2011年11月29日星期二

伍詠薇Chok三億架生等攞最佳主持

無綫台慶頒獎禮將至,各路候選人為拉票作最後衝刺!首次主持綜藝節目的「Chok后」伍詠薇坦言渴望得獎,並會騷事業線Chok盡頒獎禮,未知她會否靠Chok揮低草蜢?

無綫台慶頒獎禮將於下月5日舉行,除視帝視后競爭激烈外,「最佳主持」和「最佳綜藝節目」獎項亦話題十足,過往有「獎門人」和「福祿壽」放笑彈;今年則有草蜢的《華麗明星賽》,由「Chok王」阮兆祥和「Chok后」伍詠薇(伍姑娘)主持的《變身男女Chok Chok Chok》網上人氣勁高,早前伍姑娘偕監製錢國偉及三位「Chok之天使」劉蔚萱、白雲及陳芷尤拉票。

去旅行慶功

伍姑娘對「最佳主持」獎項充滿渴望︰「見到網上走勢咁好幾開心,同好朋友草蜢嘅節目叮噹馬頭,講真邊個拎呢個獎我都開心,但我梗係想攞啦!係大家對呢個Team嘅認同。今次主持呢個節目心目中已經贏咗,如果得獎就『錦上添花』!」問到伍姑娘若得獎會怎樣慶祝?錢國偉即表示計劃去旅行,可Chok去其他地方,伍姑娘亦十分興奮。提到頒獎禮,她稱有揀定戰衣︰「台慶一定要靚,可能同祥仔夾吓有咩特別造型。」問到有否找珠寶商贊助?她指着其胸部說︰「冇呀!我會戴自己副架生去,起碼值3億啦!呢啲自己嘢嚟,肯定你冇。」

碌爆人情卡

首次主持節目,伍姑娘坦言十分緊張及充滿壓力,朋友的短訊打氣令她十分感動︰「第一、二集我同祥仔碌爆人情卡,叫晒啲朋友上嚟,之後所有嘉賓都傳短訊我,好窩心!傑仔(蔡一傑)仲同我食消夜,傾到凌晨3點幾,分享佢做主持經驗,好感動!」此外,伍姑娘大讚祥仔是最佳拍檔︰「祥仔唔會淨係想自己出位,而佢最叻係唔會覺得教緊我,大家有時要面子,如果叫你點樣去做未必受,反而佢教你係好似同你傾偈咁。」

最佳節目主持提名名單

曾華倩、田蕊妮《心有靈犀》

草 蜢《華麗明星賽》

金 剛、阮小儀《街坊廚神》

馬浚偉《大廚出馬》

阮兆祥、伍詠薇

《變身男女Chok Chok Chok》

歐陽靖、林盛斌、陳國鋒、唐嘉麟

《兄弟幫》

最佳綜藝節目提名名單

《華麗明星賽》

《魔法擂台》

《大廚出馬》

《變身男女Chok Chok Chok》

《功夫新星》

專案組伍詠薇Chok三億架生等攞最佳主持

伍姑娘恨攞最佳主持,笑言要騷事業線Chok盡頒獎禮。

伍詠薇Chok三億架生等攞最佳主持

伍姑娘、監製錢國偉偕三位Chok之天使齊齊拉票。

伍詠薇Chok三億架生等攞最佳主持

伍姑娘感謝監製的賞識及大膽起用她任主持。

伍詠薇Chok三億架生等攞最佳主持

伍姑娘已揀定戰衣出席台慶頒獎禮。

伍姑娘(右二)碌爆人情卡,曾邀陳敏之(右起)、胡杏兒和周秀娜等亮相節目。

伍姑娘(右二)碌爆人情卡,曾邀陳敏之(右起)、胡杏兒和周秀娜等亮相節目。

Orignal From: 伍詠薇Chok三億架生等攞最佳主持

沒有留言:

發佈留言