2012年5月18日星期五

女藝員被姦震撼TVB

忽然1周 第877期

大封面


女藝員被姦震撼 TVB


2012年05月18日

今周爆出的無綫女藝員強姦案,席捲整個 TVB,受害人於 14日由胞姊陪同下報警,聲稱在錄音室飲醉遭男性友人性侵犯。同日晚上警方拘捕涉案男子音樂人李銘豪( Max),疑犯現獲保釋外出, 6月中要向警方報到。他接受傳媒訪問時說︰「我真係冇做過。」

至於報案稱被強姦的女藝員,年約廿三歲、乃選美出身、熱愛唱歌,曾參加過歌唱比賽及拍過劇集,受害人身份與無 綫不少姐仔相符,難怪一眾小花如馬賽、何傲兒、朱晨麗、張慧雯、及陳婉婷等人人都成為城中熱話人物。

23歲女藝員被姦震撼TVB 馬賽
馬賽:聽到好驚!(真實對白)
年齡: 24歲
選美經驗: 08年香港小姐季軍
曾拍劇集:《女王辦公室》、《萬凰之王》、《耀舞長安》、《九江十二坊》等
唱歌經驗:入行前曾作公開演唱鄧麗君的歌曲。

23歲女藝員被姦震撼TVB 馬賽

本月 14日,一位年約 23歲的無 綫女藝員向警方報案,指當日凌晨因為心情欠佳,自攜紅酒到友人李銘豪位於尖沙嘴的錄音室借酒澆愁,因飲醉在梳化上睡着,至凌晨 4時許乍醒,發現遭人性侵犯。她奮力推開對方離去,返家後睡了一會,酒醒後向胞姊哭訴,商量後兩人決定報警。警方即時安排受害人到醫院驗身,由於女藝員被侵犯後沒有洗澡,所以身上可能有重要的證據。

受害女星


23歲女藝員被姦震撼TVB

●年齡 23歲
●選美出身
●拍過劇集
●熱愛唱歌

受害人高度保密


有指報稱遭人強姦的 TVB女藝員,樣子甜美,乃選美晉身娛圈。她曾參加過歌唱比賽,目標是希望成為歌手,曾演出不少劇集。為了令自己演藝事業更上一曾樓,她近日學習跳舞及唱歌,積極備戰,更愛在微博與粉絲分享點滴。

據知事發後, TVB為了保秘其身份,沒有刻意暫停她的工作,而受害人身份,亦只有幾個高層知曉。知情者話︰「成間公司除咗樂易玲,只有經理人部門幾個人知道, 5隻手指數得晒。樂小姐已暗中下令要絕對保密,更嚴禁經理人部門談論此事。」

強姦事件震撼電視城,上上下下都在談論今次事件,連高登的網民亦熱估女主角是誰。涉案的男子李銘豪,今年 32歲,是「 VI-MAX Music Studio」的老闆,接觸過他的歌手如 G.E.M.及林欣彤等,都形容他有禮貌及親切。

據無綫一位幕後人員透露︰「 Max(李銘豪)間 studio,之前包辦晒《勁歌》 嘅錄音,佢唔係識咩皇親國戚,只係因為收得平,所以無 綫鍾意用佢,但自從年半前無 綫自設 咗 band房,雙方合作少 咗好多啦。」

強姦逐格睇


23歲女藝員被姦震撼TVB
1.14日凌晨,女事主帶紅酒到李銘豪的錄音室,找他飲酒談天。

23歲女藝員被姦震撼TVB
2.女事主不勝酒力,她在沙發睡到凌晨四時,發現自己正被人侵犯。

23歲女藝員被姦震撼TVB
3.她反抗逃離錄音室。

23歲女藝員被姦震撼TVB
4.由於她事後未有沖身,有可能留下證據,在胞姊陪同下,女事主到警署報案。

朱晨麗:個女仔好慘!(真實對白)


年齡: 24歲
選美經驗: 11年香港小姐冠軍
曾拍劇集:《名媛望族》
唱歌經驗:暫時未有

23歲女藝員被姦震撼TVB 朱晨麗
《蘋果日報》圖片

23歲女藝員被姦震撼TVB 朱晨麗

何傲兒:唔會單獨見異性。(真實對白)


年齡: 23歲
選美經驗: 07年參選香港小姐,獲得「旅遊大使獎」。
曾拍劇集:《畢打自己人》、《天天天晴》、《花花世界花家姐》、《心戰》等
唱歌經驗:暫時沒有

23歲女藝員被姦震撼TVB 何傲兒
《蘋果日報》圖片

23歲女藝員被姦震撼TVB 何傲兒

張慧雯:女仔要識保護自己。(真實對白)


年齡: 23歲
選美經驗: 09年多倫多華裔小姐冠軍及 10年國際中華小姐季軍。
曾拍劇集:《 On Call 36小時》、《雷霆掃毒》等
唱歌經驗:選美時表示自小喜歡唱歌

23歲女藝員被姦震撼TVB 張慧雯

23歲女藝員被姦震撼TVB 張慧雯

陳婉婷:當然不是我!(真實對白)


