2012年5月18日星期五

龔嘉欣「古」你唔到

無綫小花龔嘉欣入行以來參演過不同類型的劇集,但最鍾情的卻是古裝劇!很多藝人嫌拍古裝劇要化妝整頭麻煩,她卻樂在其中,每次拍劇,她都會駐足欣賞古代廠景,彷彿踏進歷史的洪流中!

龔嘉欣(Katy)入行短短四年已參演逾十部電視劇,由第一部《四葉草3盛裝舞步愛作戰》到近期的《拳王》,印證着這位只有22歲的小妮子成長之蛻變,她回想起當時決定入行,全因「貪玩」:「嗰時《四葉草》有面試,我抱住人去我去嘅貪玩性質,點知最後真係畀人揀中!」為此她毅然輟學,離開香港演藝學院,誤打誤撞下展開她的演藝旅程。

姣爆小三有突破

多年來,娘家無綫都給她很多機會,演出的角色由最初的妹仔到新近的姣爆小三,角色變化之多也是她始料不及。迄今為止,她最愛是在處境喜劇《誰家灶頭無煙火》的角色:「個角色比我實際年齡仲要細,拍嘅時候成日笑哈哈好開心,好似冇煩惱咁,做都做得好開心!」Katy至近年參演古裝劇,方發現原來最鍾情古裝劇,正拍攝《金枝慾孽(貳)》的她在劇中飾演宮女首領木都兒,由於角色嚴肅,除拍劇時不能笑,還要唸冗長的對白,極具挑戰!

鍾情古裝劇,可能跟Katy愛讀歷史有關,雖然每次化妝加整頭要花個半小時,但仍無損其熱誠:「我鍾意古裝因為現實生活冇,有時喺廠見到個景好靚就會好開心,驚嘆以前啲人點解咁犀利起到啲咁嘅嘢!」為了演好角色,Katy會鑽研劇集朝代的資料,由參考歷史書籍到看歷史節目,巨細無遺!演上癮的她更日日恨返工,除了期待演這個角色,同劇演員亦是她愛上《金》劇的主因。猶記得首次開工,甫見化了妝、恰似「如妃」上身的鄧萃雯時,即嚇到她三魂不見七魄:「見到佢入晒戲真係好緊張,雯女反而安慰我叫我唔使驚,拍吓拍吓壓力就冇咁大!」她跟劇中演員成為了「麻吉」,可惜現時仍未有機會見蔡少芬的女兒:「我電話有好多楚兒嘅相,得閒睇吓都會好開心,佢啱啱個生日會我又開工去唔到。」

助打理家族生意

Katy的爺爺早前因跌斷腳而入院,令她萌生協助打理家族生意的念頭:「屋企做塑膠生意,依家有時會幫手接生意,做啲嘢好簡單,唔會用好多時間,想幫輕吓屋企,等大家唔使咁辛苦!」原來她的爺爺以前一日做幾份工,最後白手輕家開公司,直至現在,爺爺也是Katy最尊敬的人!

後記:未嫁得

龔嘉欣跟男友鄧健泓一直戀得低調卻感情穩定,但談婚論嫁絕不會在這幾年發生:「我思想比較傳統,想有個家庭,亦都鍾意小朋友,但一定唔會呢幾年結,等吓先,現階段大家都好着緊做嘢!」兩人會互相留意對方的劇集並交換意見。

龔嘉欣
22歲的龔嘉欣屬於物質享受豐富的新世代,沒想到卻情迷歷史。
龔嘉欣
龔嘉欣坦言當年入行全因「貪玩」,並有幸參演多部劇集。

龔嘉欣因與蔡少芬合作拍《金》劇而變得老友鬼鬼。(資料圖片)
龔嘉欣因與蔡少芬合作拍《金》劇而變得老友鬼鬼。(資料圖片)

龔嘉欣(前中)最愛《誰》劇中的柴娃娃角色,與馬海倫(前右)、陳智燊及林漪娸相處融洽!(資料圖片)
龔嘉欣(前中)最愛《誰》劇中的柴娃娃角色,與馬海倫(前右)、陳智燊及林漪娸相處融洽!(資料圖片)

龔嘉欣在《拳王》中與黃浩然發展婚外情,挑戰演技!(資料圖片)
龔嘉欣在《拳王》中與黃浩然發展婚外情,挑戰演技!(資料圖片)

龔嘉欣

Orignal From: 龔嘉欣「古」你唔到

沒有留言:

發佈留言