2011年11月25日星期五

陳豪“我從不爭獎”

ME!週刊 第258期

cover face


陳豪"我從不爭獎"


2011年11月25日

利益申報,小記不算是陳豪超級粉絲,然而,訪問當日,卻不時有同事扮巧合以途經影樓為名,追星為實,連公司最宅的女同事,一樣忍唔住探頭遠眺,「筍盤」威力,唔講得笑。
客觀睇,眼前陳生條件有三高,身高、學歷高加埋收入高,尤其最後一項;今年未埋尾,收入已逾千萬,原來,早已運籌帷幄。
自信心,點會唔爆棚?
面對爭崩頭的視帝之位,清高地拋下一句「我從不爭獎」,然後繼續大談其咖啡夢。
梗係,計我話,搵真銀幾時都比爭虛銜實際,咪你以為「吸金王」是浪得虛名?


Moses Chan
湖水藍大褸 $21,000 Burberry Prorsum
啡色織圓點圖案冷衫(未定價)Versace

Profile


Moses Chan
出生日期: 1971年 4月 16日(白羊座)
出生地:香港
身高: 6呎
體重: 180磅
語言:廣東話、普通話及英語。
學歷:澳洲讀大學主修會計
簡歷:澳洲讀書時兼職模特兒,後返港拍第一套電影《晚九朝五》。 00年,簽許愿為經理人並加入 TVB。 02年,獲得《萬千星輝賀台慶》「飛躍進步男藝員」獎。 07年,再奪「我最喜愛的電視男角色」及「最佳男主角」兩獎。
主要作品:電視劇,《妙手仁心 II》( 00),《洛神》( 02),《金枝慾孽》( 04),《火舞黃沙》( 06),《溏心風暴》( 07),《珠光寶氣》( 08),《公主嫁到》( 10),《點解阿 Sir係阿 Sir》、《天與地》( 11)。電影,《晚九朝五》( 94),《玉女添丁》( 01)。
官方網頁: http://www.moseschanho.com/


77年
幼稚園畢業戴四方帽,已經是迷你筍盤。


02年
Moses話以前拍電影做慣奸角,《特警新人類》是其中之一。


11年
向阿婆推銷寬頻的廣告深入民心,吸金王魅力過人。《壹週刊》圖片


11年
跟女友拍住拖搵錢,工作得份外醒神又甜蜜。《蘋果日報》圖片

開鋪只係踏腳石


打開電視,上網、入油、賣月餅、信用卡,甚至護膚都關陳豪事。客戶話,他形象正派,每次出席活動又笑面迎人,有求必應,昂藏六呎,廣告商也樂叫甜心。
有八卦雜誌為其計數,今年,已穩袋千萬,包括活動出席費 12萬、孖住女友陳茵媺,動輒 20萬、廣告百萬……收入是前年加去年的總和。
我壞心腸,發憤搵錢唔通為證當日拜金女揀錯郎?
「只係希望生活日趨穩定。
「以前都會 plan工作大計,依家隨遇而安。
「夢想唔使靠拍戲維生。」有家底,零舍口響。
今年頭,遠赴馬來西亞為自家咖啡店剪綵,副業起步,據聞,這個低調老闆已經有收成,事業版圖向外擴張,又點止賣咖啡咁簡單?
「開鋪只是其中一 part,我當係 side business、絆腳石(?)我仲有好多夢想,跟咖啡有關。」絆腳石?原來他指踏腳石。
這又讓我記起上次陳茵媺的金句,「熱情= funny?」,真係夾!


Moses Chan 鮮橙色羊毛大褸 $38,180 Bottega Veneta 藍色織花樽領冷衫 $8,100 黑色車褶皮褲 $50,400 both Versace 黑色拉鏈短筒皮靴 $7,200 Burberry Prorsum

唔可以齋做戲


頒獎禮就到,他事先表明將會缺席。今年得一套劇上榜,難怪信心一般,反而,睇好老友鄭嘉穎。
「以前,一心想由奸角演至忠角,最後當上主角,一步步向前走,現在,不再追求特定角色,而是想將每一個角色的內心世界及神髓演出來。
「每個演員的表演方法都不同,有人着重 technical,有人追求自然,我就想自己把聲、表情更加夠戲。
「我從來唔係想得獎、或引人注意,只想作品讓人嗒落有味。」
照咁講,他已算成功,新劇不止帶來最高收視 38點,還連續幾星期掀起師奶討論。
「演員最好能夠牽動觀眾喜怒哀樂,齋做場戲冇意思。」
考慮往大銀幕發展?
「遇到好劇本再講啦!我唔想只拍一、兩部就收貨,而是十、二十部,一直拍下去……」


Moses Chan
紫紅色間棉外套 $5,400 MCM 淡粉紅色恤衫 $4,100 杏色mohair長袖冷衫 $5,500 both Gucci 黑色車褶皮褲 $50,400 Versace

我係減肥專家


一向 fit爆見稱的 Moses,恕我待人以嚴,今日所見,脹爆多過 fit爆。
難得他仍然很自豪,「你問啱人,我係一個 keep fit專家(!),已經試過所有減肥方法。」身旁已算瘦的攝影師,聽到雙眼發光,愈坐愈埋,豎起耳仔。
「我的體重上落好快,衣櫃裡,有齊中、大及加大碼衣服。
「為拍戲,可以一口氣減 50磅,三星期內,腰圍由 34吋減到 28吋。」
入正題,到底哪一種方法最有效?
「食之前,了解食物屬性,蛋白質、碳水化合物、飽和脂肪和不飽和脂肪等含量,各種食物所得的營養都不同。
「很多人只看卡路里,我則看脂肪含量,盡可能選擇 0%脂肪食物,頂多接受 1-2%。
「食量多少,直接跟肚腩大小有關,每餐最多六至七分飽,絕對唔可以十成飽,現代人吃過量, 120%-150%……甚至 200%。
「食飯時間也很重要, 9點後避免進食,肚餓的話,只飲水。」
嚴格程度,好比軍訓,想瘦,不能懶,男女皆同。


Moses Chan
芥辣黃色茄士咩孖襟外套 $19,580 芥辣黃色樽領羊毛冷衫 $5,480 both Bottega Veneta 黑色車褶皮褲 $50,400 Versace 黑色拉鏈短筒皮靴 $7,200 Burberry Prorsum

Moses's tips


Q:買衫心得?
A:第一睇 cutting,再搵朋友俾意見;第二睇布料,靚布值得貴少少。

Q:最欣賞的女性打扮?
A:露出些少膊頭,已經好有女人味,唔使暴露。

後記


樂小姐講過,咖啡是陳豪的命根。
今次訪問,他攰得要命,勉強撐起紅筋滿佈的雙眼,強裝精神,這狀態,咖啡也難救。
時間有限,搵錢無限,因住捱壞身體,師奶心痛。


Moses Chan
綠白色菱格V領冷衫 $5,000 杏色斜布長褲 $5,300 both Valentino 泥黃色併酒紅色樽領冷衫 $5,480 Bottega Veneta

Orignal From: 陳豪"我從不爭獎"

沒有留言:

發佈留言