2011年11月25日星期五

再揭藝人北上淫行實錄

忽然1周 第852期

大封面


再揭藝人北上淫行實錄


2011年11月25日
近年興起香港藝人北上拍劇搵人仔,放工飲酒夜蒲好平常。今次陳浩民、馬德鐘醉酒狎玩陳嘉桓事件,其實只係冰山一角,淫亂事件在內地時有發生。

許留山 二奶遍布大江南北


大陸十幾億人口,南北佳麗應有盡有,唔好以為血氣方剛的後生男藝人先會去滾,唔少中年小生都鍾意返大陸玩。「許留山」平時喺香港俾個惡老婆實,想飛都難。早前佢終於「放監」,去上海拍古裝劇做大俠,劇組一早安排好「許留山」住喺片場隔籬嘅酒店,方便佢開工。點知開咗三個禮拜工,「許留山」有兩個禮拜都冇返酒店瞓,只係每朝08開工就自動現身。究竟晚晚去咗邊?咪去咗二奶度囉!

原來「許留山」喺大陸有幾頭住家,二奶、三奶、四奶遍布上海、北京同珠海等地,每次北上拍嘢,實有一個喺佢左近。咁佢都算玩得安全,起碼唔會咁易俾老婆發現。不過有咁多二奶,使費都幾甘囉!



老婆奴 局內地女星玩車震


「老婆奴」雖然怕老婆,但又成日忍唔住要滾。以前喺大陸拍劇,佢最叻就係溝同劇國產女星,不過一線嗰啲佢唔敢搞,搞親都係二打六,諗住佢哋冇名氣唔會黐上身。事實上「老婆奴」個樣唔錯,所以好多二打六女星都自動送上門。佢仲有個癖好,鍾意玩車震,每次溝到內地女星。都局人喺車內鬼混,諗住唔去酒店就撞唔到人,冇咁易出事。

不過「老婆奴」上得山多終遇虎,早年就俾個二打六大整蠱,影晒相公開佢哋有私情,搞到佢家變咁滯。



斯文龜 愛玩3P


結過唔止一次婚嘅「斯文龜」,早年去夜總會俾狗仔隊斷正過,不過冇損佢繼續滾嘅興致。睇佢外表斯斯文文,其實為人超級open。每次北上拍劇都大玩特玩,由於佢係尋歡常客,非常識窿路,打一個電話就有中間人幫佢安排好,大把女排隊俾佢揀。

不過「斯文龜」非常貪心,每次最少揀兩件,然後開房玩3P。最變態就係佢鍾意睇住四仔玩,仲要求啲女跟住四仔做,當正自己係男主角俾人服侍。唔通佢早年拍三級片拍得多,上咗癮?



西人 就地正法女伴唱
近年已經絕跡香港娛樂圈嘅「西人」,以前拍劇已經食咗唔少女演員,估唔到佢北上搵食,口味都轉埋。「西人」同「馬騮仔」係老死,平時成日孖住去玩,最鍾意就係幫襯大陸卡拉OK,貪其服務好,幾百蚊可以玩成晚,仲有女貼身服侍。

每次飲大咗,「西人」都對女伴唱上下其手,過完手癮仲未夠,試過俾二百蚊個女伴唱就地正法,最離譜就係好兄弟「馬騮仔」當時在場當睇戲。有服侍過「西人」嘅女伴唱周圍唱,「西人」又要玩,又冇錢,連開房錢都慳番,cheap到死。



大隻男 性慾強


本來係三色台力捧小生嘅「大隻男」,眼大大皮膚黑黑外形討好,再加上佢口甜舌滑,近年返大陸搵食都好受歡迎。弊在佢衰鹹濕,溝女唔理好醜,最緊要就手。無論係女工作人員、女化妝師定女助手,佢都照搞。

「大隻男」體能好,性能仲好,次次搞女都苛索無度,所以唔少女都怕咗佢。直至遇上佢依家個國產老婆,女方細佢十幾廿年,為咗箝實「大隻男」最初咩都肯制。點知閃婚後,「大隻男」先知娶錯惡老婆。依家老婆同個仔嚟咗香港定居,「大隻男」返大陸拍劇先有得搞搞震咋!



北上搵食男藝人名單




林峯
北上年資5年


林文龍
北上年資4年


呂良偉
北上年資15年


鄭少秋
北上年資14年


溫兆倫
北上年資12年


魏駿傑
北上年資5年


唐文龍
北上年資4年


陶大宇
北上年資12年


吳啟華
北上年資12年


鄭嘉穎
北上年資11年

Orignal From: 再揭藝人北上淫行實錄

沒有留言:

發佈留言