2012年5月30日星期三

連奪男配角獎 竟半年無劇開 麥包︰我擔心養唔起頭家

麥包麥長青87年參加無綫《超星級新星大賽》入行,由《閃電傳真機》主持到《西遊記》的「沙僧」,多年來一直默默耕耘。捱足23年,終憑《巾幗梟雄之義海豪情》中飾演漢奸「梁非凡」吐氣揚眉,先奪得《2010年萬千星輝頒獎典禮》「最佳男配角」,翌年再得《亞洲電視大獎》「最佳男配角」。連奪兩獎令本來放棄在圈中發展的麥包,再下定決心繼續實現夢想,希望終有一日當上一線男主角。他想不到得獎後理應前景一片光明,但竟然在無綫鬧演員荒之際,他到目前為止已有半年沒劇集開拍,現在熱播的《耀舞長安》和早前播出的《當旺爸爸》,原來都是他去年作品,難怪是家中經濟支柱的他坦言擔心養唔起頭家。

麥包早在96年《西遊記》飾演「沙僧」,演繹這個傻頭傻腦的角色入木三分,已在觀眾心中留下良好印象,直到「非凡哥」出現,這份喜愛便順利發揚光大,成功奪取觀眾的心,也令他有機會連奪兩獎,得到入行25年以來最輝煌的成績。

贏人心得認同

麥包認為奪得兩個獎項有着不同意義,娘家的獎贏的是人心,海外的獎贏的是認同,「講真公司演得好過我嘅人大把,我只係好彩呢個咁好角色擺喺我手上,先有機會得到個獎,但最開心係全部同事都替我高興,好似你哋啲傳媒朋友都係,有啲攝記將當晚影到我嘅相即場送晒畀我,真係令我好感動。海外個獎就覺得真係一個認同,因為啲評審又唔識我,又有語言文化差異,但係佢哋都肯畀個獎我,唔好講演技,至少證明個角色我係做得適合,已經係好大鼓勵。」

這些正面鼓勵確實相當重要,原來得獎前大半年,麥包曾經想過放棄,離開電視圈轉行,「嗰陣時係10年初,仲有一年就約滿,但係覺得好迷惘,自己好似一潭死水咁,所以諗住唔再續約,睇吓出去搞啲咩,有次見到陳妙瑛,問佢有咩搞,佢仲叫我去幫佢搞酒樓,得獎係證明咗以往行嘅路係啱,至少方向無錯先,但係會唔會機會更多,我目前唔覺喎!」

盼做電視劇主角

麥包雖然連奪兩獎,但正如他所言,每個人的際遇都不同,他沒有像其他人一樣,即時劇接劇,去年8月拍攝完《耀舞長安》後,只客串了《怒火街頭II》,雖然其間他演出《世界衝擊影像社》等節目,但到目前都沒有新劇開拍。明明無綫鬧演員荒,所以麥包也不知何解,但就擔心入不敷支,「以往我都有喺出面幫人搞下宣傳,但係舊年5月續咗約後,想試下用今年時間,測試下淨係做電視夠唔夠使,但係有成半年冇劇開,我都擔心會養唔起頭家!所以都有託啲朋友睇下有冇工作機會囉!」

麥包是個不會強求的人,但是個有要求的人,面對目前演出機會不足,依然有他在圈中的夢想,「我希望有朝一日可以有張以我為主角嘅電視劇海報,最理想就係我係做警察角色啦!其實我當初入行最想就係做警察,係儆惡懲奸,用法律去制裁壞人嗰種幹探喎!我諗做主角任何人都想,但我唔會強求,睇吓呢三年約裏面實唔實行到啦!」

麥包麥長青

後記:導演夢

跟麥包熟識的人都知,他除了愛演戲,亦有很多諗頭,當編劇做導演,一樣有潛質,原來這也是他另一個夢,「我其實好多橋都拍咗做電視劇同電影,我有古仔好鍾意同朋友傾,睇下可唔可行,點知好多橋都俾人抄咗,但係無所謂,我一日未腦殘都會有新諗頭,做導演我都想o架,但真係要多啲經驗先得。」

Orignal From: 連奪男配角獎 竟半年無劇開 麥包︰我擔心養唔起頭家

沒有留言:

發佈留言