2011年11月29日星期二

鄭嘉穎揀女友最緊要叻

現年四十二歲的鄭嘉穎單身多時,他坦言恨拍拖、結婚、生仔,進入人生另一階段,但心急歸心急,選擇伴侶首要是啱傾,而美貌與智慧中他情願揀智慧,他希望日後婚姻生活是一生一世,鄭嘉穎表示:「情願寧缺勿濫!

我呢個年紀點會唔想拍拖,都係好正常嘅事。拍拖其實唔介意公開,只不過唔想一開始就公開。一段感情要經過一番了解先會開始拍拖,拍拖到穩定嘅時候就可以公開。但係好多時都未去到穩定期間,咁公開嚟做乜?我唔介意公開拍拖,更加唔會瞞婚,結婚一定畀大家知,就算有仔女亦唔介意畀人知,只不過唔好影,呢樣嘢係為咗保護我嘅仔女。


鄭嘉穎大談擇偶條件,最重要是女方與自己性格夾得來。

年紀大咗更小心


我呢個年紀已經唔需要擔心有老婆、有仔女會影響形象,唔係十八、廿二喇。不過又唔心急得,要遇到啱先。我依家咁嘅年紀更加要小心,萬一遇到唔夾,要搞離婚咪仲一鑊泡,希望一次過搞掂,生幾個小朋友。


鄭嘉穎認為拍拖到穩定的時候才可以公開。

鄭嘉穎與周麗淇的緋聞令人印象深刻。

依家嘅擇偶條件,最緊要係性格夾,可以做到好朋友,任何嘢都可以傾到偈、大家有商有量。女仔美貌與智慧並重當然好,但係如果要揀一樣我會揀智慧。事實上拍過拖都知愛情慢慢就會變感情,長時間係要用感情維繫,大家可以做到好朋友,感情先會維繫得更好,仔女大咗唔會跟你一世,老咗就靠對方互相扶持,所以一定要傾得埋。

不停中港兩邊走


依家生活就係咁,我要不停中港兩邊走。人哋問我香港嘅女仔同大陸嘅女仔有咩分別,我話就係講廣東話同講普通話嘅分別。

Orignal From: 鄭嘉穎揀女友最緊要叻

沒有留言:

發佈留言