2012年5月30日星期三

《法網追擊》胸襲陳敏之 森美硬晒

壹週刊 第1160期

有嘢睇


娛圈風化案加單 胸襲陳敏之 森美硬晒


2012年05月31日
娛圈風化案接二連三,無綫新劇《法網追擊》食住上,由森美負責做鹹豬手,當街胸襲陳敏之。去年在《怒火街頭》做雞做到攞埋女配角獎的陳敏之,今次「重操故業」,兼且重遊舊地深水埗,可謂手到拿來;但處男下海拍劇的森美,一邊做鹹豬手一邊驚俾老婆鬧,全程硬晒軚。

胸襲陳敏之 森美硬晒
水袋嚟嘅!(設計對白)
識穿咗添!(設計對白)

驚到縮


一 NG,監製文偉鴻教路,叫森美放膽啲,陳敏之索性捉實森美隻手唔放,要佢 keep住擺 喺其胸上 warm up,森美驚爆:「點同我老婆交代呀!」

胸襲陳敏之 森美硬晒

胸襲陳敏之 森美硬晒

公園阿伯當真


去年大病,現時仍要定期到公立醫院做檢查的陳敏之,埋位開工依然搏到盡,劇中飾演女警要喪跑捉賊,又要扮「鳳姐」放蛇,撩森美揸胸。拍攝當日,深水 埗街頭人來人往,仲有公園阿伯到實,負責做鹹豬手的森美表現尷尬,要勞煩陳敏之幫手帶入戲,連 NG完都唔俾森美隻手離開,要他繼續摸住,真係大犧牲。
拍摸胸戲,陳敏之用盡丹田當街大嗌:「非禮呀,非禮呀!」原本埋頭在涼亭捉棋的公園阿伯,當堂嚇親當係真,得知原來只是拍戲,被打擾的阿伯發晒爛渣:「挑,嗌乜非禮呀,嘈生晒!」鬧還鬧,見到四十二吋長腿陳敏之背心短褲誘惑街坊,阿伯同一班麻甩紛紛圍埋勁,有人更趁她

Orignal From: 《法網追擊》胸襲陳敏之 森美硬晒

沒有留言:

發佈留言