2011年11月29日星期二

保怡撞車死 陳豪俾佘捅 爆《天與地》破格結局

FACE週刊 第236期

非常劇集


保怡撞車死 陳豪俾佘捅 爆《天與地》破格結局


2011年11月30日
無綫新劇《天與地》因題材敏感及血腥被無綫高層河蟹,冇份入選今年最佳劇集,更被安排在炮灰檔播映。編審周旭明喺微博開火,怨《天與地》成為無綫高層鬥爭犧牲品。高層唔識貨,不過唔少網友封《天》劇為cult劇,劇中場景情節,幾乎日日洗版。

頭5集已經咁爆,原來結局都cult過人,除Ronnie(黃德斌飾)變盲仔、黑仔(陳豪飾)會被阿佘插一刀、鼓佬(林保怡飾)被車撞死外,最爆係結局將出現一段5分鐘MV,類似《那些年》一樣,採用平衡時空手法,假設家明冇死,同佘詩曼繼續拍拖,食人3兄弟亦變番做好人。《天》劇兩年前拍落,唔好再話無記抄人喇!


阿佘怒插陳豪
梓恩(佘詩曼飾)及後發現家明被三人所吃,但三人卻否認,最後四人相聚中,黑仔(陳豪飾)終承認食咗家明,梓恩一怒之下一刀插黑仔,不過黑仔冇死,之後更轉性做番好人。

下週一(5日)台慶頒獎禮,最佳劇集離不開《潛行狙擊》及《萬凰之王》,不過網民最近熱烈討論的並不是以上兩套劇,而係被無綫當係草的《天與地》。網民讚《天》劇唔當觀眾白癡,拍攝手法又創新,不同於一般師奶劇。

鼓佬(林保怡飾)之後會同Brenda(金燕玲飾)發展忘年戀,Brenda更因撞車而死,而保怡最後亦為救人而被車撞死。


保怡救人車死


戀上金燕玲

編審谷到爆
《天與地》題材破格,令無綫一眾高層唔敢力谷,封倉兩年,令到金牌編審周旭明都忍唔住於微博發火鬧爆無綫。「因為公司的政治鬥爭,兩年了,劇集還是無理地被某些高層擱置……。」編審着晒火,但監製戚其義就相對平靜,上週六(26日)出席宣傳時話:「我諗旭明因為套劇出,所以心情激動咗啫,大家唔好亂諗喇,我要講嘅兩年前已經講咗,家套劇終於出街啦!」


監製戚其義
周旭明最近喺微博向無綫開火,鬧高層鬥爭連累《天》劇變倉底貨。


編審周旭明





德斌踎監
Ronnie(黃德斌飾)因被喚醒食人記憶,接受不到現實,除咗變盲,佢仲認罪踎監。





查食人案
4人原本關係轉好,但之後因為飾警察嘅鄭子誠(小圖)發現家明唔係凍死,而係被三人食咗,令4人關係變差。





叫好居多
《天與地》有金牌監製戚其義和編審周旭明坐鎮。《金枝慾孽》、《珠光寶氣》和《創世紀》等長劇就係出自佢哋手筆。不過二人鍾意玩創新,多數贏口碑輸收視,更有唔少師奶唔識睇《天》劇,不過監製就話:「唔好話我哋趕走師奶呀,今次係拍攝手法唔同啲啫,嚟緊我套《4 in love》愛情故仔,好易明!」

平均收視
'04《金枝慾孽》32.5
'06《火舞黄沙》32.3
'08《珠光寶氣》29.6
'10《飛女正傳》32.2
04年《金》劇結局平均收視40點,剛播完嘅《法證》亦係40點,師奶劇係好收視啲嘅!

熱追9幕
《天與地》播映1星期收視唔算高,不過網民就力撐,只要該場戲拍得唔師奶,網民即刻cap圖力谷,其中以第一集阿佘於雨中透過幻想見回已死去的家明討論得最多,仲有以第二集林保怡剁肉餅,2分幾鐘冇對白,亦令《天》劇成為「cult」劇。不過監製就話:「其實我都係試吓其他方法拍啫,冇乜特別!」咁謙呀!






徐榮除褲
第一集演阿佘情夫嘅徐榮,近乎全裸出鏡,原來當日徐榮着咗條肉色三角褲,阿佘就着肚兜上陣,第一場戲已經同平時睇開嘅師奶劇唔同。


走景收音


第一集講阿佘去收集海豚音嗰場戲,原來去咗好多地方取景,先去鹿頸,再去烏蛟騰,之後再去大帽山。用咗幾晚通宵拍,好認真!


重回那些年


第一集最cult一幕,阿佘幻想重遇家明。該場戲用咗好多好細緻嘅情節及道具,話畀觀眾知阿佘回到重前,包括地鐵嘅logo,女皇頭一蚊銀,橙色電話亭等!

