2011年11月27日星期日

淚眼肥妹飛唔起 楊秀惠爭配角獎

淚眼肥妹飛唔起
楊秀惠爛面爭配角獎



【萬千星輝頒獎典禮 2011】無綫萬千星輝頒獎禮已進入倒數階段,每個獎項都競爭激烈,楊秀惠憑《仁心解碼》扮演肥妹孫家碧首度入圍最佳女配角,一向予人感覺喜歡賣弄風情、只顧拍拖的她,揚言今次要好好博一鋪,望能以半冷姿態奪獎。日前秀惠到中環試台慶晚裝,懶理閒言繼續酥胸半露,她一臉自信說:「網友話我升級做偶像實力派,攞唔到獎都當自己贏咗!」

已有幾年在萬千星輝頒獎禮沒任何提名的楊秀惠,今次憑《仁心解碼》獲提名最佳女配角,她直言感意外:「部劇 09年拍完之後賣埠去馬來西亞,到今年先攞番出嚟播,雖然係遲咗,但估唔到年初播仲有人記得。」

楊秀惠擁有 34C豐滿上圍,台慶頒獎禮當晚亦不會吝嗇身材,將最美一面表露人前。

楊秀惠擁有 34C豐滿上圍,台慶頒獎禮當晚亦不會吝嗇身材,將最美一面表露人前。


胡杏兒 06年拍《肥田囍事》極速增肥 40磅,雖未有得獎,但專業精神令人敬佩。劇照

胡杏兒 06年拍《肥田囍事》極速增肥 40磅,雖未有得獎,但專業精神令人敬佩。劇照

秀惠能升呢提名最佳女配角,笑言攞不到獎都當自己贏了。

秀惠能升呢提名最佳女配角,笑言攞不到獎都當自己贏了。

升做偶像實力派


在《仁心解碼》中秀惠雖不用增肥,但每次要花幾小時化妝、落妝,令她身心俱疲。劇照

在《仁心解碼》中秀惠雖不用增肥,但每次要花幾小時化妝、落妝,令她身心俱疲。劇照

秀惠坦言原以為只獲提名飛躍進步女藝人,如今可以升呢提名女配角,她興奮地說:「可能年紀大咗,飛唔起,但家有得提名女配角仲開心,有好多網友話我升級做『偶像實力派』,能夠入圍亦證明我嘅努力冇白費,雖然唔會抱住必勝之心,但入圍已經當自己贏咗。」雖然對奪獎沒百分百把握,但秀惠仍不敢怠慢,日前到中環一間婚紗店揀選台慶晚裝,她表示不介意健康性感,揀選了一條象牙白色拖尾晚裝和一條銀灰色超低胸晚裝,盡騷 34C豐滿上圍。

秀惠(左)在《讀心神探》的一場喊戲,獲男友媽咪激讚,讓她重拾信心。劇照

秀惠(左)在《讀心神探》的一場喊戲,獲男友媽咪激讚,讓她重拾信心。劇照

現年 27歲的楊秀惠在 04年參加華裔小姐晉身娛樂圈,由當初的黃毛丫頭,到現在全身散發熟女味,每次登場都會讓人有驚艷的感覺。不過,美麗外表卻往往掩蓋背後的苦功,秀惠直言有段時間好迷失:「我係個好悲觀嘅人,有諗過點解自己不停做,但焦點總係落喺其他嘢上,例如今日着得幾低胸,仲有好多花邊緋聞,令自己心灰意冷,擔心係咪有人真係睇到我演技?好彩男友媽咪有次畀咗我好大鼓勵,佢話睇到我演《讀心神探》一幕喊戲,佢話『你係識得做戲嘅演員,有啲天份,畀心機繼續演。』呢番話令我好感動,扶咗我一把。家諗通咗,知道無論幾有實力嘅演員,都應該畀最靚一面人哋睇,唔係觀眾點會留意你?」

拍《仁心》情緒差




 

胡杏兒 06年拍《肥田囍事》極速增肥 40磅,雖未有得獎,但專業精神令人敬佩,而秀惠今次在《仁心解碼》演的肥妹孫家碧,雖然不用增肥,但每日要花四、五小時化妝和兩小時落妝,亦令她心情變得低落,要搵心理醫生求助,她解釋:「因為化妝用嘅膠水會令皮膚敏感,令我每次未入化妝間已經想縮沙唔拍,好辛苦捱完全日,每次落妝又要三個化妝師慢慢搣啲假皮落嚟,真係到想用手爛佢。」慶幸最艱苦的日子已經捱過,她直言好值得:「拍攝期間珍姐(製作部總監曾勵珍)嚟探班,佢見到我嘅演出後話我做得好好,好鍾意我嘅表現,聽到珍姐讚我,開心到飛起。」
採訪:林妃、何慧斯
攝影:葉君海
服裝及場地: ANAISS

Orignal From: 淚眼肥妹飛唔起 楊秀惠爭配角獎

沒有留言:

發佈留言