2012年5月20日星期日

16歲入行機會不絕 袁偉豪後悔沒珍惜

剛滿31歲的袁偉豪(Benjamin),07年奪得「香港先生」冠軍加入無綫,最近在《結。分@謊情式》和《OnCall36小時》先後飾演花花公子角色,都有不俗表現。他早在16歲參加雜誌的校草選舉入行,之後拍過多部電影,可惜他未有珍惜,加上處於尷尬年紀,令機會愈來愈少,其間更一度離開娛樂圈,最終他痛定思痛,認定最愛是幕前演出,再次在圈中發力。今次就帶大家看看,他那些年來的變化!

97年阿Ben袁偉豪參加校草選舉奪冠後,先當模特兒,後來再簽經理人公司力圖,「嗰陣時得17歲,以為自己好紅,真係幾囂o架!」
97年阿Ben參加校草選舉奪冠後,先當模特兒,後來再簽經理人公司力圖,「嗰陣時得17歲,以為自己好紅,真係幾囂o架!」
剛入行的阿Ben袁偉豪,仍是新法書院F.4學生,最愛打籃球的他,是校隊成員,「嗰陣時眼大大又面圓圓,係咪似女仔多啲呢?」
剛入行的阿Ben,仍是新法書院F.4學生,最愛打籃球的他,是校隊成員,「嗰陣時眼大大又面圓圓,係咪似女仔多啲呢?」
阿Ben小時候跟婆婆一起居住,在六個阿姨及舅父陪玩下,激發他的表演潛能,「佢哋成日叫我表演歌舞,又幫我扮女仔夾花生耳環。」
阿Ben小時候跟婆婆一起居住,在六個阿姨及舅父陪玩下,激發他的表演潛能,「佢哋成日叫我表演歌舞,又幫我扮女仔夾花生耳環。」
熱愛音樂的阿Ben袁偉豪,01年跟柯有倫(小黑兒子)、陳國坤(小龍)等合組樂隊「Poet」,「大家夾咗兩、三年,參加過內地同台灣啲Band騷,後來各有各忙先解散,依家大家仲有聯絡!」
熱愛音樂的阿Ben,01年跟柯有倫(小黑兒子)、陳國坤(小龍)等合組樂隊「Poet」,「大家夾咗兩、三年,參加過內地同台灣啲Band騷,後來各有各忙先解散,依家大家仲有聯絡!」
阿Ben袁偉豪首次接拍電影《新古惑仔之少年激鬥篇》,還有機會到澳門拍外景,「嗰陣同霆鋒佢哋個個都係後生仔,所以玩得特別開心。」
阿Ben首次接拍電影《新古惑仔之少年激鬥篇》,還有機會到澳門拍外景,「嗰陣同霆鋒佢哋個個都係後生仔,所以玩得特別開心。」
98年阿Ben袁偉豪接拍電影《新古惑仔之少年激鬥篇》,導演找不到飾演林曉峰少年版的演員,「我見中學同學余嘉豪好似,咪介紹佢參演。」
98年阿Ben接拍電影《新古惑仔之少年激鬥篇》,導演找不到飾演林曉峰少年版的演員,「我見中學同學余嘉豪好似,咪介紹佢參演。」
99年阿Ben袁偉豪參與電影《烈火戰車之極速傳說》,首度跟譚耀文和陳豪合作,「我喺TVB撞番陳豪,佢都唔記得,可能我真係大個咗。」
99年阿Ben參與電影《烈火戰車之極速傳說》,首度跟譚耀文和陳豪合作,「我喺TVB撞番陳豪,佢都唔記得,可能我真係大個咗。」
04年阿Ben袁偉豪在朋友介紹下認識了B哥哥鍾鎮濤,決定放棄幕前演出,替對方的樂團工作,「B哥哥好好人,又無架子,仲好肯教後輩。」
04年阿Ben在朋友介紹下認識了B哥哥鍾鎮濤,決定放棄幕前演出,替對方的樂團工作,「B哥哥好好人,又無架子,仲好肯教後輩。」
阿Ben袁偉豪介紹了同學余嘉豪(左一)入行後,兩人經常合作,2000年兩人參與《不死情謎》,「呢套係最後一部,之後佢退出幕前專心讀書。」
阿Ben介紹了同學余嘉豪(左一)入行後,兩人經常合作,2000年兩人參與《不死情謎》,「呢套係最後一部,之後佢退出幕前專心讀書。」

Orignal From: 16歲入行機會不絕 袁偉豪後悔沒珍惜

沒有留言:

發佈留言