年齡: 23歲
選美經驗: 10年參加過大專校花校草選舉,去年再參加《 TVB周刊》 cover girl選舉,奪得「美目傳神獎」。
曾拍劇集:《結.分@謊情式》及《愛.回家》客串
唱歌經驗:在競選校花校草時,曾經獻唱。

23歲女藝員被姦震撼TVB 陳婉婷
《蘋果日報》圖片

23歲女藝員被姦震撼TVB 陳婉婷
陳婉婷在微博澄清並非風化案受害人。

23歲女藝員被姦震撼TVB 陳婉婷
《 Face》圖片

曾是《勁歌金曲》搖籃


李銘豪在尖沙嘴堪富利士道開設的「 VI-MAX Music Studio」錄音室於 04年開業,主要做錄音、綵排,及教授樂器工作,陳奕迅、莫文蔚、蘇永康、草蜢都是他的顧客。而「 VI-MAX」亦曾協助無 綫製作老牌音樂節目《勁歌金曲》,惟無 綫近年自設錄音室,已經在年多之前減少和「 VI-MAX」的合作關係。

23歲女藝員被姦震撼TVB 李銘豪
涉嫌強姦的男主角李銘豪乃音樂人,亦是 Studio老闆,更會親自招呼熟客,十分殷勤。

23歲女藝員被姦震撼TVB 李銘豪
Studio人去樓空
「 VI-MAX Music Studio」位於尖沙嘴堪富利士道的一幢唐樓內,記者到訪拍門,但卻冇人應。

23歲女藝員被姦震撼TVB 李銘豪
Studio全層均拉了窗簾。

23歲女藝員被姦震撼TVB 李銘豪
事發的錄音室設備簡單,只設有一張梳化,估計就是事主被侵犯的地方。

何傲兒反應大


強姦新聞出街後,年紀相若的無 綫女藝員旋即成為採訪目標,其中疑似受害人物馬賽,早前被指硬撬「巨聲」大孖周志文,遭對方模女友 CoCo寸到出口︰「搶人男友冇品!」陷入三角戀的她,有傳近日情緒低落。記者致電馬賽求證,她說︰「我聽到(件事)好驚、好愕然!加上件事發生 喺 TVB,就更加關心。其實做女仔幾時都唔可以俾自己醉 㗎!因為飲醉 咗就連危險 嘅意識都冇埋,就算同個男仔好好朋友,但如果大家都飲醉,亦難保唔會做錯事 㗎!」

何傲兒反應甚大︰「唉吔!肯定唔係我啦!係我都唔會出嚟講嘢啦!(你都係選美出身喎!)好多人都係 23歲兼選美出身啦。我平時會一大班人出動,就算飲酒,飲到差唔多就一定會停,尤其對住異性,就更加會小心。唔開心都可以搵朋友傾吓,但唔會單獨同異性一齊,以免誤會!」

憑《 On Call 36小時》廣為人識的「晶晶」張慧雯,對被傳是受害人感無奈︰「我係參加過華姐,但我冇參加過歌唱比賽。唔怕!我認為做藝人要識保護自己,唔好咁易信男人,就算識咗好耐嘅朋友都要小心,女仔都係去少 啲夜街好。」

23歲女藝員被姦震撼TVB 何傲兒
飲夠就停
何傲兒話自己對男人好有戒心,亦唔會追酒飲。加上父母睇到實,管接管送,所以莫講話餓狼,連狂迷都埋唔到身。

23歲女藝員被姦震撼TVB 張慧雯
小心男人
在《 On Call》做一康女友晶晶的張慧雯,飾演見習醫生,清秀可人,但穿起低胸裙都很有睇頭。佢咁索,難怪佢話要時時警惕自己小心男人!

愛與星合照


李銘豪因為開錄音室,所以同很多歌星接觸過。本刊訪問過林欣彤及鄧紫祺,兩人對李銘豪的印象都唔錯,至於蔡一智就表示對李銘豪冇印象。

23歲女藝員被姦震撼TVB 李銘豪

草蜢冇印象
蔡一智話:「可能幫 TVB錄大合唱或者賀年歌時去過啩,真係諗唔起上過去。如果將我哋或者其他藝人 嘅合照放喺 facebook,但又去做啲咁唔正面嘅事,就唔係咁好囉。」

23歲女藝員被姦震撼TVB 李銘豪

為 G.E.M.收狗
鄧紫祺:「佢間 studio有隻狗,佢知我驚狗,所以每次我上去都會預先收埋隻狗。佢每次都會同我打招呼,有時會影合照。我未試過同男仔單獨飲酒,從來未蒲過酒吧同蘭桂坊,最多只叫相熟朋友上我屋企飲,一定安全。」

