2011年11月26日星期六

陳嘉桓追殺陳浩民 冼國林放生馬德鐘

陳嘉桓於內地被陳浩民和馬德鐘攬啜事件又有新進展!身兼陳嘉桓經理人兼師傅的冼國林與樂易玲昨日開記者會,冼師傅表態接受馬德鐘解釋,但就不接受陳浩民道歉。據知冼師傅除日內會到內地報公安徹查外,並同時會在港入稟法院,循民事程序向陳浩民作出追究及索償。明顯咬實陳浩民,放生馬德鐘!

據知,陳嘉桓早前雖在港報警備案,但有關方面仍感到香港警方在司法管轄制度下只能作有限度調查,甚至未必有足夠證據對有關人士作出刑事指控,冼國林日內除到內地報公安,同時亦會入稟香港法院,對陳浩民作出侵害他人身體的指控。據知,香港警方將案件列為境外罪行,程序上亦會展開行動,有指下星期會邀陳浩民會面,不排除會套取一份口供。


陳嘉桓昨日在橫店繼續避見記者,未有會見傳媒。(資料圖片)

未有觸及敏感部位


冼國林昨日聯同無綫高層樂易玲在港舉行記者招待會,吸引近百傳媒到場。樂易玲說:「好多謝前兩次同冼師傅傾談中達成共識,得到諒解和支持。馬德鐘頭先打畀我,要多謝冼師傅、陳嘉桓同佢嘅家人。」冼國林稱馬德鐘承認事件處理不恰當,沒有施予援手。他說:「我問過陳嘉桓,佢話馬德鐘當時有以安慰方式拉佢埋嚟,問佢有冇事,而佢手部冇觸及到陳嘉桓任何敏感部位。馬德鐘解釋當時飲咗酒唔識即時反應施援手,得饒人處且饒人,了解真相後唔會冤枉好人。」他更指馬德鐘主動道歉、無推卸責任、誠意比較好、從來無逃避、沒指陳嘉桓借意上位,在沒有貶低陳嘉桓為大前提下,故作出諒解和包容。

據知,冼師傅堅持咬實陳浩民唔放,導火線是陳浩民及其經理人在微博的回應內容顯出不承認過錯、推卸責任和語帶雙關,令他怒不可遏。問冼國林是否原諒陳浩民?他說:「佢做咗唔應該嘅事,明顯係嚴重行為,於法於理佢責無旁貸,道義上唔啱!(記者會佢感動唔到你?)諸多掩飾、指黑為白,連鞠躬幾多次都要寫埋出嚟,心裏都有答案!佢所謂道歉,一出事佢就唔誠懇,先話冇掂過陳嘉桓、再解釋自己『好客』、再推搪同推卸責任,又話要帶眼識人,又指有人借佢上位、人紅是非多等!完全睇唔到佢有咩誠意!我唔考慮佢所謂嘅道歉。」問早前備案是對哪一位作出控告?他說:「我哋只係講出事實,告邊個由律政司決定。我唔認為馬德鐘會被告。」

對於陳嘉桓當日在記招指「兩位前輩都變咗另一個人」,冼國林代為解釋:「一個俏皮突然變狼,一個謙謙君子為何不施予援手?從寄望變咗失望,所以佢咁講,因為佢兩個之前形象都唔係咁。」


廿五分鐘的記者會,冼國林指馬德鐘可以原諒,樂易玲亦力撐沒有影響馬德鐘與無綫關係。

陳浩民日前開記招被指誠意不夠,未獲冼師傅原諒。

後悔兜巴星鬧死蠢


冼國林自爆曾質問陳嘉桓為何多次與二人出入夜店,以致令人有機可乘,但陳嘉桓答不出。他說:「我有逐張相問佢,女仔同人熟都要保持距離,我『星』咗佢一巴仲話佢死蠢。我緊張錫佢先咁做,依家仲未向佢道歉。」有傳他們收到「收聲指令」,冼國林表示絕無此事。

