2012年5月18日星期五

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌

忽然1周 第877期

滾熱辣


艷照案揭男星為錢拍裸照  TVB肌男大恐慌


2012年05月18日
正當全城關注 23歲無綫女藝人在錄音室被姦案時,其實男星一樣會墮色情陷阱。富家公子劉定成自 95年被警方在寓所搜出千多張警察「制服誘惑」艷照後, 08年再在其跑馬地寓所搵到另一批猛男寫真,當中有男藝人露骨全裸照。劉公子亦涉非禮及恐嚇被起訴。

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌 羅仲謙
羅仲謙:我當年未係大隻仔!(真實對白)

本周三( 16日)早上,一直以「不緊張、平常心」面對審判的劉公子早早到達法院。報稱被非禮的男藝人 B先生首先出庭作證,法庭下令要把受害人身份保密。據知有男藝人為錢為出名而影艷照,引起圈中,特別是 TVB不少以健碩身材做賣點的男藝人大恐慌。

涉私藏逾六萬張艷照的富家公子劉定成,被控非禮和刑事恐嚇 3名男子,本周三( 16日)在區域法院開審。同日控方傳召男藝人 B先生出庭作供, B先生指 05年 7月認識自稱服裝品牌老闆的被告劉定成,更到對方跑馬地家中試鏡,被告聲稱可介紹受害人入行,並以金錢作餌。最後受害人同意影裸照。

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌 高鈞賢
高鈞賢:係有男人撩過我!(真實對白)

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌 袁偉豪
袁偉豪

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌 彭冠期
彭冠期
不少港男面對今次艷照案都人心惶惶,袁偉豪和高鈞賢近期在無綫有不少演出機會,而彭冠期拍過兩部同志電影,有指他被導演雲翔包起,現在唔使撈。

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌 劉定成(右)與契仔盧昕傑
保釋候審
劉定成(右)與契仔盧昕傑,分別被控非禮及刑事恐嚇,今年 3月兩人同穿黑衫黑褲出庭。本周三( 16日)早上,兩人再到區域法院接受聆訊。《蘋果日報》圖片

鍾意有腦有腹肌


早於開審前夕,已有報道爆出三位疑似曾收錢影裸照的藝人名單。除了 A、 B和 C藝人會上庭作供之外,男藝人羅仲謙、港男高鈞賢和袁偉豪亦被傳牽涉其中。劉定成曾說:「我喜歡有腦有六塊腹肌的人,兩者兼得是可遇不可求。」

有指 03年有人仍在青衣灝景灣會所泳池做救生員,月薪得幾千,其間認識泳客劉定成,後來劉定成以介紹他入行和六萬蚊現金做餌,令救生員落疊影艷照。
曾當過救生員的羅仲謙,對於盛傳是涉案人物,本周三( 16日)他在電視城為新劇《巴不得媽媽》趕戲時表示:「我當年瘦蜢蜢,未係大隻仔,心口平又冇肉地,就算依家有胸都唔會影(艷照)。報道話個救生員每月搵幾千蚊好窮,我嗰時一個月返足 30日,每日都返足 12粒鐘,一個月有萬幾蚊。屋企唔係窮又唔使我養家,我從來冇諗過用呢啲偏門搵錢。我唔識劉公子,亦冇人接觸過我。」

每年的《香港先生》選舉都有半裸港男在鏡頭前騷肌露胸,亦是劉定成搵目標的好時機。據知劉公子的艷照男主角有無 綫新晉小生,亦有港男。由於當時他們仍未入行,為博取劉公子的歡心,幫自己搭路入娛樂圈,他們均自願影相。知情者透露,「劉公子話自己識咩高層同監製,咁 啲仔仔咪信影完相有大把機會囉!點知劉公子得個講字,影 咗相 嗰 啲咪呻笨囉!之後有人簽 咗俾 TVB,驚件事爆煲會好大鑊,一早同樂小姐報定案。有啲影咗艷照嘅男藝人同劉公子一樣,都係同性戀者,為 咗錢點影都得㖭!」

