

林峯與鍾嘉欣在劇中有不少親熱戲,難怪會有一刻心動。

林峯與鍾嘉欣在劇中有不少親熱戲,難怪會有一刻心動。

林峯與鍾嘉欣在劇中有不少親熱戲,難怪會有一刻心動。

阿峯勁受落:我都心動

鍾嘉欣與林峯(阿峯)因合作無綫劇集《溏心風暴》及《溏心風暴之家好月圓》傳出緋聞,他們被無綫塑造為螢幕金童玉女,嘉欣坦言曾對林峯有一刻心動,林峯聞言亦大為受落:「我都係一樣!有呢個表現好正常,畀我都會心動,因為拍《溏心風暴》時,我哋個角色好受觀眾歡迎,相當成功!對我哋嚟講,呢套係電視代表作,尤其係第1集,感情線拍得最多,我哋返到公司好似日日拍拖咁!」既然不約而同有一刻心動,但為何最終未能撻着?林峯說:「嗰時入戲嘛!入完戲就要抽離角色,或者遲啲大家有機會再合作,到時再入過戲!」

絕種玉女少緋聞

18歲才首嘗拍拖滋味的鍾嘉欣,是圈中難得的清純玉女!06年,嘉欣與林峯拍《溏心風暴》系列開始,數年間緋聞甚囂塵上,有指林峯多番出招力追,嘉欣也「時放時收」,並曾說:「以後啲嘢,邊個都唔會知!」另一邊廂,嘉欣於07年拍攝電影《十分愛》與武打男星伍允龍結緣,即傳出男方極速攻陷芳心,有指嘉欣引薦他擔任MV《二人世界》男主角,攞正牌拍拖!

鍾嘉欣伍允龍

東東影響愛情觀

鍾嘉欣遇上心儀的男孩,只會默不作聲,原來受陳曉東(東東)影響:「我到依家都冇追過男仔!遇到鍾意嘅,我只會(目及)住對方,就好似我讀書時期嘅偶像陳曉東唱嗰首《愛你躲你》嘅歌詞咁:『愈是望你,愈難自欺,怕是愛太深重,便寧願刻意逃避』一樣!就算我18歲初戀,都係識咗3年先拍拖,拍拖初期都未拖手,一定唔會過夜,就算出夜街都會12點前返,因為唔返,家姐一定同媽咪報寸!」

Orignal From: 鍾嘉欣分享玉女心經:諗過同林峯拍拖

沒有留言:

發佈留言