2011年11月29日星期二

楊怡陳展鵬揭「最喜愛」真相

陳豪、陳展鵬與楊怡今年分別角逐「我最喜愛的電視男、女角色」,展鵬、楊怡均表示有信心,相反陳豪則謙稱對劇中角色不敢恭維,信心不大,只希望同劇的鍾嘉欣可脫穎而出。本報將一連多日追擊各獎項候選人的競選心情,當中包括候選視帝、視后、最佳男、女配角、飛躍進步男、女藝員等。

陳展鵬與楊怡今年同以《真相》一劇角逐喜愛電視角色獎項,展鵬坦言雖對自己相當有信心,但都會平常心看待,此劇乃他首套擔正演出,多謝監製王心慰及高層曾勵珍一直給機會。一直被指是「珍姐」寵兒的他被問到會否希望對方投他一票時,他說:「梗係希望,不過珍姐向來對事不對人,就算投都唔會係因為我,而係會平衡所有演員質量而投。」

問到覺得此獎勁敵是誰,他坦言:「我對自己有信心㗎!如果要揀,會揀黃宗澤,其實我覺得佢有絕對實力攞男主角,不過攞唔到都希望佢攞到喜愛男角色。」


楊怡揚言若得獎一定會落淚。



陳展鵬多謝珍姐一直畀機會他。

陳豪對自己冇信心,反睇好鍾嘉欣捧獎。

自私啲投己一票


而楊怡表示向來不會給壓力自己,而且都參與多年,誰攞獎都開心,她說:「尤其今年,好多候選都係同輩,就好似一班同學等攞成績表咁,感覺反而輕鬆。」說到勁敵,她笑言自己都有參演《點解阿Sir係阿Sir》,更睇好Miss Koo鍾嘉欣,她謂:「咁真係要返學校同校長傾傾,不過自私啲都要投自己一票,如果贏到對自己都有交代。」她又表示如果攞獎,一定會喊,會毫不保留,因這是她真性情。

撐鍾嘉欣喊出位


而以《點解阿Sir係阿Sir》角逐喜愛男角色的陳豪於劇中欺騙Miss Koo感情,他坦言今年對此獎沒有太大信心,對劇中角色更是不敢恭維。問他是否因角色欺騙感情,他謂:「呢樣嘢反而唔理,作為演員,我哋嘅作用係波動觀眾情緒,我對自己冇信心,反而支持鍾嘉欣,佢喺劇中嗰場喊戲咁突出,睇吓佢好唔好彩啦!」

Orignal From: 楊怡陳展鵬揭「最喜愛」真相

沒有留言:

發佈留言