2012年4月25日星期三

冼灝英插爆格衰 鼎爺接棒再剷:鄭嘉穎扮大佬

壹週刊 第1155期

探熱針


冼灝英插爆格衰 鼎爺接棒再剷:鄭嘉穎扮大佬


2012年04月26日

去年憑內地劇《步步驚心》忽然在國內爆紅的鄭嘉穎,二度做埋視帝後更加火紅, 孭飛的新劇《拳王》收得的同時,既惹來網民譏為「橡膠穎」,又被同劇演員數臭性格難頂。

繼早前身兼武指演員的冼灝英,不留情狠批鄭嘉穎無品,同劇的李家鼎亦加把口,指視帝打拳交行貨,對人唔瞅唔睬扮大哥;識打泰拳的林國斌同盧惠光,睇完《拳王》後亦彈鄭嘉穎打泰拳,手勢錯晒!

鄭嘉穎唔似拳王,係沙包!

冼灝英插爆格衰 鼎爺接棒再剷:鄭嘉穎扮大佬
(《蘋果日報》圖片)

鼎爺以為佢啞


上週《拳王》做宣傳,鄭嘉穎同每個演員有傾有講,唯獨同唔妥佢 嘅冼灝英零交流,冼更全程企埋一邊,同嘉穎保持距離。
上週《拳王》做宣傳,鄭嘉穎同每個演員有傾有講,唯獨同唔妥佢 嘅冼灝英零交流,冼更全程企埋一邊,同嘉穎保持距離。

無綫新劇《拳王》熱播,一出已高開三十點收視,劇中「火勢」亦相當猛烈。身兼《拳王》演員及拳術顧問的冼灝英,公開數臭男主角鄭嘉穎,直斥格衰,恃寵生驕,態度差;令冼師傅最無法接受的,是嘉穎經常質疑他的拳術意見,拍攝時二人不時有爭拗,最後甚至無交流面左左。

視帝氣焰,要受氣的前輩唔止冼灝英一個。劇中飾演擂台評判的李家鼎,提起鹹魚翻生的鄭嘉穎一樣谷爆。「佢入到廠好似啞 咗咁,唔同人打招呼,由上至下 嘅同事都無乜點睬!」

出拳似拍烏蠅


今非昔比,有指鄭嘉穎非常錫身,拍《拳王》期間,打拳動作交行貨,對前輩提點不單當耳邊風,甚至黑面露出不滿。

上週一(四月十六日),鼎爺偕子李泳豪接受《今日 VIP》訪問,便一度暗寸鄭嘉穎錫身。「演員無論拍騎馬,打拳都好,要用心去做,唔好話上 咗一哥位就求其交兩下,唔好當正自己係大哥,我最憎嘅!」

事後求證鼎爺所指的一哥是否鄭嘉穎,他沒有加以否認還繼續噴:「胡定欣都搏到盡,打得唔專業唔緊要,起碼肯投入,唔似男主角咁,錫身到打拳似拍烏蠅,稍為受傷,又叫停機去洗傷口。(你覺得邊個打得好?)黃浩然打得盡力,陳志健最投入,佢試過拍十幾個鐘,打到差啲休克。」李家鼎說。

《拳王》熱播,男女主角成是非焦點,鄭嘉穎俾人話扮大牌,胡定欣則被指為新姣精。至於李詩韻亦力撐嘉穎無擺架子。
《拳王》熱播,男女主角成是非焦點,鄭嘉穎俾人話扮大牌,胡定欣則被指為新姣精。至於李詩韻亦力撐嘉穎無擺架子。

陳志健
中立
陳志健:「佢同冼師傅可能因觀點與角度,導致有 啲誤會。人夾人啦,嘉穎對我幾好!」

黃澤峰
暗寸
黃澤峰:「嘉穎向來都係孤獨村,性格自我,俾人咁話唔出奇,但我同佢就無 嘢!」

黃浩然
撐嘉穎
黃浩然:「唔知點解冼師傅會咁講,但嘉穎同我有偈傾!」

錯晒


《拳王》中與男女主角擂台對打的,全是真材實料的泰國拳王

由於《拳王》中與男女主角擂台對打的,全是真材實料的泰國拳王,在鏡頭前一出手便高下立見,泰拳經驗豐富的林國斌及盧惠光睇完《拳王》後,均認為劇中演員尤其 孭重飛的鄭嘉穎,泰拳手勢錯得離譜。

記者致電該劇監製羅永賢,他解釋:「我哋已經盡量做好,有啲同事好似陳志健、黃浩然學過泰拳就好啲,其他可能太忙無時間學,所以有不足。冼師傅未必個個場口睇晒咁多個人點打,導致有不足之處,好多謝泰拳師傅或者同業嘅指點。」

林國斌

林國斌:「打泰拳手踭係放低啲,一來要護面,二來咁樣直接出拳先最快,但啲男主角個個起晒踭,泰拳基本手勢都做錯。可能要就鏡頭啦!反而同佢哋對打嗰班,就睇得出係專業,姿勢正確。」

盧惠光

盧惠光:「拍出嚟同真正泰拳手勢係有出入,可能要就畫面,所以打成咁!」

無 綫高科技 紙牌觀眾


《拳王》第三集一幕扮在新伊館舉行的拳賽

《拳王》第三集一幕扮在新伊館舉行的拳賽,發現席上數百觀眾,大半係人形紙牌頂檔。原來去年拍攝期間適逢臨記就最低工資問題,同無 綫講唔掂數要罷工,臨時演員靠幕後搵家屬朋友充當。但人數唔夠,監製唯有用最原始方法,下令全部幕後影人頭相做紙牌觀眾,慳番電腦特技費。對此有份拍攝該場口的陳志健、黃澤峰及李家鼎也承認此事,還笑說若眼利,會發現紙牌觀眾中有藝人面孔。

Orignal From: 冼灝英插爆格衰 鼎爺接棒再剷:鄭嘉穎扮大佬

沒有留言:

發佈留言