2012年5月31日星期四

河國榮獲城城教廣東話 布偉傑為演戲唔講英文

河國榮獲城城教廣東話

很久沒在公仔箱見到河國榮,正當大家以為他已退出了娛樂圈之際,一套由郭富城主演的《浮城》又再次讓大家看見他。河國榮表示廿多年前已和郭富城在TVB合作拍劇︰「依家再合作大家都好friend,佢好好,冇架子,又冇脾氣,我從來都冇見過佢發脾氣。」他亦表示郭富城有教他唱歌︰「佢教我發音同點咬字清啲,試過大家一路化妝一路細細聲唱佢嗰首《強》。」

河國榮與郭富城在電影中再合作。
河國榮與郭富城在電影中再合作。

問打算自資出唱片的他會否邀請郭富城合唱時,他笑說︰「冇諗過喎,可以問吓佢。」2008年周潤發因要拍攝荷里活電影《龍珠》而邀請河國榮擔任他英語導師,拍攝完後發哥曾對他說3年內不會找他,看他3年後會有甚麼成績,談到跟發哥這3年之約已到,他表示暫時還未見到發哥。

河國榮亦曾與吳鎮宇合作。
河國榮亦曾與吳鎮宇合作。

布偉傑為演戲唔講英文

無綫藝人布偉傑(Brian)能操流利廣東話,自1995年學廣東話的他只需年半已學懂基本溝通,語言能力甚高,不過Brian講廣東話對白亦遇過困難:「有同事同我講:『平時同你傾偈好地地,但你一講對白就歪晒音!』為咗令中文程度提高,咪唔畀自己講英文咯!」

布偉傑(Brian)
布偉傑(Brian)

來自美國的Brian演戲甚為認真,在新劇飾演英國官員,會特意學英國人口音,令演出更完整。他對演戲抱有使命感,全因外籍演員河國榮離開TVB時對他說過的一席話:「你喺度,我就可以安心離開,因為起碼有個外國人留喺TVB。」

Orignal From: 河國榮獲城城教廣東話 布偉傑為演戲唔講英文

沒有留言:

發佈留言