2011年11月22日星期二

成長金句 林欣彤

FACEweekly


成長金句 林欣彤


2011年11月23日

跟阿 Mag林欣彤首次接觸至今剛好一年,上次在公司活動見面時,她業都未畢,尚有包包面的她靦腆告訴我 event後要回公司錄音,再趕回家預備考試(當時就讀 IVE航空及客運服務)。

今日她已成為年尾新人獎大熱鐵膽,現身時又瘦又虛,做訪問更連氣都冇滴,「我連續 6日瞓得 3個鐘, o依家得番 90磅多啲,不過今年覺得自己大個 咗好多。」

成長係有代價,那管你係樂壇極速上位王。



我唔怕捱,即使唱商場騷,我都要練歌。





Mag最愛小狗兜兜,「佢 4歲,每晚同佢散步係我最舒服嘅時間,咩都唔使諗。」

跟阿 Mag做這個訪問斷斷續續約了 2個多月,每次助手都話:「佢今日收十二聽日開零五喎!」之後匆匆掛線。剛拍完師姐 Joey新戲《 DIVA》的阿 Mag話:「佢好錫我㗎,成日問我『點呀?你 o唔 ok呀?』其實我真係唔怕捱,入得行我預咗要捱,我最怕冇時間練歌,我同公司堅持即使唱商場騷,我都要練歌。」阿 Mag有個習慣,每次表演前總會用 iPhone錄音,「錄到我滿意為止,助手成日話『頭先唱得好 ok啦,唔好咁大壓力。』我唔只要 ok,我每次唱歌都要對自己有交代。」見到佢每次講唱歌就皺晒眉頭,就明白佢唔係想唱完隻歌而係想唱好隻歌。

我唔會將別人把尺放 喺自己身上。



首作〈洗澡〉,外間評價唱功一百分但歌詞肥佬,在電腦旁密切注意留言嘅 Mag:「林若寧啲詞被人用膚淺角度評論,捉住『臭到令人嘔吐』呢句歌詞狂鬧,我真係好嬲,所以每次有唱 live嘅機會,我都好用心去唱好呢隻歌。」但翻唱別人作品,壓力亦唔見得小,「上《巨聲 3》唱〈手下敗將〉當日,我係早上 8點至收工, rehersal唱得好差,冇氣冇力。」阿 Mag話〈 A.I.N.Y〉都唔係佢最佳表現,「唱得最冇包袱、最滿意的是〈 Desperado〉」,翻查《巨聲》成績,原來此歌係佢最低分之作,惡婆杜麗莎仲狠批佢「唱得好悶」,要佢即場重唱。


我終於夠膽自己一個人瞓!



阿 Mag出身小康雖坦承已儲夠首期,不過目前仍然跟父母同細佬迫居屋, Mag媽每日會煲湯同沖紅棗水畀佢帶返工。「我第一次出糧畀屋企係半年前嘅事,買咗電話畀父母又買咗部電腦畀細佬。」香港後生仔最愛去 嘅台北,阿 Mag半年前才第一次去畢業旅行,「同其他 80後比,我金錢上係比較優勝。」咁比 80後差在咩地方?阿 Mag答:「我怕黑又怕鬼,最近至敢自己一個人住酒店!仲有,我仲未睇《那些年》。」一唔講唱歌,即變番鄰家小女生,訪問後,呢位小天后好有手尾,摺好晒影相的衣服又幫我哋收拾化妝枱,仲唔該前、唔該後,抵你上位!



撰文:畢芷慧
攝影:黎韋邦
化妝: Cyrus@Beauty Tech
髮型: Ron
服裝: Pink Martini( 2574 1498)、 Gloss( 2311 8662)

Orignal From: 成長金句 林欣彤

沒有留言:

發佈留言