2012年5月22日星期二

說好的幸福 萬綺雯

FACE週刊 第261期

面對面


說好的幸福 萬綺雯


2012年05月23日

能讓專訪拍攝團隊興奮雀躍,圍着合照個個都說:「我細細個就睇你大!」
「我細細個就鍾意你!」的,時有發生,不過主角來自亞視,還真的是頭一遭。她是「馬小玲」,萬綺雯。
多得王維基施銀彈興風作浪,無綫花旦荒,終於讓斟足 14年的萬綺雯過檔成事, 7月夥拍郭晉安、王祖藍開新劇《老表你好嘢》,人人都話萬綺雯遲來先上岸,唔嗲唔吊有主角做,待遇遠勝過應飯應壓價做大茄的另一位前亞視花旦陳煒。

說好的幸福 萬綺雯

說好的幸福 萬綺雯

18歲臨時拉伕選亞姐贏了亞軍;自認 pizza面水腫王卻偏偏有觀眾緣又有高層緣, 19歲就是爆騷花旦; 25歲讓宇宙最強甄子丹拋妻跪地愛得要生要死; 28歲拍《我和殭屍有個約會》幫亞視贏了最漂亮一仗; 30歲跟撻着 7天的編劇陳十三閃婚……
萬綺雯說她每走一步都只問感覺從不強求,尤其揀老公:「我一直都搵緊一個人,一個一眼睇到就肯定係我老公嘅人,否則,幾愛都要分。十二年啦,事實證明,我啱!」
甚麼宇宙最強、甚麼當家花旦,都是過眼雲煙。
重要的是,說好的幸福,它真的發生了。

我要命得唔得呀?


轉投無綫,待遇遠遠勝過陳煒,萬綺雯先旨聲明,入行 23年,從入行選亞姐算起,自己就一直是個不愛強求、以不變應萬變的人,做人宗旨至今沒變過。
「老老實實,我入 ATV前,都係追 TVB劇大,係劉娟娟(前亞姐總監)叫鬼我先做之嘛。 89年亞姐選舉有人退出,劉娟娟喺婚紗公司門口見到我張相,請人搵我返嚟替個位……嗰陣時我學緊英文想考空姐,因為咁大個女未搭過飛機,應承選亞姐,係因為嗰年亞姐外景去希臘拍,就係咁簡單……做落,一啲都唔覺得呢行繽紛燦爛,淨係知道自己鍾意靜;套套女主角,機會唾手而得?我淨係知道我好想瞓覺,但係佢哋日日都唔畀我瞓。」
人人做呢行發夢都想開工開到天昏地暗,因為冇得瞓搞到要出律師信同亞視解約的,睇怕惟有萬綺雯:「好多人話我懶,係呀,我係每年都最多接一兩個 job,但凡事都有前因。我細細喺元朗大,日頭通山跑、夜晚一定要瞓夠 8個鐘,人人叫我睡寶寶,身體健康到不得了。但係入行唔夠一年就出事,休息不足、每晚瞓唔夠三個鐘,肝炎入院。」
「細細個,真係好單純,醫生開張紙話要唞兩個月,就真係以為終於可以唞番兩個月。但人哋電視台話唔唞得、成組人等緊你開工,仲點可能繼續瞓?直到第二年再肝炎入院,醫生話我再咁落去一定肝硬化、有錢冇命享,我黃咁咁瞓喺醫院張床到第一下擘大眼見到媽咪企喺到喊,改變咗我一生……係喎,我要命得唔得呀?……做律師樓嘅家姐驚我傾解約唔識傾,幫我出律師信,一畀完信喬英(前亞視高層)話:『得啦,唔使睇啦,你有咩講同我講咪得囉,使乜出信?轉部頭,一年拍兩套,加你雙倍錢!得唔得呀?阿女!』我一聽,又唔知點算好,返去問家姐意見。結果,咪一年一兩套劇,一直拍到

Orignal From: 說好的幸福 萬綺雯

沒有留言:

發佈留言