2011年11月28日星期一

鄭嘉穎:抵杏兒攞視后

鄭嘉穎、李璨琛和林子善在《怒火街頭》的「怒火三兄弟」與演技「升呢」的胡杏兒齊齊擦出火花,令劇集叫好叫座。鄭嘉穎更讚杏兒演技提升,能互相搓波演戲,力撐視后:「今年應該畀杏兒」。

同胡杏兒第一次合作係《舞動奇跡》參加跳舞比賽,之後合作《烈火雄心III》,當時都未擦出火花,去到《怒火街頭》真係覺得杏兒係去到某個程度嘅演員嚟。我覺得佢到《怒火街頭》時,你畀啲咩佢,佢即刻反應到,好多時我哋唔係跟劇本,彈個波畀佢,佢可以打番轉頭喎,咁就好玩,大家可以「搓來搓去」咁就得喇。


鄭嘉穎撐杏兒演技標青,今年係時候到她封后。


依家喺TVB多產嘅女藝人,我覺得楊怡同胡杏兒可以做到呢樣嘢。「視后」佢絕對係今年嘅大熱,唔係因為同佢拍《怒火街頭》,係因為覺得佢係一個值得攞嘅演員,所以今年應該畀佢,唔止我覺得係,大部分人都覺得係,佢攞係一個好正常嘅賽果。


多次合作的杏兒與鄭嘉穎,到拍《怒火》時能互相搓波演戲。

鄭嘉穎、林子善(左二)及李璨琛(右)這「怒火三兄弟」的表現令人讚賞。

開心性格大兜亂


《怒火街頭》爛撻撻的Law霸,我諗大家平時都冇乜可能見到;林子善之前拍《鐵馬尋橋》已經識,平時爆慣、黑社會feel的子善就見得多,但咁有教養就好少見;李璨琛平時都好爆,但裏面就做一個正義凜然嘅社工,角色將我哋嘅性格完全顛倒晒。

《怒火街頭》係咁多年以嚟其中一套拍得最開心嘅劇,大家相處得好開心,唔係李璨琛都唔會再拍續集啦。開工嘅氣氛好好,拍嘢嘅時候亦好輕鬆,但當拍認真戲嘅時候,大家會好支持大家,好似子善拍一場法庭戲,佢要做一個由唔叻嘅律師變成一個好叻嘅律師,我都會好緊張,都特登入廠幫佢睇住,李璨琛就好有經驗,可以好放心。

Orignal From: 鄭嘉穎:抵杏兒攞視后

沒有留言:

發佈留言