2012年5月29日星期二

醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓

FACE週刊 第262期

女當家


醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓


2012年05月30日
28歲慳妹鍾嘉欣近年頻頻買磚頭,入行 8年,在港已有 2個物業,上月返娘家溫哥華,已豪擲 1,500萬購入 5,000呎大宅,讓父母兄姊住得舒舒服服,最新目標,更希望於溫哥華買多 3間大屋,全家人「 1人 1間」。計劃 32歲前結婚的她,講到明婚後會繼續做!

鍾嘉欣 2年前已向公司請假回家,買樓之餘,亦與感情要好的家姐見面。據知嘉欣和胞姊先後曾患上情緒病,雖然現已康復,但撐起頭家的嘉欣更加珍惜家人,有樓又孝順,難怪嘉欣自誇︰「我係筍盤 嚟 㗎!」

鬼妹仔性格鍾嘉欣,拍 MV放飯時只以三文治醫肚,她笑言慳錢又慳時間,名副其實慳妹一名。但為了在溫哥華的家人,嘉欣死慳都要買樓養家人。
平食醫肚
鬼妹仔性格鍾嘉欣,拍 MV放飯時只以三文治醫肚,她笑言慳錢又慳時間,名副其實慳妹一名。但為了在溫哥華的家人,嘉欣死慳都要買樓養家人。

今年 4月,入行 8年的鍾嘉欣,第 1次返溫哥華跟家人過 28歲生日,嘉欣說︰「入行之後,我以為每年最少都可以返去 1次,但原來冇可能,今次最開心係可以同家姐一齊慶祝生日,我 4月 9日生日、家姐係 16日,家姐仲搞 咗個 surprise party,我以為隨便食餐飯,所以去到間靚餐廳,我仲求求其其着拖鞋去,點知一上菜,家姐幫我約晒成班舊同學出 嚟,我真係 0.0001秒內爆喊。」

醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓
嘉欣養起家姐(左),其姊亦痛錫妹妹,今年在溫哥華搞個驚喜生日,搞喊阿妹。《忽然 1周》圖片

醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓
買多 3間
網上圖片

醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓
嘉欣的 5,000呎新屋有兩層七間房,單單是客廳已大得誇張,家裏的大狗 Bow可以通屋走。現住新屋外,嘉欣鎖定目標,將買多 3間屋畀家人,父母及兄姊, 1人 1間。網上圖片

姊妹情緒病


醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓
買定禮物
每次家人來港,嘉欣一定抽時間跟媽咪 shopping(圖),今次離開溫哥華前,她買了很多禮物放在當地的朋友家,她說︰「連聖誕節禮物我都買定畀佢哋喇。」

嘉欣直言跟家姐感情最好,她說︰「以前世界好灰,入行好難適應,困 咗自己好多年,直至有一次家姐唔舒服,我真係好擔心,家姐係我最親 嘅人,當時好似整個世界跌咗落嚟。」
嘉欣同家姐先後都患上情緒病,當時嘉欣在港同時間拍兩套劇,根本沒有時間返溫哥華照顧家姐,令自己情緒更差,嘉欣說︰「一來思鄉病好重、二來以前諗 嘢好簡單,有問題發生都唔識解決,只識得忟同喊。」嘉欣說家姐現在已經康復,最近還喜歡扮靚去街。

翻兩翻


嘉欣買樓都唔虛榮, 2個單位都係實而不華嘅將軍澳新都城,第 1個單位 06年以 196萬買,現值 360萬,升近 2倍。

醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓
06年買賺 1倍
11年買未有升跌
《壹週刊》圖片

醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓
《壹週刊》圖片

為家人買樓


嘉欣入行幾年後,已識投資買樓,去年再以 550萬於將軍澳同屋苑買入第 2個物業,為了讓住在溫哥華的家人住得更好,嘉欣 4月返去時,已豪擲 1,500萬購入一個 5,000呎的豪宅,她說︰「女人要識得買磚頭,搵到錢擺 喺銀行又冇息,呢一行, lucky上到某一個位,賺錢係可以好快,而屋企人只係打工,我希望個個有自己 嘅屋,我、家姐、哥哥、父母各人一間,我就好安心,我唔覺得自己係經濟支柱,不過我好樂意同家人分享。」

「我係筍盤 嚟 㗎!」


28歲的鍾嘉欣,入行 8年緋聞少之又少, 07年,嘉欣與伍允龍合演電影《十分愛》傳緋聞,當時被本刊拍得二人於將軍澳食泰菜,飯後伍允龍更護送嘉欣回家,但幾年來,嘉欣依然堅稱與伍允龍是朋友。
這段緋聞亦有另一版本,有指伍允龍由 07年追求至今仍未得手,慢熱的嘉欣仍是在觀察期,而嘉欣亦解釋︰「我仍然係物色階段,對我 嚟講,唔係一年半年可以 confirm,我係搵緊老公呀!要詳細考慮。」至於伍允龍,嘉欣只說︰「等我搵到一個終身對象先講啦!」嘉欣直言現階段的確有追求者,但一個伍允龍都觀察了 5年,好難 啫?嘉欣貴為無 綫花旦,香港加溫哥華有 3樓在手,更將打算再買多 3間,仲計劃搞有關時裝的生意做女強人,佢話︰「我係筍盤 嚟 㗎!希望 32歲嫁得出。」

醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓
同伍允龍關係撲朔迷離,觀察了 5年都未獲認定,嘉欣直言︰「我係搵老公呀!」婚姻大事,難怪嘉欣咁小心。《壹週刊》圖片

醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓
07年,鍾嘉欣同伍允龍被本刊拍得撐 枱腳,之後緋聞傳足 5年。

慳妹上身


鍾嘉欣差不多全身都有贊助,今次拍攝 MV都係着 H&M,加上平日出活動亦有服裝贊助,置裝費慳唔少。平日出入,除公司保母車,自己亦係港鐵常客,慳得就慳。甚至嫌超市買餸唔夠經濟,嘉欣都曾多次被影到出入街市,有明星幫襯,豬肉都大嚿啲啦,又慳一筆。

醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓


醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓


醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓

愛情怕痛


2年冇出碟,嘉欣即將派新歌,上週五( 25日)拍攝 MV,唱片公司老闆何哲圖仲親自監場,可見對嘉欣非常重視。
而新歌〈預防針〉亦是嘉欣的親身經歷,她說︰「係講分 咗手,又驚再愛上對方,以前都有呢 啲經歷,

Orignal From: 醫好情緒病 鍾嘉欣慳到嘔加國買大樓

沒有留言:

發佈留言