2012年5月19日星期六

有話兒:《心戰》黃德斌激爆妖佬潛質

「我入行好似好多年,好似接觸過好多嘢,但其實好多嘢都唔係好深入,所以希望嚟緊可以試更多唔同嘅嘢。」一句簡單的說話,道盡黃德斌的心聲。之前的《天與地》令他進入一個新階段;而明晚首播的《心戰》又是另一套觀眾期待的劇集,這日黃德斌以紅衫紅褲紅鞋接受訪問,妖氣迫人,與劇中造型襯到絕。 撰文:何慧斯

現年48歲、入行24年的黃德斌,雖然參與過不同劇集和電影的演出,可惜早期的角色未能令他在電視圈佔一席位,於是退到電影做幕後,97年重返無綫從頭做起,令他逐漸受觀眾注意,近期的《天與地》令他進入一個新階段。

黃德斌自問並非做小生材料,但講到做男主角就自信可勝任。
黃德斌自問並非做小生材料,但講到做男主角就自信可勝任。

在《心戰》中,黃德斌以奇幻造型與陳豪(左)做對手戲。
在《心戰》中,黃德斌以奇幻造型與陳豪(左)做對手戲。

《天與地》這套神劇,被網民力捧,亦令黃德斌演藝事業進入另一個階段。
《天與地》這套神劇,被網民力捧,亦令黃德斌演藝事業進入另一個階段。

戚其義發掘特質


其實在過往戚其義的作品,可以看到黃德斌不同的變化,對觀眾而言,無疑有一定的新鮮感,他說:「戚其義好大膽,佢唔甘於去重複,變咗就算佢係用同一班演員,每次都想發掘唔同嘅嘢,唔係求其改咗你嘅造型,反而希望用個角色令到你有改變,同佢合作可能會比同其他人合作辛苦,但係嗰種樂趣就係喺呢度,演員希望俾人發掘到一啲自己都未必知嘅內在潛力,有時自己覺得好,原來未必係,話自己唔得又未必唔得,反而喺資深製作人嘅角度,會睇到你有乜嘢特質,令你可以發揮。」

問黃德斌被阿戚激發了甚麼特質?他笑笑口:「唱歌已經係喇!有邊個估到我唱到歌?」細談過往事業的起與落,他強調沒有灰心:「做咗咁多年,唔可以話冇收穫,只係冇人哋咁大,對我嚟講仲要繼續努力,其他等公司決定。我覺得自己去咗另一個階段,《火舞黃沙》係第一個階段,《天與地》係另一個新階段,家做嘅角色係多元化咗。」問到他是否想做小生,黃德斌大笑說:「仲細咩,我有自知之明,小生我做唔到,真係好 sorry,我真係唔敢,做主角就係另一回事。」

黃德斌在《4 In Love》中更變身官仔骨骨的體育報道員。
黃德斌在《4 In Love》中更變身官仔骨骨的體育報道員。

擁一身靚肌的黃德斌,當然要用天賦本錢拍廣告銀。
擁一身靚肌的黃德斌,當然要用天賦本錢拍廣告銀。

醞釀夢想做導演


或者正如黃德斌所說,人去到不同階段,自然會發生不同的事,所以他從不會給自己任何界限,他說:「做演員最緊要唔好畀自己有界限,咁就唔會有所謂嘅遲與早。當初再選擇做番幕前,只係想喺唔同階段做唔同嘅嘢,呢啲咪係演員嘅持久性,做演員最重要係要睇觀眾鍾意定唔鍾意,就算你做到天王,冇人鍾意睇都冇用。」

踏入人生的另一個新階段的黃德斌,少不免會有夢想:「我有一個夢想,其實好簡單,只不過想再試多啲嘢,入行好多年,好似接觸過好多嘢,但其實都唔係好深入,我對幕後有濃厚興趣,我想試吓做導演拍嘢,呢樣嘢喺度醞釀緊,不過都未出嚟,雖然最後未必係好大件事,但點都想嘗試。」

黃德斌06年演《火舞黃沙》,大晒靚肌,更令他獲得一座最佳男配角獎。
黃德斌06年演《火舞黃沙》,大晒靚肌,更令他獲得一座最佳男配角獎。

穿紅衫紅褲紅鞋接受訪問,黃德斌否認是要配合《心戰》的妖爆造型。
穿紅衫紅褲紅鞋接受訪問,黃德斌否認是要配合《心戰》的妖爆造型。

網友發帖等睇劇


因為《天與地》的出現,重燃觀眾追劇的念頭,不少網民已熱切期待明晚推出的《心戰》,更早已開定討論區,爭相討論劇情,問到黃德斌會否感到有壓力?他說:「我都有聽聞已經有人討論,《心戰》、《天與地》同《4 In Love》已經畀大家睇到唔同嘅嘢,我哋都知大家嘅要求越嚟越高,我相信《心戰》可以滿足到大家。」

談到《心戰》,黃德斌即滔滔不絕地說:「今次呢套戲真係唔難明,一開始已經知道邊個係兇手,邊個係追兇,每一步都有線索,當中嘅轉折同人物轉變嘅細節,都增加咗好多趣味,但係最緊要觀眾唔好咁快想知個結果係點,呢集唔明唔緊要,睇埋下一集就會知,如果用對白交代晒,咁就冇意思,亦唔係呢套戲嘅風格,睇睇吓你會感受到個題材又幾有趣,真係值得追。」

心戰推陳豪去死


不得不提的,當然是黃德斌在劇中的妖爆造型,正如他今次訪問一樣,罕有地穿上紅衫紅褲紅鞋,切合劇中造型的模樣,又確實令人有新感受,他哈哈笑說:「唔可以話係妖,反而係古靈精怪多啲,唔止我,仲有簡慕華、何啟南同李霖恩嘅造型都好特別,呢間酒吧嘅人個個都有奇幻色彩,我哋係陳豪嘅豬朋狗友,大家各懷鬼胎去推陳豪去死。」不過故事的發展,黃德斌笑稱要賣個關子。

場地提供:雅.高級日本料理( The ONE)

黃德斌與拍拖10年的女友黃美恩( Joyce),上月初被拍到踎大牌檔,認真慳家。
黃德斌與拍拖10年的女友黃美恩( Joyce),上月初被拍到踎大牌檔,認真慳家。

結婚時辰未到


近期圍繞黃德斌的話題,除了是事業上的轉變外,還有他的感情生活,與圈外女友黃美恩拍拖10年,現在事業又有成,又到適婚年齡,結婚似乎是理所當然的事,可惜眼前的黃德斌只說:「多謝關心,工作方面仲要繼續努力,就係因為未夠所以先要咁博,我唔係好慣高調講感情,如果佢係圈中人,梗係冇得低調,但佢係圈外人,唔想令到佢變成圈中人,亦唔鍾意成為話題,總之我家只係以工作先,結婚嘅時辰仲未到,如果結婚一定會講你知。」

Orignal From: 有話兒:《心戰》黃德斌激爆妖佬潛質

沒有留言:

發佈留言