結局似 MV
難得無綫唔播師奶劇,可惜《天》劇由於失去一班師奶觀眾,首週收視平均26點,最高30點,玩cult都算有交代。最cult一幕要數第二集林保怡2分幾鐘冇對白剁肉餅,連保怡都話:「我好欣賞公司肯嘗試呢種拍攝手法,其實觀眾會明㗎!」


保怡剁肉


第二集第一場戲幾乎3分鐘冇對白,只係見到林保怡點樣整肉餅,王家衞feel嘅拍攝手法。好多師奶話悶到轉台,不過後生仔個個like!

據知結局會好似《那些年》結局一幕,平衡時空方式拍攝。假設家明冇死會改寫一切,食人3兄弟變好人,家明與阿佘繼續拍拖。該場戲將以一個MV模式拍攝,更一共拍了38場戲。咁破格,真係無綫第一次,不過監製就話:「我未睇《那些年》呀,不過我哋都係講一啲大家對過去嘅情懷啫!」


威吔MJ
陳豪,邵美琪喺8號風球談情,兩個好似MJ上身晒。原來該場戲喺鯉景灣拍,要等餐廳收鋪先可以拍。陳豪同邵美琪各被拉住威吔,再利用風扇及水車營造颱風效果。當日拍到深夜鄰居更報警,陳豪同邵美琪要同街坊講sorry!


冰雪廠景
劇集重頭戲雪山食人,全程喺廠拍攝,除咗後期加工之外,據知當日亦安排了大量食鹽營造大風雪效果。


陳豪紋身
陳豪為演好黑仔呢個角色要減50磅,再爆肌,背脊嘅十字架紋身仲係監製加上去,佢話:「因為想佢有好重罪疚感,所以加呢個紋身畀佢!」


實景拍攝
《天與地》一反TVB慳皮廠景弊病,實景拍攝場口較多,更以灣仔服務式住宅為陳豪屋企,第5集結婚場口亦去到機場富豪酒店Ballroom拍攝,認真好多。


Babyin Car
第5集Gina(陳芷菁飾)發現老公(林保怡飾)本地圖,除咗有mark低已前拍過拖嘅地方,仲有張「Baby in Car」貼紙。網民都想知究竟佢兩個係咪有過BB,保怡上週六(26日)出席活動就話:「原本打算有,但之後冇!」

家明係主持
幾位一線小生花旦當然搶,不過被三兄弟食咗嘅家明(張景淳)亦開始彈起。今年30歲嘅佢,03年以歌唱組合Cheers出道,07年透過TVpeople入行,入行後做過TVB8及東張西望主持,2年前被監製戚其義中。家明說:「面試嗰陣有叫我唱歌,我本身對結他、bass同鼓有啲認識。好記得第一次拍外景就係對住阿佘,真係好驚,但佢好nice,叫我放鬆啲!」無綫好戲花旦小生買少見少,係時候發掘優質新人喇!


上週六(26日)《天》劇宣傳,飾演家明嘅張景淳,同少年版阿佘嘅蔣家旻都有現身,監製戚其義話揀張景淳因為佢有音樂感,而蔣家旻就因為佢個樣後生,又做慣主角童年。


張景淳除識唱歌,亦鍾意打籃球,上週五(25日)同埋一班藝員朋友到尖沙咀打籃球,30歲嘅佢仲有少年味道,唔怪得戚監製睇中佢啦。

嫩版家明與阿Yan彈出


30歲張景淳03年以組合Cheers出道,出過一隻EP《十年約會》,之後因合約問題返加拿大,07年透過Tvbeople入無綫,08年仲簽埋經理人合約。


22歲蔣家旻同張景淳一齊由Tvbeople入行,蔣家旻拍劇冇停手,先有《造王者》,最近拍《護花危情》,下年再去橫店拍《大太監》。

結局平衡時空
結局採用平衡時空拍攝,少年保怡同少年芷菁嘅骨肉得以重生,其餘3人亦因為家明冇死變回好人。



捧起新血
TVB成日被人話冇「人」,來來去去嗰幾個花旦小生。不過今次《天》劇戚監製起用咗幾位TVB 80後演員,演幾位主角少年版。雖然幾位未至於一望就叫得出名,但勝在劇接劇,慢慢上。


羅鈞滿 27歲
除咗《點解阿sir係阿sir》嘅K4之外,今次喺《天與地》做少年林保怡亦搶鏡,現忙拍《結.分謊情式》,之後再《護花危情》。


梁証嘉 23歲
第20期訓練班,現忙拍《造王者》,之後開《名媛望族》。


楊潮凱 26歲
第23期訓練班,城大創意媒體系畢業,現忙拍《造王者》,之後開《護花危情》。

Orignal From: 保怡撞車死 陳豪俾佘捅 爆《天與地》破格結局

沒有留言:

發佈留言