高層力撐


艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌 樂易玲

對於多位無綫男藝人被指是艷照男主角,樂易玲表示:「一定冇份,一定唔係佢哋。叫嗰本雜誌拎啲相出嚟吖!」

艷照始祖


今年 62歲的劉定成,胞姊是一代賭王傅老榕的媳婦,大學畢業後,他曾赴日本及歐洲讀時裝設計,二十多年前回港後靠家財過活,除擁有跑馬地藍塘道逾千呎單位外,另有四間位於淺水灣的別墅。

劉公子(外號)多年來都有影艷照癖好。 95年 9月中,警員調查一宗色情案時,在劉的家中搜出千多張猛男艷照,大部分是本地紀律部隊人員的全裸照片,甚至性器官大特寫。由於所有相中人都是自願拍照,而劉公子只用作私人珍藏,故他未被起訴。

至 08年,其中一名影裸照的涉案人再報警,警方於劉公子的寓所再搜出六萬幾張艷照,並把相簿扣起調查。去年劉公子要求警方歸還相簿,警方再以涉非禮及刑事恐嚇罪控告他。劉公子被控三項非禮罪,包括在 03年 4月 24日、 05年某日,以及 07年某日,在北角城市花園酒店及跑馬地一單位內,分別非禮 A、 B及 C三人。至於刑事恐嚇罪,則指他在 08年 8月 22日,威嚇健身教練 D令他名譽受損。劉公子的 26歲契仔盧昕傑 Hanson(男子組合 4anda成員),亦被控刑事恐嚇男子 D。

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌 盧昕傑
雖然犯官非,但劉定成與契仔盧昕傑都毫不避忌,今年 3月兩人繼續黐實行街街。

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌 劉定成
劉定成

有影就揸法拉利


除了羅仲謙,高鈞賢和袁偉豪均被傳認識劉定成而牽涉此案。報道繪影繪聲寫到有人因爛賭而欠下賭債,最後迫不得已投靠劉定成影裸照賺錢還債。正在家中療養腳傷的高鈞賢本周三( 16日)接受本刊電話訪問,他說:「我聽過呢個人名,亦有記者曾經問過我關於佢嘅嘢,但我真係唔識得佢。我承認我好易招惹呢 啲人,亦知佢哋鍾意我呢類型,亦有男人撩過我。佢 哋會美其名俾 job我約出嚟見面,但我次次都搵經理人陪。我絕對冇可能影 嗰 啲相,如果有,依家就揸法拉利而唔係揸 Honda,我都唔會住 喺將軍澳囉!」就此事本刊曾聯絡袁偉豪等多位港男,但至截稿前都未有回覆。

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌
港男人人自危
05年開始,無綫每年都舉辦《香港先生》選舉,屆屆都有六嚿腹肌男士走出 嚟選港男,最易成為劉定成目標。今年無 綫停辦港男,劉生咪冇得揀蟀!

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌 羅仲謙
羅仲謙曾做救生員
有傳其中一受害人曾在青衣區做救生員,被捲入事件的羅仲謙入行前亦曾在會所當救生員,但他否認牽涉其中。

為錢影相好搏


事件男主角劉定成於去年 10月曾接受《蘋果日報》訪問,當時他自爆是同性戀者,又大爆男藝人答應影裸照主要是貪慕虛榮:「我擺明車馬,要搵我幫就要俾少少誠意,要除晒俾我睇全相。一個肯買一個肯賣,佢 哋都係成年人,俾我影相時為錢好搏 㗎!娛樂圈個個都貪慕虛榮 㗎啦!」此案才剛開審,相信審訊期間,有做冇做的男藝人都會心驚驚。

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌 謝天華
我老喇!唔得囉!
謝天華對艷照事件非常有興趣,仲講笑話:「我老喇!都係留番俾佢哋啲後生啦!」邊講邊指住身旁羅仲謙,認真抵死!(真實對白)

艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌 錢嘉樂
點解冇我份 㗎?
城中熱估誰是艷照男主角,錢嘉樂話:「我咁肥,一定冇我份啦!(你點睇男藝人為錢影艷照?)咦!我一陣間問吓羅仲謙先!冇所謂啦!各取所需啫!」(真實對白)

Orignal From: 艷照案揭男星為錢拍裸照 TVB肌男大恐慌

沒有留言:

發佈留言