2012年5月30日星期三

《心戰》殺人狂自白 陳豪險入魔 「劇透」未必真

陳豪(阿Mo)繼話題作《天與地》之後,再跟金牌監製及編審組合戚其義和周旭明聯手炮製《心戰》,早料以殺人魔為主題,必引起廣泛討論,果然播出一周,在網上討論區已議論紛紛,成功帶起另一個熱潮,不過同時亦接獲103宗投訴,平均收視只有27點。阿Mo今次飾演的殺人魔「章世言」,雖然並非從影以來首個奸角,但在這個「師奶殺手」的電視生涯來說卻是新突破,他內斂的演繹令人毛骨悚然,連前輩拍檔秋官亦表「認輸」。今次本報請來這個殺人狂親自剖白,這條成魔之路,以及險入魔界的心戰經歷。

今次阿Mo演繹殺人狂「章世言」,不但得到fans大讚,連拍檔秋官亦公開表示認輸,得到前輩的肯定,他即時謙虛地說:「多謝佢!佢點會輸畀我呀!佢先至係真正嘅戲劇大師,佢呢個角色一定要佢啲咁有實力嘅演員,先至可以做到,我知佢事前上網搵咗好多資料,真係好令人佩服。其實我個角色唔算最難做,因為有阿戚同編劇佢哋加咗好創意落去,好似沙畫同音樂咁,感覺實在好多。」

當年梁朝偉演繹《色.戒》中的「易先生」,都曾經抽離不到角色,連劉嘉玲都覺得他眼神凶狠,今次阿Mo亦差點出現這種情況,「咁樣其實幾危險㗎!好在電視尺度有限,角色未需要去到咁深層,不過我都等緊一個好似「易先生」咁嘅角色,可以同自己心魔好好咁心戰一吓。」劇中阿Mo經常要跟幾個心魔對話,包括主宰邪惡的黃德斌、主宰情慾的簡慕華、主宰暴力的何啟南、主宰陰險的李霖恩及主宰良心的戴耀明,問他認為那個心魔最難應付,「章世言係因應邊個情緒狀態,邊個心魔就會出嚟,其實每個人都有呢幾個心魔,我都唔例外,都係因應情緒狀態,佢哋就會走出嚟,邊個惡啲就要睇心情啦!」

創110%阿Mo風格

劇迷都認為「章世言」相當難演繹,不過陳豪當日接到劇本第一個反應卻是另有所慮,「我唔擔心殺手戲份同角色啲內心戲,呢啲可以交畀監製同編劇佢哋去處理,反而擔心做魔術師,因為拍嗰時仲未興起魔術熱潮,擔心觀眾對題材唔接受,章世言唔係做大型魔術,而係喺商埸做表演嘅街頭藝術者,同埋魔術做得唔似就好假,玩啤牌呢啲掩眼法好難做得似。」

「章世言」內心戲極重,阿Mo形容「係一個好dark又同時經常受內心操縱嘅人」,這個複雜的角色,阿Mo事前卻沒有刻意做任何準備,「我想用一個最簡單直接表達方式去做,唔會做得太複雜,好似將殺手一貫嘅猙獰盡量刪減,唔係冇,可能一、兩個表情交代就算,所以冇去特別睇戲去參考,因為我想做到110%都係Moses風格,唔想有任何人或者戲嘅影子喺度。」

陳豪

「劇透」未必真

劇集只播了8集,已有傳媒急不及待劇透,將大結局足本交代,此舉有劇迷大為反感,但阿Mo卻沒有不快,「每次有咁嘅情況,啲劇情都未必係真,反而會引起觀眾好奇心,睇吓究竟實情係咪咁,唔擔心會影響收視,依家27點我都覺得OK,自從《天與地》之後,咁樣已經好OK啦!」

兩年後結婚

眾所周知,《心戰》是阿Mo跟陳茵媺的定情之作,大家都心急兩人何時拉埋天窗,阿Mo即露出慣常的面紅尷尬樣說:「等事業發展穩定先啦!(你已經係視帝喎!)唔係,我想嚟緊呢年同朋友搞番間咖啡店,等生意上咗軌道先,都要一、兩年啦!(即係兩年後結婚?)到時考慮,總之我有計劃o架啦!」

Orignal From: 《心戰》殺人狂自白 陳豪險入魔 「劇透」未必真

沒有留言:

發佈留言