2012年5月25日星期五

有話兒:朱晨麗嗒硬馬國明

應屆香港小姐冠軍朱晨麗( Rebecca)踏上星途後,跟外籍舞蹈員男友古思宇的戀情始終不能開花結果,但也順勢讓她專注事業。回復單身不久,即跟筍盤馬國明和李晉強傳緋聞, Rebecca不避忌大讚緋聞男友馬國明直率,不會遮遮掩掩,對他印象分大加,看來神女有心喎! 撰文:汪芷寧

即將卸任的港姐冠軍朱晨麗已拍罷新劇《名媛望族》,正式踏上星途,人人想要的機會來到她面前,即使未準備好也得勇往直前一試。

朱晨麗未卸任即獲安排拍劇,面對好機會,當然要勇往直前一試。 攝影:葉君海
朱晨麗未卸任即獲安排拍劇,面對好機會,當然要勇往直前一試。 攝影:葉君海

跟馬國明在《名媛望族》中合演夫妻,現實中朱晨麗對緋聞男友也大加讚賞。 資料圖片
跟馬國明在《名媛望族》中合演夫妻,現實中朱晨麗對緋聞男友也大加讚賞。 資料圖片

朱晨麗表示來港生活,最辛苦的莫過於生病時沒人理。
朱晨麗表示來港生活,最辛苦的莫過於生病時沒人理。

朱晨麗與舞蹈員男友古思宇(右)無奈分手,順勢讓她專注剛起步的事業。 《忽然1周》圖片
朱晨麗與舞蹈員男友古思宇(右)無奈分手,順勢讓她專注剛起步的事業。 《忽然1周》圖片

與舊愛被迫分開


有得自然也有失,短短一年, Rebecca跟外籍舞蹈員男友古思宇分手收場,她說:「人有悲歡離合,識到佢係緣份,但冥冥中有安排,佢要去第二度,令我哋迫不得已分開,我冇理由將一個後生仔箍喺呢度,男人最緊要係事業,應該放手等佢事業好啲,有緣份嘅話再喺埋一齊囉。」正如 Rebecca所說,冥冥中自有安排,既然安排了男友在這段時間離港發展,她也順勢全身投入剛起步的事業中。

Rebecca回復單身,也大大增加傳緋聞的機會,未夠一年, Rebecca的名字就跟香港先生李晉強和馬國明扯上關係,看來還會陸續有來, Rebecca笑說:「呢行多俊男美女,傳緋聞係正常,多謝傳媒畀咁好嘅人我傳緋聞,都幾開心,但李晉強係乜都可以傾嘅好朋友,佢好似小朋友咁,馬國明拍劇時做我老公,教我好多,我唔知佢真人係點,不過如果嫁畀劇中嘅佢都抵㗎!」

讚馬國明夠坦白


筍盤一號陳豪已落在陳茵媺手中, Rebecca對馬國明這筍盤二號可有興趣?她笑說:「未了解,唔知喎!但睇新聞佢好正面,答嘢唔會遮遮掩掩,夠直接,證明佢冇嘢要隱瞞,你哋想影就影,夠大方。」她不諱言這些觀感令她對馬國明加分,但還有待了解。
雖說要專注事業,但其實 Rebecca頗關注馬國明的動態,例如留意到他親民及有話直說的作風,問是否很欣賞他時, Rebecca坦言:「都幾得意嘅,好多人都有面具,佢就將自己真實一面畀大家睇,我睇新聞佢認有睇鹹碟,男人睇好正常,但好多男人唔認,所以我覺得佢都夠坦白誠實,呢啲筍盤大把人住啦。」

搵筍盤遠離劏房


來港八年,朱晨麗早就坦承最初經濟不好,曾入住劏房,現在貴為港姐冠軍,經濟明顯改善,但原來仍有生活上的細節令她憂心, Rebecca說:「就快同公司簽新約,公司都畀到我想要嘅嘢,當然我想要嘅嘢唔係太高,我要努力儲錢呀,10幾年嚟父母好少喺我身邊,如果佢哋鍾意想接佢哋嚟住,可以照顧佢哋。」

入行前曾住劏房的朱晨麗,目標是搵筍盤做理想安樂窩。
入行前曾住劏房的朱晨麗,目標是搵筍盤做理想安樂窩。

去年參選港姐,朱晨麗以貌似陳法拉和勻稱身段突圍而出。
去年參選港姐,朱晨麗以貌似陳法拉和勻稱身段突圍而出。

朱晨麗備受無綫力捧,更有份演出《衝上雲霄2》。 資料圖片
朱晨麗備受無綫力捧,更有份演出《衝上雲霄2》。 資料圖片

八年來獨自在港生活, Rebecca坦言有辛苦的時候,她說:「喺屋企有病冇人知,臨時臨急要搵,搵邊個好呢?所以希望快啲搵多啲錢,尤其是我嚟香港時,人民幣低過港幣,家就高過,啲樓又越嚟越貴,叫我點生存呢,所以我嘅目標係搵筍盤囉,係樓嗰隻喎。」

Orignal From: 有話兒:朱晨麗嗒硬馬國明

沒有留言:

發佈留言