2011年11月24日星期四

網友熱捧奪男配角 黄智賢:開心咗好耐!

黃黃智賢憑劇集《潛行狙擊》中「辣薑」一角,成為頒獎禮「最佳男配角」的熱門人選,更有網友希望「辣薑」能夠成為第二個「Laughing哥」,以他為主線開拍全新劇集。角色得到觀眾支持,日前黃智賢接受本報專訪,坦言感到相當高興,還以「開心咗好耐」來形容。對於奪獎信心,入行22年的他早已睇得很開,因為他更享受拍攝過程得到同事正面的評價。

黃智賢89年加入無綫出任「青少年大使」,之後主持兒童節目《閃電傳真機》,直到95年參演處境劇《真情》,飾演純品戇直「容向海」(阿海)一角而為人所熟悉,「阿海」一演就5年,令他戇直正面形象深入民心,亦令他有所突破更困難。

認同比獎項重要

事隔多年,黃智賢終於憑《潛行追擊》中「辣薑」(鄧國彬)一角,被受外界讚賞。日前他接受本報訪問時,坦言仍在享受這些讚賞的聲音,「我開心咗好耐啦!其實由拍嘅時候,有本身唔認識嘅後期剪片同事喺飯堂同我講,話我做得好,有咁專業嘅評價,我已經好開心,o依家再有網友觀眾支持,仲有機會提名,真係好滿足!」

黃智賢坦言入行多年,早已對得失看得很開,今次提名反而令他有壓力,不過他對獎項不會強求,反而對於花心思在角色上,得到認同和接受更重要,「好多人都話法律場戲好,其實我攞劇本度咗好耐,本來對白係『我以為冇人睇到我放火』,我改咗做『我以為燒緊垃圾咋!對唔住呀!對唔住呀』,令到『辣薑』精神有問題更合理,o依家大家鍾意呢場戲,真係好有滿足感!」

採訪:杜淑霞 髮型︰Willie Chan @ Hair Corner 手錶︰Galtiscopio 卡比奧

黃智賢入行22年,對於能得到觀眾支持,他坦言感到相當高興。
黃智賢入行22年,對於能得到觀眾支持,他坦言感到相當高興。
黃智賢的Fans既有上班族又有小朋友,極受歡迎。
黃智賢的Fans既有上班族又有小朋友,極受歡迎。
黃智賢的Fans既有上班族又有小朋友,極受歡迎。
在《真情》中,黃智賢飾演戇直的「容向海」。資料圖片
在《真情》中,黃智賢飾演戇直的「容向海」。資料圖片
黃智賢憑《潛》中「辣薑」一角,被受外界讚賞。劇照
黃智賢憑《潛》中「辣薑」一角,被受外界讚賞。劇照

撐過「Laughing」

網友除了大讚黃智賢演繹「辣薑」一角比「Laughing」更搶鏡出色,力撐他憑「辣薑」奪得「最佳男配角」外,還提議無綫應該像當日「Laughing哥」一樣,開拍以「辣薑」為故事骨幹的新劇。

Orignal From: 網友熱捧奪男配角 黄智賢:開心咗好耐!

沒有留言:

發佈留言