2012年5月8日星期二

《心戰》挑戰師奶極限 邵美琪鋸甩手 陳豪幻術殺人

FACE週刊 第259期

破格升級


阿戚挑戰師奶極限 邵美琪鋸甩手 陳豪幻術殺人


2012年05月09日

睇《拳王》見鄭嘉穎和黃浩然打到砰砰聲,以為好暴力?未算!緊接《拳王》播嘅《心戰》先真正重口味。事關班底係神劇《天與地》監製戚其義及編審周旭明呢對夢幻組合。

《天與地》講人性玩血腥、《 4 in Love》玩溫馨,今次《心》劇 2人再次回歸血腥,而且比起《天》劇更誇張黑暗。本月 21日播映第一集將會大噴血水,女主角邵美琪會被狂徒鋸斷左手,畫面血花四濺,據知大陸版已自動河蟹變無血版。男主角陳豪今次更變身魔術殺人狂,由頭殺人殺到尾。


邵美琪亦係戚其義愛將,今次《心戰》亦由頭帶到尾,同陳豪,鄭少秋都有感情戲分。劇中她被鋸手後因未能接受,要魔術師陳豪輔導先能接受有義肢,最後更成為情侶。


監製戚其義
唔血腥,普通查案劇啫!真實對白


邵美琪每次埋位前都要戴假手,要 3個人幫手先戴到,假手仲有拉鏈方便穿戴。 TVB嚟講叫做好大突破 㗎喇!


假手包到上手 踭,所以邵美琪每次都要將衫袖摺到高一高先戴到。


邵美琪同陳豪於《心》劇內飾情侶,不過床戲戲分點到即止,無《天與地》咁激!留意邵美琪摸住陳豪塊面都係假手。

神劇《天與地》低收視勁口碑,更令監製戚其義同編審周旭明成為網友至 like無 綫夢幻組合。 2人現忙拍《金枝慾孽貳》,不過 21日會播映 2人兩年前嘅作品《心戰》。該劇是 2人拍完《天與地》之後 嘅作品,題材一樣偏鋒,而且血腥場面更有過之而無不及,挑戰師奶底線。




徐榮一向係戚其義愛將,喺《天與地》一開始就跟阿佘有床戰。可惜,近年阿戚開親劇都撞 啱徐榮開緊另一套,令徐榮喺《心戰》又係客串幾集,真係唔好彩。

史上最血腥


上套《天與地》開首第一場戲就有佘詩曼同情夫徐榮埋身肉搏。今次由陳豪、鄭少秋及邵美琪等孭飛的《心戰》一樣超激,一開場就係女主角邵美琪被徐榮虐待,最後更將成隻左手鋸 咗。成個過程徐榮仲會用閉路電視拍低,畫面應該係無 綫有史以來最暴力血腥一幕,據知無 綫會原汁原味出街,內地版已被河蟹變無血版,強國朋友要翻牆睇先得。


秋官今次飾演戲劇大師,利用角色代入方式,代入兇手心態協助警方破案,其實最終希望搵番失蹤 25年 嘅女兒。


呢幕鐵鏈吊屍 喺 09年節目巡禮《心戰》宣傳片出現,拍攝地點 喺無 綫員工接駁巴士站對開。不過到正式拍攝就刪除 咗呢一幕,原因可能因為太恐怖。


戚其義:日日都有斬人新聞!


邵美琪第一集就放血,而陳豪飾演 嘅魔術殺人狂亦有唔少暴力場面,其角色更似足羅拔迪尼路主演的經典西片《的士司機》一樣,會以暴易暴專殺佢認為該殺嘅人,而且每次都會用唔同工具行刑。監製戚其義話:「唔血腥,普通查案劇啫!(成隻手鋸落嚟喎?)劇情需要咋!(驚唔驚師奶頂唔順呀?)點會呀?日日都有斬人新聞㗎啦,啲師奶都會八卦嗰啲癲佬啦,點會頂唔順呀?」而陳豪就話:「關於劇情所有嘅嘢我都唔講得㗎,但我知出嚟效果好好,師奶會睇嘅。」

乜都可殺死人


飾演連環殺手的陳豪於《心》劇內會用多種兇器殺人,基本上獵物到佢手就實死冇生。


繩索


吸塵機


軍刀

筍盤學魔術


劇中陳豪除 咗成日殺人,亦係一個著名魔術師,所以經常表演魔術,尤其係用銀仔、紙幣呢 啲近距離魔術表演。而呢 啲魔術表演及指導就由魔術師 Johnny負責, Johnny曾經參加過上年 嘅《魔法擂台》。 Johnny話:「我都入 咗去( TVB)拍 20幾次喇,多數都係教陳豪,佢其實都算幾聰明,好多時佢埋位前先學,都好快上手。手腳算幾靈活。佢家玩銀仔,紙幣 啲魔術應該幾好。」


陳豪拍《心戰》期間先對戲,埋位前先學魔術,好彩陳豪夠醒目,幾乎次次埋位都識表演。


Johnny主攻近距離魔術,劇中陳豪一啲高難度魔術動作,都係 Johnny做替手。

玩盡化身幻覺


雖然戚其義、周旭明標榜原創,不過《心戰》大玩幻覺、夢境虛擬和真實交錯,有部分場口同情節與幾套電影情節似曾相識。

心魔似《神探》


劇中陳豪 嘅思想會化身不同人喺佢嘅幻覺中出現,例如黃德斌飾演陳豪心魔,何脗南係陳豪嘅暴力他身,簡慕華係代表陳豪情慾一面。其中一幕一齊迫車,情節及畫面同《神探》(右)非常相似。




吸塵機似《維多利亞壹號》


陳豪用膠袋笠住目標人頭部,再用吸塵機吸走空氣殺人。呢招原來曾經出現 喺《維多利亞壹號》(右),何超儀亦係用吸塵機令葉璇窒息死。




死女似《屍中罪》


秋官無法接受女兒已經被撕票,所以經常入夢去搵自己個女。據知阿戚曾叫秋官及幕後參看《屍中罪》《 The Lovely Bones》,戲中男主角的女兒亦是被鄰居謀殺,阿戚想佢哋睇完會更了解當中角色。





Orignal From: 《心戰》挑戰師奶極限 邵美琪鋸甩手 陳豪幻術殺人

沒有留言:

發佈留言