23歲女藝員被姦震撼TVB 李銘豪

和林欣彤傾狗經
林欣彤:「平時上去錄音,覺得佢好有禮貌,唔似會做 啲咁嘅嘢嘅人,佢亦無口花花。佢有養狗,我哋會傾吓狗經。」

微博露玄機


五位疑似受害人,近日都各有煩惱,在微博分別流露心事。

馬賽 感情困擾
近日成為周志文與 Coco之間的第三者的馬賽,感情備受困擾,特別思鄉。

23歲女藝員被姦震撼TVB

23歲女藝員被姦震撼TVB

朱晨麗 心有鬱結
朱晨麗早前成為李晉強與圈外女友的第三者,近日朱晨麗正式狠飛外籍男友,早前在微博表示對明白自己的人不需解釋,心中似有鬱結。

23歲女藝員被姦震撼TVB

23歲女藝員被姦震撼TVB

何傲兒 恨嫁姑娘
近期勤於上微博的何傲兒,在 5月 14日全日都未有在微博留言。早前在出席婚紗活動時,她坦言待嫁,恨嫁心情浮面。

23歲女藝員被姦震撼TVB

23歲女藝員被姦震撼TVB

張慧雯 回鄉療傷
14日下午,張慧雯在網上留言,她表示自己 7月尾回加拿大,又說朋友是永遠都能依靠的肩膀,似乎是在香港遇到不快事,要回家鄉療傷。

23歲女藝員被姦震撼TVB 張慧雯

23歲女藝員被姦震撼TVB 張慧雯

陳婉婷 嚮往出碟
陳婉婷 16日在網上否認受害人是自己。她早前在微博刊登了一張疑似在錄音室拍的照片。照片上有一句:「如果……」,似是反映她對歌唱事業的希冀。

23歲女藝員被姦震撼TVB 陳婉婷

23歲女藝員被姦震撼TVB 陳婉婷

朱晨麗︰將來有陰影


今年被無 綫力捧的朱晨麗,亦無辜捲入事件,她理直氣壯說︰「事發當日我 喺屋企,夜晚又要返廠錄《都巿閒情》。其實個女仔好慘,將來都會有陰影,所以幾時都話,做女仔要學精 啲,識朋友要小心。我平時都好少飲酒,要飲都一大班人,唔開心匿 喺屋企煲電話粥就最安全。」
至於新人陳婉婷因為剛簽無綫,還未分派經理人,至截稿前聯絡不上。就強姦事件,樂易玲表示︰「首先必須承認係我 哋公司 嘅藝員。邊個真係唔講得,我已經見過受害人,了解 咗件事。作為女性,佢肯挺身而出,係好大勇氣。屋企、公司都一定支持,將來佢要面對 嘅 嘢唔少。我叫佢將不快事情盡快放低,努力做 嘢可以好快忘記。我已經警誡過好多次,男男女女都好,酒精解決唔到問題。出去蒲只會增添麻煩,唔開心咪同藝員部或家人講囉。依家好傻,一發不可收拾!」
問到將來會否再與「 VI-MAX Music Studio」合作,她說︰「錄音室係製作部揀,以前係合作過,但依家邵氏 嗰邊有個世界頂級錄音室,所以一定唔會再去上址錄音。」
搞到咁大鑊,無論單強姦案告唔告得入,無 綫同涉嫌強姦的男主角李銘豪,馬上劃清界線。

23歲女藝員被姦震撼TVB
唔信佢會咁做
狄易達:「我識得 Max,佢幾好人。我今朝睇到報紙,唔相信佢會咁做。」

23歲女藝員被姦震撼TVB
要保護自己
關心妍:「佢(李銘豪)個人幾 nice,每次我都係同佢講狗經。雖然每個人都有佢嘅自由,不過女仔要識得保護自己。」

23歲女藝員被姦震撼TVB 王君馨
孤男寡女要小心
王君馨:我就好少飲酒,就算出去我都會同一班熟悉嘅朋友。孤男寡女要小心,一定要有戒心。

23歲女藝員被姦震撼TVB 唐詩詠
個女仔信錯人
唐詩詠:今日打開報紙睇到 TVB女星,仲要 23歲,真係好愕然。自己 20歲做 model,之後入 TVB,嗰時夜晚要去呢度嗰度,都有媽咪陪住我。個女仔信錯人,點都要保護自己。

酒後亂性


隊酒無益,唔少藝人做過反面教材,輕則被影到醉酒街頭,無晒儀態;亦有唔少唔知真醉定假醉,借醉行兇的例子。

23歲女藝員被姦震撼TVB

成龍激咀徐靜蕾
去年十二月,成龍同內地女星徐靜蕾在北京五星級酒店門外腳步浮浮,不停大笑。徐靜蕾上車離開時,成龍突然撲入車廂激吻她。

23歲女藝員被姦震撼TVB

陳浩民狼啜陳嘉桓
去年十一月,陳嘉桓在橫店拍完戲消夜,被醉後狼相盡現的陳浩民及馬德鐘連環攬啜摷。陳嘉桓回港後舉行記者會及報警,最後陳浩民帶大肚妻公開道歉,事件才擺平。

23歲女藝員被姦震撼TVB
《壹週刊》圖片

李思捷摸曾愛媚
今年三月,爆出李思捷出席一個幕後生日會時,飲大兩杯,同曾愛媚猜枚時乘機掃背搣 pat,然後再向另一旁的岑潔儀上下其手,才被岑踢開。有指在場的崔建邦大叫收手,李才腳步浮浮離場。

Orignal From: 女藝員被姦震撼TVB

沒有留言:

發佈留言