2011年11月21日星期一

陳嘉桓涉被陳浩民馬德鐘非禮記者會

陳嘉桓記者會傳媒逼爆
[15:03] 2011/11/22

【on.cc 東方互動 專訊】 陳嘉桓於橫店遇上不愉快事件,下午三時舉行記者會,親自交代事件,有說記者會後陳嘉桓將在經理人公司陪同下到警署備案,由於事件涉及馬德鐘及陳浩民等男藝人,成為全城熱話,記者會場地早有大批傳媒恭候陳嘉桓的出現,逼爆現場。

冼國林嬲爆狼吻事件暗示有人出面求情
[15:33] 2011/11/22

【on.cc 東方互動 專訊】 陳嘉桓在內地疑被陳浩民、馬德鐘抽水事件,陳嘉桓的師傅冼國林接受電台訪問被問到陳嘉桓的情緒如何,他說:「當然唔係好好,我尋晚已經見過佢,了解件事。」冼國林表示未看到事發過程的照片前,只知陳嘉桓被人「蝦」,但不知道程度如何,「睇到相先知咁嚴重,好震驚,今時今日都有呢種行為出現。」今日陳嘉桓會開記者會,但冼國林因事忙不會出席,交經理人及律師處理,會有適當的法律行動。

至於陳嘉桓可有為此事而喊?冼國林表示:「佢喊了幾晚,同佢講電話都有喊,我有鬧佢:『真正帶眼識人應該係佢!』但鬧佢係過份點,佢係受害者。」

陳嘉桓識詠春為何不還手?他說:「好簡單,一個19歲女仔未經歷過,對住兩個大男人,舉目無親去到橫店呢個地方,未遇過狼,點訓練都冇用,佢驚到手足無措,我都有問過佢點解唔打?佢話驚到唔知點處理。」冼師傅坦言幸好有「狗仔隊」偷拍到,否則事件會口同鼻拗。

當晚乃洪天明帶陳嘉桓去消夜,但天明沒有保護她?冼師傅說:「天明飲醉了,事後佢有SMS我道歉,但我冇時間處理。」該片導演王晶可有跟他聯絡過?冼師傅指暫時未有,「亦唔關佢事,佢有冇打畀我就唔知,因為有過百個電話打來,(係咩人?)有識亦有唔識。」是否有人求情?冼師傅嘻嘻兩聲不回應,強調成件事大家有眼睇,19歲女仔剛剛生日,演藝界應該作出公正評論,他是否認識陳浩民及馬德鐘?他說;「唔識陳浩民,亦唔知佢係邊個,同馬德鐘食過兩次飯,佢仲好客氣嗌我做師傅添。」

陳嘉桓經理人指事件涉非禮報警追究
[15:46] 2011/11/22

【on.cc 東方互動 專訊】 陳嘉桓(Rose)在內地橫店疑被陳浩民、馬德鐘又攬又錫事件,於觀塘召開記招,過半百傳媒採訪,陳嘉桓素顏、一臉憔悴在經理人、代表律師陪伴下現身,Rose經理人首先開腔,指Rose在橫店發生不愉快事件,事件涉及非禮刑事,娛樂圈是一個有一班前輩互相扶持的大家庭,不應有敗類存在,令演藝界蒙羞,會報警懲戒無恥之徒!

Orignal From: 陳嘉桓涉被陳浩民馬德鐘非禮記者會

沒有留言:

發佈留言