提到陳嘉桓介入洪天明與周家蔚戀情,冼國林着傳媒不要再炒作。他又指已收到洪天明的道歉短訊:「佢係我世姪,洪金寶係我尊重嘅大哥。天明冇保護嘉桓,明知佢(陳浩民)個底係咁都冇提醒佢!為佢父親同自己着想,都要遠離豬朋狗友。」

馬太到內地陪丈夫


有傳馬德鐘與太太婚姻出現問題,樂易玲指馬太已到內地陪丈夫以示支持。冼國林寄語說:「佢太太出咗好多力,佢要珍惜眼前人和家人。」問到事件有否影響馬德鐘與無綫之間的關係,樂易玲說:「一件事還一件事,當務之急係解決呢件事。藝人唔喺香港都唔可以放鬆,要守望相助。酒可以飲,但唔可以醉。陳嘉桓為人好單純,希望佢快啲冇事投入工作。」

已捐30萬予慈善機構

馬德鐘於攬錫事件曝光後,曾於微博留了一段捐錢去東華三院言論,惹起網民及王晶批評。陳嘉桓師傅冼國林昨日就此事為馬德鐘解畫,冼國林指馬德鐘透過很多方法找他,而馬德鐘太太亦找來一位跟他認識的東華三院總理作為調停人。由於馬德鐘覺得道歉不足夠,故該總理提議他捐錢。冼國林得悉後,覺得馬德鐘很誠意,並不是借捐錢來掩飾錯誤,故予諒解。據本報收到的可靠消息,馬德鐘早前以私人名義向慈善機構捐了卅萬元。

馬德鐘心情靚靚否認離婚

【姜裕橫店直擊】馬德鐘昨日繼續在橫店開工,下午時分與一名女演員拍攝飲茶戲份,當時冼國林師傅仍未開記招公開表示原諒他。當他發現記者追訪時,一度大皺眉頭。

馬德鐘昨午沒精打采現身片場。


直至傍晚六時三十分,馬德鐘座駕返抵酒店,徘徊半小時始下車接受訪問。重現笑容的他感激冼師傅還他清白,同時多謝公司和樂易玲的勞心勞力,以及同事、朋友和粉絲的支持及信賴。他謂:「特別多謝我太太,因為呢件事影響咗佢嘅工作同生活好緊要,亦都令到佢好費心,多謝佢嘅體諒,跟住落嚟會好專心好專注拍戲。」記者多次求證其太太是否已到當地陪他拍戲?馬德鐘均沒正面回答。提到離婚傳聞時,他即說:「傳言嚟啫!」再問他如何向太太解釋?知否陳嘉桓情況?知否冼師傅透露會到內地報警?馬德鐘一概表示不想就事件多作回應,然後以趕開工為理由離開。


馬德鐘得悉已獲冼師傅原諒,受訪時重現歡容。

馬德鐘(右)發現記者拍照時眉頭深鎖。

陳浩民真心道歉非做戲

冼國林昨日出席記者會時咬實陳浩民,浩民經理人林查理坦言「唔知講咩好」。查理說:「我希望師傅息怒,唔好誤解浩民做戲,佢係真心道歉。佢喊到腳軟係真情流露,唔係做戲。如果佢唔係真心,點會出嚟道歉咁瘀?當日浩民表現咁激動我都始料不及,佢真係好後悔咁貪玩同對老婆好內疚。如果師傅覺得我哋仲有不足,希望佢話畀我哋聽點做佢先息怒,我哋都好被動。」他坦言多年來不斷勸對方戒酒,現在唯一能做的是替浩民向外界不斷謝罪。

另外,陳嘉桓本月廿二日到警署報案,並準備提出民事索償。律師黃國桐指女藝人如要作出民事索償,首先必須證明自己的傷害程度有多大,如影響聲譽或公眾形象,並需要提供有效文件作為理據,民事索償方能成立。他又指若文件準備齊全,一般索償程序最快可於半年完成。黃律師續稱如果事件在境外發生,而女事主年齡小於十六歲,警方會介入調查,否則要視乎警方取向。而有關金額索償方面,他就稱要視乎個別例子,現階段難判斷。

Orignal From: 陳嘉桓追殺陳浩民 冼國林放生馬德鐘

沒有留言:

發佈留言