2011年11月30日星期三

鄭嘉穎:我條命大起大落

鄭嘉穎主演的大陸劇《步步驚心》令他在內地爆紅,身價一登龍門,但誰人沒有遇過低潮?鄭嘉穎當年在台灣發展時,曾經連開飯也沒有錢,要靠阿媽背後支持。經過在台灣的低潮,現北望神州,相信是鄭嘉穎的大起之時。

我條命係大起大落,人生低點都有幾個,哈哈,谷底就當然係去台灣發展。當年喺台灣出完第一集碟,錄緊第二隻唱片就好唔好彩遇上金融風暴,第二隻唱片即刻On Hold。


鄭嘉穎坦言由歌手轉做演員時都經過掙扎,幸現在發展順利。

唱片無大賣


當年身為一個歌手,錄完歌就真係冇其他嘢做,最多都係練吓歌,但係練歌一日都唔練得幾多個鐘,如是者一日過一日、一日過一日,大概過咗半年第二隻唱片都仲未出到。本來每日等待出碟嘅心情當然慢慢冷卻,於是無聊就要搵啲嘢做,買啲烹飪書學煮飯。其實自己煮飯係為咗慳錢,因為之前儲落嘅積蓄都已經使得七七八八,去咗台灣年幾兩年先出第一隻唱片,唱片老實講又唔算大賣,只可以話係OK,嗰陣真係搵唔到錢,當時如果唔搵屋企幫,真係冇錢開飯,當時係要靠屋企支持,靠阿媽先可以繼續做呢行。


拍《絕代雙驕》成為鄭嘉穎事業的轉捩點。

鄭嘉穎在台灣時,要靠家人支持才得以繼續發展。

鄭嘉穎憑《步步驚心》在內地爆紅,登上事業高峰。

簽TVB翻身


困境維持咗年幾,呢年幾可以話係自己人生最Down嘅時候,每日無所事事,去買吓餸、煮吓飯、睇吓書打發時間。直到李國立搵我去拍《絕代雙驕》,由歌手轉做演員,當時都好大掙扎。如果冇《絕代雙驕》後來亦唔會簽到TVB,當時《絕代雙驕》畀亞視買咗,TVB見到我原來會拍電視劇,咁先叫我返來拍劇,之後返TVB到依家發展都算順利。

Orignal From: 鄭嘉穎:我條命大起大落

沒有留言:

發佈留言