2011年11月30日星期三

樂瞳高登女神 有獎有安全感

25歲的樂瞳經常被派做學生妹、未成年少女、囡囡和婢女等角色,入型入格。細細粒略帶半熟少女味,獲不少監製睇中,入行 5年雖一直被定型,到今日終於捱到出頭天,演《點解阿 sir係阿 sir》的學生妹「中女」,迷倒萬千宅男;《法證先鋒 III》的天眼少女,瘋魔不少高登視迷,人氣急升,首次獲提名飛躍進步女藝員,樂瞳心滿意足,她直言恨攞獎,因為有獎才有安全感。撰文:楊潔雯

樂瞳原名龔茜彤, 06年加入 TVB,雖然已 25歲,但由於外形的骰,入行 5年經常獲派做妹仔角色,她說:「可能我細細粒啦,所以廿幾歲都可以做學生妹。」今年她演的學生妹終於得到大家注意,她開心地說:「入行 5年,冇諗過有提名,一路睇有得提名都係陳敏之、李詩韻,我覺得自己冇咁快,點知喺台慶亮燈嗰日知道有提名,好開心,幾年努力有人睇到,我恨坐喺台上面好耐,之前幾年都係睇電視,我幻想過自己有一日坐喺上面,證明自己係一分子。」

樂瞳希望日後可有破格演出,她說最想拍清裝戲,做一個有份量的奸角。\n 

樂瞳希望日後可有破格演出,她說最想拍清裝戲,做一個有份量的奸角。



在《點解阿 sir係阿 sir》演學生妹的樂瞳迷倒萬千宅男。劇照

在《點解阿 sir係阿 sir》演學生妹的樂瞳迷倒萬千宅男。劇照

《九江十二坊》的樂瞳(左一)繼續演少女角色。劇照

《九江十二坊》的樂瞳(左一)繼續演少女角色。劇照

「其實我係歌手」


樂瞳在《法證先鋒 III》演天眼少女令人印象深刻。劇照

樂瞳在《法證先鋒 III》演天眼少女令人印象深刻。劇照

飛躍進步女藝員的一眾候選女藝人,實力不相伯仲,且各具特色。高海寧行性感見報率高;馬賽密密拍劇博上位;聽教聽話的有龔嘉欣;還有黑馬黃智雯。樂瞳有甚麼?她有一班遊走網絡世界的高登子民,她說:「我對自己有信心,我今年播嗰兩套劇嘅角色都深入民心,反應都好好,同事同朋友都話我做得好,增加我嘅信心。」
樂瞳今年在高登女神榜中名列前茅,一班高登子民功不可沒,樂瞳說:「係呀!真係好多謝佢哋,唔係中女呢個角色冇咁多人留意,都係多得佢哋。」她還記得其中一個子民給她的一個留言,她說:「有一個係話由《少年四大名捕》我做千金小姐開始留意我,直到中女個角色,仲話拎番我嘅歌嚟聽,話我唱歌都好好,真係好開心,係呀!其實我係歌手嚟㗎!」
樂瞳說:「我好想得飛躍進步女藝員呢個獎。」她認為這個獎對她來講,不是名,不是利,是一種安全感,她說:「 07年喺《少年四大名捕》同吳卓羲演一對,之後幾個月冇嘢做,然後每一套劇都係做妹仔,婢女,或者喺鏡頭後面浮游,之前都有人話我個形係似做婢女、妹仔,估唔到應驗咗!不過我真係好驚呢一世都係做妹仔。又好怕會返轉頭,返去幾個月冇嘢做嗰陣,所以我好想攞,有個獎會有安全感!」

現年 25歲的樂瞳經常獲委派演一些小妹妹角色。

現年 25歲的樂瞳經常獲委派演一些小妹妹角色。

樂瞳(中)曾於 09年度叱咤頒獎禮獲生力軍女歌手銅獎,徐子珊(左)及余翠芝分奪銀及金獎。資料圖片

樂瞳(中)曾於 09年度叱咤頒獎禮獲生力軍女歌手銅獎,徐子珊(左)及余翠芝分奪銀及金獎。資料圖片

「想做清代奸角」


做慣學生和妹仔,一時間好難想像樂瞳適合做甚麼角色,但當她着上黑色晚裝,梳了高髻,戴上一套幾百萬的鑽石首飾,在鏡頭前竟然可以變成年輕貴婦,破格有望,她說:「其實我任何機會都唔會放過,乜角色我都想試,雖然我真係似俾人毒死嘅妹仔,但係我好想拍清裝,做奸角,做一個有份量嘅奸角。」
攝影:楊潔雯 髮型: Bowie@Chin G
服裝: Killah 首飾:金至尊

Orignal From: 樂瞳高登女神 有獎有安全感

沒有留言:

發佈留言