2012年5月21日星期一

謝天華搶袁嘉敏手機闖禍

前港姐袁嘉敏被指與謝天華拍完咀戲後一吻回味,日前二人在電視城餐廳玩得忘形,天華更觸及對方胸部。

天華直指是笑料一宗:「當時在餐廳吃飯,撞見袁嘉敏,佢話剛剛搬新屋,畀我睇佢手機入面照片,TVBI同事都有同睇,之後我扮唔畀番部手機佢,玩咗一陣!(覺唔覺得佢冧你?)冇聽過,拍完劇都冇聯絡。雜誌問我回應我都係咁答,不過話我扮失憶囉!」問到老婆會否介意,他笑說:「老婆睇完咪咪嘴笑添!」而袁嘉敏強調當時天華沒有觸及其胸部:「希望佢太太唔好誤會啦!」

謝天華因拍攝劇集《潛行狙擊》與袁嘉敏傳出緋聞。資料圖片
謝天華因拍攝劇集《潛行狙擊》與袁嘉敏傳出緋聞。資料圖片

第754期《東方新地》床上撻着 偷會依泣 謝天華背妻搞港姐袁嘉敏
第754期《東方新地》:床上撻着 偷會依泣 謝天華背妻搞港姐

Orignal From: 謝天華搶袁嘉敏手機闖禍

沒有留言:

發佈留言